Mure siis järgmine, et
peale turbo vahetamist kadus õlisurve.
Mida peaks tegema või milles võib asi olla? Ehk on kellegil kogemusi?
9000-l ei ole õlisurvet
Algselt postitas: andres
Kirjuta kuidas diagnoosi panid.
Puudub nii otsene,kui kaudne seos õlirõhu ja turbovahetuse vahel.Kas halb kokkusattumus,või tehti midagi totaalselt valesti.
Krt.vale tsitaadi panin,aga vahet pole:wall:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14308
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
jäeti turbo õlituse torub kinni panemata või pandi kuhugi valesse kohta? Õlilainakat auto all pole peale käivitamist? Või põleb ainult tuli aga mootor käib ilusti? Viimasel juhul ainult juhe katki anduril. Ilma surveta mootor koliseb ikka korralikult....
Algselt postitas: Cyber
jäeti turbo õlituse torub kinni panemata või pandi kuhugi valesse kohta? Õlilainakat auto all pole peale käivitamist? Või põleb ainult tuli aga mootor käib ilusti? Viimasel juhul ainult juhe katki anduril. Ilma surveta mootor koliseb ikka korralikult....
Jah, täiesti õige, et tegu oli turbo vahetusega!
Aga üldiselt sain juba veast jagu, ning masin hakkas tööle jälle laitmatult.
Masinal oli enne miski teine turbo, ning seetõttu ei istunud mitte ükski ühendus, peale lõdvikute.
Pidin ise ühenduskohad meisterdama. Ühe vahenipli, mille meisterdasin, ajas keevituse vahelt koledasti õli välja. Kui see viga parandatud sai, siis hakkas mootor tööle.