9000 mootor ei taha käia/käima minna

Tonnised ja nende mured
Vasta
ken
Postitusi: 180
Liitunud: K Nov 24, 2004 20:23
Asukoht:
Auto:

#1

Mure on selline et ükskord suri auto mul jäärajal välja ja enam käima ei läinud.
Järgmine päev hakkasin viga otsima kuid ei leidnud.
Kõik asjad paistavad korras olevat.
Kui proovida siis mõnikord läheb käima pika proovimise peale ja jääb käima.
Kui aga gaasi vajutada siis sureb kuskil 3000 pöörde peale välja,võibolla isegi varem.
mõnikord jällegi ei lähe jälle käima ja tõmbab ka küünlad märjaks.
Kui eelmine nädal proovisin sain ta korraks käima ja lasin mootoril soojeneda natuke,siis aga gaasi vajutades hakkas paukuma nagu oleks süüde vale.Suri jälle välja ja enam käima ei läind.
Milles asi ?
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#2

Nagu Sa ise tead on võimalusi palju. Eemalt mootori remont.......väga mõttetu tegevus.
:drive:
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#3

Kui jäärada selle põhjustas(st. tegemist ei ole kokkusattumusega), siis on kõige tõenäolisem, et õhufilter on lund täis või midagi süütesüsteemis sai niiskust ja hakkas jonnima.... aga jah, nagu andres juba ütles, foorumis mootori remontimisest ei tule tõenäoliselt midagi välja;)
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#4

Et tonnisel lumi õhufiltrisse pääseks,tuleks eest rebida vasak latern koos suunatulega ja logar.Muidu pole see võimalik.
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#5

Pole seda konstruktsiooni lähemalt näinud aga õhk sinna ju pääseb ja mootor tarbib õhku päris ohtralt... kas nn. puuderlumi ei saa kohe kuidagi koos õhuga läbi pugeda?
ken
Postitusi: 180
Liitunud: K Nov 24, 2004 20:23
Asukoht:
Auto:

#6

Lumes kindlasti asi olla ei saa.
Ma olen auto paar korda käima saanud ja lasnud tal käia veidi aega.Varsti hakkas jälle sama asi pihta.
õhulugeja sai ka teine pandud ja õhufiltri kopsik seest puhas.
ken
Postitusi: 180
Liitunud: K Nov 24, 2004 20:23
Asukoht:
Auto:

#7

päris palju aega mööda läinud juba ja remondimees ei oskand midagi kosta selle peale.
Kas turbo ja kollektori vaheline tihend ei või sellist asja tekitada?
ja kusagil pidi olema mingi temperatuuri andur mis mõjutab mootori tööd.Kus see asuda võiks?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#8

Õhutemp. andur on õhumõõturis,tosooli oma sisselaskekollektoris keskel all.
ken
Postitusi: 180
Liitunud: K Nov 24, 2004 20:23
Asukoht:
Auto:

#9

Küsin nüüd et kus asub vända andur kui tal see olemas on?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#10

Algselt postitas: ken
Küsin nüüd et kus asub vända andur kui tal see olemas on?

rihmaratta all
ken
Postitusi: 180
Liitunud: K Nov 24, 2004 20:23
Asukoht:
Auto:

#11

Sain nüüd auto ükspäev käima ja töötas senikaua kuni mootor soojaks läks ja kaputt jälle.
enam käima ei läinud.enamus asju juba ise läbi vaatand aga ei midagi.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#12

Hapnikuandur lühises,õhu-,või vee temp. andur peetis(või õhumõõtur)???
ken
Postitusi: 180
Liitunud: K Nov 24, 2004 20:23
Asukoht:
Auto:

#13

õhulugeja on teine peale.
veetemp andur ka vahetatud/proovitud.
Hapnikuandur asub?
Kui asja ei saa autost siis vist osadena müüüki
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14308
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#14

Algselt postitas: ken
Hapnikuandur asub?
vihje: Lambda...;)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Lembit
Postitusi: 112
Liitunud: T Jaan 25, 2005 10:39
Asukoht:
Auto:

#15

Algselt postitas: ken
õhulugeja on teine peale.
veetemp andur ka vahetatud/proovitud.
Hapnikuandur asub?
Kui asja ei saa autost siis vist osadena müüüki

Siin on küll küllaltki vähe infot, missuguse mootoriga tegemist on ja ma ei taha ka hakata kusagilt foorumisügavustest otsima, mis autoga sul tegemist täpsemalt on.

Kuna ta sul peale vea tekkimist on ka käivitunud, siis on klapiajam pigem korras.
Edasi on mootori töötamiseks vaja bensiini ja sädet. Esimest enam-vähem õiges koguses ja teist enam-vähem õigel ajal.
Kas siis, kui ta ei käivitu on säde olemas?

Bensiinirõhk oleks kah selline asi, mida võiks kontrollida.
ken
Postitusi: 180
Liitunud: K Nov 24, 2004 20:23
Asukoht:
Auto:

#16

No bensiinirõhus asi ju olla ei saaks sest kui mootor külm on siis auto käib normaalselt.kui soojaks läheb siis sureb välja ja kogu lugu.
Pigem on asi ikkagi kuskil andurites.
Mootor ikka 2.0T 118kw
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#17

Kõkvõimalikud kellad-viled külge riputada ja vaadata,mis surmahetkel toimub.
Paremat lahendust ei suuda pakkuda.
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#18

üks lihtne asi mida veel kontrollida tasuks - seguklapi reostaat. Kui see katkendlikult töötab siis tekib mingil hetkel ajul väga vale arusaam ja segu läheb kõvasti paigast.
Ja siis veel küünlaid vaadata-nuusutada vahetult peale väljasuremist.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#19

Sellel mootoril drosselklapi potet ei tohiks veel olla,ainult tühikäigu, ja täisgaasi lülitid ühes korpuses.
ken
Postitusi: 180
Liitunud: K Nov 24, 2004 20:23
Asukoht:
Auto:

#20

krt,eile puhastasin throttle body seest ära ja vahetasin õhulugeja jälle vana vastu tagasi ja auto käis isegi soojast peast päris hästi.
Nüüd peaks kuskil strobo lambi lanuks võtma, et süüde paika panna.Eks siis näib kas töötab paremini või mitte.
Vasta