Dual Intercooler

Kasulikud lingid auto kohta ...
Vasta
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4302
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#1

K Okt 29, 2008 8:49

Juhtusin sellise asja peale;) Mõtlen, et polegi ju väga paha idee. Või mis?

http://www.saab900turbo.com/mods/Dual9000IC/index.html
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13851
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03

#2

K Okt 29, 2008 8:55

no ega see tonnise IC pole ka mingi hirm vinge asi. Klassiku peal muidugi suuuuuuuur upgrade, sest klassiku originaal on tõeline crap. Parem oleks siiski custom IC teha.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4302
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#3

K Okt 29, 2008 9:04

Nojah, custom IC-del on tavaliselt kärg parema läbilaskvusega. Samas odavuse peale mõeldes (mõni inimene mõtleb) oleks kaks originaal kärge kokku panna ka ideaalne mõte. Ja voolavus peaks olema ka igati rohkem kui piisav.
roomlane
Saabiklubi liige
Postitusi: 586
Liitunud: T Sept 13, 2005 21:42
Asukoht:
Auto:

#4

K Okt 29, 2008 10:01

Sul oli ju plaanis ventilaator sinna jahutusvedeliku radika ja IC vahele istutada. Sellise IC-ga ka ikka ruumi on?
55581286
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4302
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#5

K Okt 29, 2008 12:12

Ei no ega sinna ei pane ju ventikat. Ventikas läheb kõigi radikate ette, mitte kuskile vahele.
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2126
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#6

K Okt 29, 2008 12:44

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Ei no ega sinna ei pane ju ventikat. Ventikas läheb kõigi radikate ette, mitte kuskile vahele.

Kui paned ette, siis lülita ventikas voolu tootma, kui kiiremini sõidad. Toimib nagu väike tuulegeneraator :P

(niisma joke, aga üldse mitte võimatu kusjuures :cool: )
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 1751
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#7

K Okt 29, 2008 13:05

Algselt postitas: sebastian
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Ei no ega sinna ei pane ju ventikat. Ventikas läheb kõigi radikate ette, mitte kuskile vahele.

Kui paned ette, siis lülita ventikas voolu tootma, kui kiiremini sõidad. Toimib nagu väike tuulegeneraator :P

(niisma joke, aga üldse mitte võimatu kusjuures :cool: )


Ja pagassi paar lisaakut, ummikus hea autot starteriga edasi vedada, nagu hübriid või nii.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4302
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#8

K Okt 29, 2008 13:11

OMG, nüüd läks lobaks:mad:
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2126
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#9

K Okt 29, 2008 13:14

Algselt postitas: ill
Ja pagassi paar lisaakut, ummikus hea autot starteriga edasi vedada, nagu hübriid või nii.

OT
Tegelikult oli mul väikselt "roheline" mõte :)
Ventikas on ees niikunii mingiks takistuseks õhuvoolule. Parem panna ta siis midagi kasulikku tegema.
Analoogselt summutitoru: hirmsasti annab kuuma, aga kogu see energia kaob kasutult atmosfääri. Missugune raiskamine, kas pole :)

(läks lobaks jah, sorry S9K)

edit: asjast kah.
Hea idee 2 IC-d paralleelselt panna. Õhuvool natuke aeglustub ja turbo lag suureneb, aga sama teeb ta ka suurema-paksema custom radikaga.
Ma ervan, et suhteliselt hea ja odav lahendus, kui neid tonnise IC-d võtta on ja alu. keevitusoskus olemas.
Vasta