Mudelite 9-3SS, 9-5, 9-3, 900, 9000 ja Classic 900 võimsusnäitajad ja kiirendusomadused
Päris ülevaatliku lingi oled kokku saanud:notworthy:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14292
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Ei tahaks teie rõõmu rikkuda, aga..http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=603 on link selle saidi pealehele juba olemas..:)
Mida ma märkasin.
9000 Aero on sama kiire kui 9-5 Aero ja 9000 2,3 t jääb 9-5 Aerole nende näitajate järgi väga vähe alla.
9000 2.3 t on 3.0 griffinist kiirem ja suurema pöördemomendiga.
900 classic on ilmselt üsna raske, sest sellise võimsuse kohta on kiirusomadused suht tagasihiodlikud.
9000 Aero on sama kiire kui 9-5 Aero ja 9000 2,3 t jääb 9-5 Aerole nende näitajate järgi väga vähe alla.
9000 2.3 t on 3.0 griffinist kiirem ja suurema pöördemomendiga.
900 classic on ilmselt üsna raske, sest sellise võimsuse kohta on kiirusomadused suht tagasihiodlikud.
Nimevahetus vl -> Veiko
-
- Postitusi: 230
- Liitunud: P Mär 27, 2005 23:40
- Asukoht:
- Auto:
kahju et vanemad 9000 puuduvad minu 120 Kw masinat ei ole 2.0T
-
- Postitusi: 230
- Liitunud: P Mär 27, 2005 23:40
- Asukoht:
- Auto:
Ei ole kusjuures siit 2 mootorit puudu minu 120 Kw ja sama mootori 129 kw
kogemata avastasin et:
Saab 9000 2,3T 200 bhp;
80 to 120km/h in fifth gear 9,1 sec. ;Topspeed: 235 km/h :head:
Ford USA Mustang GT V8 Cabrio 224 kW (300 PS);
Elastizität 80-120 km/h im höchsten Gang 12.4 s; Höchstgeschwindigkeit 229 km/h :cool:
Aga siiski peaks Mustang olema sportauto.
Saab 9000 2,3T 200 bhp;
80 to 120km/h in fifth gear 9,1 sec. ;Topspeed: 235 km/h :head:
Ford USA Mustang GT V8 Cabrio 224 kW (300 PS);
Elastizität 80-120 km/h im höchsten Gang 12.4 s; Höchstgeschwindigkeit 229 km/h :cool:
Aga siiski peaks Mustang olema sportauto.
Nimevahetus vl -> Veiko
179kW.-ga on hoopis mõnusam kulgeda 2,3VägaTurboga;);)
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Ega turbosaabile pole eriti midagi vastu panna sellistel kiirendustel:head:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14292
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Algselt postitas: Nastix
ülbaks natuke ja paneks eestikeelse vaste juurde - andmeid vast vähem küll
http://www.autonet.ee/kataloog/index.php?mark=266
noh, eks seal ole mingit jama ka.. ütlen enne kui Iisak sõimlema tuleb, et seal on griffin millegipärast 5 ukseline hatchback..:P
eks seal ole ka muud, 9-5 aero .. 170 hj :freak: Mootoritüübiga L4...?? bensiinikulu 13.60... ega nad liitrihinnaga segi ei aja??
Ma vist eriti peale mõõtmete seal midagi ei usuks..:P
to Cyber: Kontrollisin mõõtmeid oma teh.passi järgi ning nii mõnigi number erines tublisti. Eriti hämmastas mind 2,3T 200 Hj kütusekulu - 8,8 l/100 :head:
Ja mina loll arvasin, et SAABi puhul tuleb ökonoomsus ära unustada :notworthy:
Tegelikkuses pole ise arvutusmeetodi tulemusel alla 9,2 l/100 kohta saanud ning sedagi maanteel:poke:
Ja mina loll arvasin, et SAABi puhul tuleb ökonoomsus ära unustada :notworthy:
Tegelikkuses pole ise arvutusmeetodi tulemusel alla 9,2 l/100 kohta saanud ning sedagi maanteel:poke:
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Kui 8,8 on keskmine siis kindlasti on see mööda, kui 8,8 puhul mõeldi maantekulu siis sobib küll - arvutulikult olen saanud 8,1-9,5.
-
- Postitusi: 169
- Liitunud: R Veebr 27, 2004 9:34
- Asukoht:
- Auto:
Pole selle Saabi ökonoomsusega lugu üldse nii hull.
Mina olen enda isendiga (2,0t) saanud keskmiseks kuluks arvutuslikult 7,2l/100km.
Mina olen enda isendiga (2,0t) saanud keskmiseks kuluks arvutuslikult 7,2l/100km.
Teemast välja:
Mul kipub pensukulu jääma 9+ maanteel ja 12+ linnas. Suhteliselt palju minu arvates. Tahaks vähemalt maanteekulu tiba alla saada. Linnas automaadiga vist väga ei ökonoomita. Mootoriks 2,3LPT.
Teemasse:
Need autoneti numbrid on omajagu võsas jah.
Mul kipub pensukulu jääma 9+ maanteel ja 12+ linnas. Suhteliselt palju minu arvates. Tahaks vähemalt maanteekulu tiba alla saada. Linnas automaadiga vist väga ei ökonoomita. Mootoriks 2,3LPT.
Teemasse:
Need autoneti numbrid on omajagu võsas jah.