9000 katkub

Tonnised ja nende mured
Vasta
TanelR
Postitusi: 10
Liitunud: T Juun 20, 2017 23:34
Asukoht:
Auto:

#1

P Jaan 07, 2018 17:29

Sõitsin täna pärnust tartu ja 50km enne tartut mäest üles minnes hakkas hinge kinni tõmbama. Mõtlesin et okei äkki ei saa kütust peale, aga järgmine kord kui kiirendasin tõmbas uuesti hinge kinni ja nägin ka, et tahhomeetril seier kukkus täiesti nulli, ehk siis nagu süüde oleks väljas? Katkub täpselt nagu ei saaks kütust kätte, aga kui ainult see oleks, siis vast pöörded nulli ei kukuks. Samuti vaatasin, et tühikäigul pöörded kõiguvad päris hästi ja on 1200 peal, mis vist on veidike liiga palju. Keegi oskab arvata milles viga võiks olla või on ise sarnase probleemiga kokku puutunud?
Viimati muutis TanelR, L Mai 12, 2018 16:38, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13556
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#2

P Jaan 07, 2018 17:35

Di kassett surnud.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
TanelR
Postitusi: 10
Liitunud: T Juun 20, 2017 23:34
Asukoht:
Auto:

#3

E Jaan 08, 2018 21:47

Ja kas äkki Tartust oleks keegi nii lahke ja laenaks enda kassetti mulle prooviks või loovutaks selle hea hinnaga? Tegemist mul 2.0 108kw bensukaga.
TanelR
Postitusi: 10
Liitunud: T Juun 20, 2017 23:34
Asukoht:
Auto:

#4

K Jaan 10, 2018 17:03

Vahetasin küünlad ja DI kasseti ära, ikka sama seis.
denczik
Saabiklubi liige
Postitusi: 321
Liitunud: R Mai 18, 2012 2:19
Asukoht:
Auto: AERO9000

#5

K Jaan 10, 2018 17:27

Pöörete osas drosselklapp näiteks puhastada?
Kui vägevalt muidu kütusepump pumpab?
Everything will be alright t o m o r r o w . . .
TanelR
Postitusi: 10
Liitunud: T Juun 20, 2017 23:34
Asukoht:
Auto:

#6

R Jaan 12, 2018 23:54

Üritasin veidike filmida, et paremini aru saada mida see seier teeb.
https://www.youtube.com/watch?v=YF8KQyK87Yo
~42 sekundi pealt hästi näha, sel hetkel oli 3. käik ja gaas põhjas. Kui niisama jalaga jõnksutada, siis kohe kindlasti seier nii ei tee ja kui kütust ei saaks, siis ka ju mitte(?)
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 6976
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#7

T Jaan 16, 2018 8:06

Meenutaks nagu "cut-off`i".
TanelR
Postitusi: 10
Liitunud: T Juun 20, 2017 23:34
Asukoht:
Auto:

#8

T Jaan 16, 2018 8:16

Võtsin bpc klapilt juhtme tagant, siis nagu ei tohiks ülerõhku tekitada, aga ikka teeb sama. Äkki väntvõlli andur peksab segast vahest?
Chenk engine tekst hakkas ka lõpuks põlema, kas kuidagi koduste vahenditega ka veakoodi kätte saab sealt või keegi lahke Tartust lükkaks korra diagnosti seadme järgi?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 6976
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#9

K Jaan 17, 2018 8:45

BPC ei puutu asjasse, kui näiteks wastegate võlli liigend kinni on roostetanud ning võll ei liigu vabalt. Tonnine näitab ju ka vilgukoode.
Tundrahunt
Postitusi: 38
Liitunud: E Mai 09, 2005 15:10
Asukoht:
Auto:

#10

T Mai 08, 2018 11:54

tere

kontrolli sisselaskekanalite köik kummitihendid üle söna otseses möttes, vöivad olla pragulised kohast kus sa ei näe ühelt poolt vaadates .
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 6976
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#11

N Mai 10, 2018 14:52

Turbomootoril ei ole sisselaskes mingeid kummitihendeid.
timutit
Postitusi: 577
Liitunud: R Sept 03, 2004 23:17
Asukoht:
Auto:

#12

N Mai 10, 2018 22:44

üks ikka on- trosseli ja sisselaske kollektori vahel.

Aga ma nägin ka seda Keenjuste juttu ja omaette imestasin, milline silmapaistev mõistus ja taiplikkus.Puhast kulda pritsitakse iga päev.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 6976
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#13

L Mai 12, 2018 7:49

Drosseli-kollektori vaheline O-rõngas ei ole konagi probleeme tekitanud, nagu isegi tead.
saabu
Postitusi: 718
Liitunud: R Juul 21, 2006 9:43
Asukoht: Tallinn-Aruküla
Auto:
Kontakt:

#14

L Mai 12, 2018 9:40

Eks jutt käib arvatavasti sellisest sisselaske kollektorist("kummithendid" ehk lõdvikud on sinised tolle pildi peal)
https://www.flickr.com/photos/navarzo21/16257038651
Selline lahendus oli algusaastate turbotonniste peal.
Uuematel leidus neid ainult vabalthingavate kollektorite küljes.
timutit
Postitusi: 577
Liitunud: R Sept 03, 2004 23:17
Asukoht:
Auto:

#15

L Mai 12, 2018 16:17

Velje ja asfaldi vaheline tihend tuleks ka kindlasti üle vaadata.
Miskipärast tuleb selle tihendiga seoses meelde see pilt, kus kaks blondiini vaatavad ratast, mis on vastu maad ja seda tihendit ei olegi enam õieti näha.Üks ütleb teisele, et nähe kumm tühi, teine ütleb, et ei ainult alt.

Ma autofoorumitest olen õppinud, et selliste ilgete jamade korral hakkab kakkuma, mitte katkuma.Kuigi mõlemad on üsna jamad olukorrad.
Vasta