Kas keegi oskab öelda kas neid saab kuidagi parandada või mis maksavad kui osta uued (kasutatud)?
Juhtus nii et külmaga kapoti avades miski asi seal valesti läks ja nüüd enam ei hoia üleval kapoti, üles tõstes on vastu takistus olemas kuid alla tuleb vabalangemis kiirusega.
Kapoti amordid
Aastat viis tagasi olid umbes sellised hinnad, classiku tagaluugi amaort: uus 200,- / tk, kasutatud 100,- / tk.
Tonnise hindasid ei tea. Aga samaväärsed asjad on tonnise puhul alati kallimad kui classikul, arvan et kehtib ka amortide kohta.
Aga amorte parandada - vist väheusutav ja kahtlase väärtusega üritus, arvan et ei ole võimalik.
Tonnise hindasid ei tea. Aga samaväärsed asjad on tonnise puhul alati kallimad kui classikul, arvan et kehtib ka amortide kohta.
Aga amorte parandada - vist väheusutav ja kahtlase väärtusega üritus, arvan et ei ole võimalik.
Tellisin mõni aeg tagasi tagumise luugi amordid autoosad.ee -st siinse foorumi ühe vanema postituse ajendil. Kaks kokku maksid miski 300.-kr ca.
Õhtul tegin tellimuse järgmisel päeval toodi koju kohale.
Aga olge ettevaatlikud selliste asjadega, Trionicu sõnul hakkavad Saabi külge pandud mitteoriginaalosad teid kummitama:poke:
Aga külmaga sellised asjad tavaliselt juhtuvad küll...
Õhtul tegin tellimuse järgmisel päeval toodi koju kohale.
Aga olge ettevaatlikud selliste asjadega, Trionicu sõnul hakkavad Saabi külge pandud mitteoriginaalosad teid kummitama:poke:
Aga külmaga sellised asjad tavaliselt juhtuvad küll...
Auto osades täitsa olemas üks varjant aga huvitav kas kõigil 9000 ndetel on need kapoti amordid ühe sugused? Tagumised on küll erinevad nii pikkuse kui ka tõstejõu poolest.
Sihukese varjandi leidsin tea kas sobib pikkuse saaks mõõta aga tõste jõust mitu newtonit pole aimugi
KOGUPIKKUS 540 MM, TÖÖTSOONI PIKKUS 215 MM, JÕUD (NEWTONIT) 225
Maksavad muide 137 eeku tükk
Sihukese varjandi leidsin tea kas sobib pikkuse saaks mõõta aga tõste jõust mitu newtonit pole aimugi
KOGUPIKKUS 540 MM, TÖÖTSOONI PIKKUS 215 MM, JÕUD (NEWTONIT) 225
Maksavad muide 137 eeku tükk
Algselt postitas: jansa
Auto osades täitsa olemas üks varjant aga huvitav kas kõigil 9000 ndetel on need kapoti amordid ühe sugused? Tagumised on küll erinevad nii pikkuse kui ka tõstejõu poolest.
EPC annab kapoti amortide kohta ainult ühe variandi.
Tagaluugil on kaks erinevat varianti, kojamehega ning ilma:
Lisatud failid
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Minul jäid olude sunnil ripakile pea 1,5 kuud kasutatud uued tagaluugiamordid. Ei mäleta enam täpselt kas ostsin Troostilt, Antilt või VM-ist. Olid ilma kojameheta luugi toetamiseks. Mudeliaasta 1996.
Esimesed on ka olemas aga need ei ole vist täitsa uued.
Esimesed on ka olemas aga need ei ole vist täitsa uued.