on saab9000 2.3t 97a.hakkas hirmsasti sinist suitsu välja ajama ja viskas saale välja.kas see viga oli ainult turbost,
või võis ka plokikaane tihend minna.õli oli konnasid täis.
vajaks nõu mootori remondist
tänan edaspidi olen targem,aga kas sa oskad ka midagi
selle kohta öelda,kõik viitab turbole aga miks vesi õli sisse sattus.jahutusvedelik ja õli käivad turbost mõlemad läbi,et
kas kogu põhjus on turbos.pealegi oleks teretulnud
spetsialistide nõuanded arvutit võin ka mujal õppida.
selle kohta öelda,kõik viitab turbole aga miks vesi õli sisse sattus.jahutusvedelik ja õli käivad turbost mõlemad läbi,et
kas kogu põhjus on turbos.pealegi oleks teretulnud
spetsialistide nõuanded arvutit võin ka mujal õppida.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7622
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kle, põltsamaamees, kirjuta nii, et pärnu mehed ja tallinna mehed ja muiduehed ka aru saaksid, et mis mureks nagu...
viskas saale välja?-- mis sa sellega mõtled?
sinine suits, sellega asi selge, et hakkas suitsu välja ajama, tõenäoliselt turbost
aga mis need konnad õli sees on? ja yldse oleks arukas, kui kirjeldad asjade lagunemist mingis kindlas järjekorras, siis ehk saaks ka aru ja ehk ka saab nõu anda.
aga kui saaled ringi käisid, siis vaid saalede vahetusest ei piisa, siis ka väntvõll vaja lihvida.
yks vend just äsja näeb hirmsat vaeva väntvõlli otsimisega; siiani ei ole leidnud vist, ja vana tal nii palju kannatada saand, et tuleb peale keevitada ja siis alles lihvida.
aga kas tal jätkub kannatust mootor kenasti sisse sõita ennem kui ketsi hakkab andma , ei tea, muidu taas jupid pilbasteks.
viskas saale välja?-- mis sa sellega mõtled?
sinine suits, sellega asi selge, et hakkas suitsu välja ajama, tõenäoliselt turbost
aga mis need konnad õli sees on? ja yldse oleks arukas, kui kirjeldad asjade lagunemist mingis kindlas järjekorras, siis ehk saaks ka aru ja ehk ka saab nõu anda.
aga kui saaled ringi käisid, siis vaid saalede vahetusest ei piisa, siis ka väntvõll vaja lihvida.
yks vend just äsja näeb hirmsat vaeva väntvõlli otsimisega; siiani ei ole leidnud vist, ja vana tal nii palju kannatada saand, et tuleb peale keevitada ja siis alles lihvida.
aga kas tal jätkub kannatust mootor kenasti sisse sõita ennem kui ketsi hakkab andma , ei tea, muidu taas jupid pilbasteks.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
järjekord siis selline: ostsin saabi,turbo ei töödanud,võtsin lahti ja puhastasin ära.2 päeva töötas tõrgeteta.siis hakkas järsku heledat suitsu tulema,kilom.tagant oli juba selline suitsupilv taga.õlivarras oli ylevalt nagu puhas aga all oli juba valge,seega sa vesikusagilt plokki.kolks mootoris.
pealegi ei ole ketsi andja tyyp.lisaks veel et mootor oli 500000 läbisõit ilma remondita.mis ma edasi teeks,kas on targem uus mootor või kap.remont
pealegi ei ole ketsi andja tyyp.lisaks veel et mootor oli 500000 läbisõit ilma remondita.mis ma edasi teeks,kas on targem uus mootor või kap.remont
Jutt endiselt täitsa segane.Kas keegi üritab rumalat nalja järjekordselt teha,või on probleeme õigekirja ja lause-ehitusega,et arusaadavat ja adekvaatset juttu ei tule ?
Nii ei tule ka asjalikke vastuseid.
Nii ei tule ka asjalikke vastuseid.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Kõlab kangesti katkise plokikaane tihendi moodi. Turbo kaudu vesi õli sisse nagu sattuda ei saa, mingi prao kaudu ehk... aga siis poleks valget suitsu välja ajanud vaid vaikselt vesi karterisse voolanud. Teooria.
Praktikas tuleks plokikaan maha võtta kasvõi juba profülaktika mõttes, sellise läbisõidu juures on tihend nagunii omadega läbi ja klappide korrastamine oleks ka soovitatav. Samuti saab siis adekvaatselt hinnata kolvi-hülsi kulumist.
Praktikas tuleks plokikaan maha võtta kasvõi juba profülaktika mõttes, sellise läbisõidu juures on tihend nagunii omadega läbi ja klappide korrastamine oleks ka soovitatav. Samuti saab siis adekvaatselt hinnata kolvi-hülsi kulumist.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7622
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: olaviv
Kõlab kangesti katkise plokikaane tihendi moodi. Turbo kaudu vesi õli sisse nagu sattuda ei saa, mingi prao kaudu ehk... aga siis poleks valget suitsu välja ajanud vaid vaikselt vesi karterisse voolanud. Teooria.
Praktikas tuleks plokikaan maha võtta kasvõi juba profülaktika mõttes, sellise läbisõidu juures on tihend nagunii omadega läbi ja klappide korrastamine oleks ka soovitatav. Samuti saab siis adekvaatselt hinnata kolvi-hülsi kulumist.
ära jahu, kui sa kindlalt asja ei jaga . annad siin vale nõu veel. profylaktika mõttes on targem kuulata vene vanasõna: ära sega mootorit töötamast! ehk hoida näpud eemale
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Algselt postitas: ivometsAlgselt postitas: olaviv
Kõlab kangesti katkise plokikaane tihendi moodi. Turbo kaudu vesi õli sisse nagu sattuda ei saa, mingi prao kaudu ehk... aga siis poleks valget suitsu välja ajanud vaid vaikselt vesi karterisse voolanud. Teooria.
Praktikas tuleks plokikaan maha võtta kasvõi juba profülaktika mõttes, sellise läbisõidu juures on tihend nagunii omadega läbi ja klappide korrastamine oleks ka soovitatav. Samuti saab siis adekvaatselt hinnata kolvi-hülsi kulumist.
ära jahu, kui sa kindlalt asja ei jaga . annad siin vale nõu veel. profylaktika mõttes on targem kuulata vene vanasõna: ära sega mootorit töötamast! ehk hoida näpud eemale
Ei saa nüüd päris hästi aru. Mis nõu siin vale oli?
Olen igati päri sellega, et toimivat mootorit igaks-juhuks remontima hakata ei ole mõtet. Aga kui juba sumpsist tugev suits väljas ning mootor kolksub, siis tuleks ikka mootor osandada ning remontida. Või maha kanda.
Algatuseks võiks kasutada "edit" nuppu esimese postituse juures ja muuta teema pealkiri selgemaks, et juba sealt selguks, millise masina ja millise mootoriga tegu. (näiteks: Vaja nõu 97.a saab9000 2.3t mootori remondil)
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB!
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2285
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Kas teil mehed muud ei ole teha ja kaitsile tarka nõu anda...nokite siin lihtsalt selle üle, kuhu jälle keegi punkti valesti on pannud ja nii edasi.
Mina oma lolli aruga arvaks ka, et tegu on ilmselt plokikaanega või selle tihendiga. Kaan maha ja siis on edasi näha. Kui juba õli sees vahtu leidub, millele siis see peaks viitama?
Mina oma lolli aruga arvaks ka, et tegu on ilmselt plokikaanega või selle tihendiga. Kaan maha ja siis on edasi näha. Kui juba õli sees vahtu leidub, millele siis see peaks viitama?
-
- Postitusi: 134
- Liitunud: R Aug 04, 2006 7:06
- Asukoht:
- Auto:
OT täiesti aga:
Oi jummel...milleks kaela karata nii? Inimene tuli heas usus nõu küsima. Ja kõik me ei ole foorumite kasutamisel pädevad ja ei tea tõesti misasi on EDIT nupp. Kohati ikka suhteliselt jube koht see foorum siin:wall:
Oi jummel...milleks kaela karata nii? Inimene tuli heas usus nõu küsima. Ja kõik me ei ole foorumite kasutamisel pädevad ja ei tea tõesti misasi on EDIT nupp. Kohati ikka suhteliselt jube koht see foorum siin:wall:
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
Võtke nüüd rahulikult ehmatasite inimese minema, pärast räägib foorumit paha sõnaga taga . Ei sooviks keegi seda et SAABNETTI rullnokafoorumiks nimetama hakkaks.
Veidi sallivust inimesed
Veidi sallivust inimesed
tänan et paljud siiski mõistavad minu muret kuigi jah minu auto vea serveerimine pole kõige paremini õnnestunud.kordaks veel et autoks on saab
9000 2.3 cde turbo mootoriga 97a.probleem ikkagi selles et hakkas 2 päeva
pärast turbo hoolikat puhastamist tugevat sinist suitsu väljas ajama ja jahutus vedelik oli kuidagi õli sisse sattunud,sellest ilmselt saale kolks.
aga kustkohast see vesi sinna plokki sai,kas võibjuhtuda et turbo õli ja jahutuse segunemine turbost seest.niipalju kui ma ta tööpõhimõttest aru saan jookseb turbost nii tosool kui ka õli läbi.võtsin ise ta molekulideks lahti.või võtan ka plokikaane maha,sel juhul võiks jah rõngad ka vahetada ja vänt lihvi.kas seega kap.remont kui ta juba lahti on.kasutatud mootorit osta oleks ka risk,teen seda autot omale,mitte müügiks
äkki kokkupaneku aeg jäi mõni puksi stopperseib kehvasti ja nüüd andis järgi.(turbol)
mõtlesin et kui väntvõll pole viga saanud vahetaks ainult saaled nii et plokikaant maha ei pea võtma jateeks uuesti turbo lahti.või sebiks uue turbo
9000 2.3 cde turbo mootoriga 97a.probleem ikkagi selles et hakkas 2 päeva
pärast turbo hoolikat puhastamist tugevat sinist suitsu väljas ajama ja jahutus vedelik oli kuidagi õli sisse sattunud,sellest ilmselt saale kolks.
aga kustkohast see vesi sinna plokki sai,kas võibjuhtuda et turbo õli ja jahutuse segunemine turbost seest.niipalju kui ma ta tööpõhimõttest aru saan jookseb turbost nii tosool kui ka õli läbi.võtsin ise ta molekulideks lahti.või võtan ka plokikaane maha,sel juhul võiks jah rõngad ka vahetada ja vänt lihvi.kas seega kap.remont kui ta juba lahti on.kasutatud mootorit osta oleks ka risk,teen seda autot omale,mitte müügiks
äkki kokkupaneku aeg jäi mõni puksi stopperseib kehvasti ja nüüd andis järgi.(turbol)
mõtlesin et kui väntvõll pole viga saanud vahetaks ainult saaled nii et plokikaant maha ei pea võtma jateeks uuesti turbo lahti.või sebiks uue turbo
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
kui sa turbo molekulideks võtsid siis jäi sul asi ju tasakaalustamata, turbo remondi võiks jätta tavaliselt nende teha, kes sellega elukutseliselt tegelevad Nüüd ma arvan, et ei jää sul muud üle kui turbo maha ja vutt, vutt turbojumalate juurde abi saama.Ise ei tee siin küll midagi
tänan soovituse eest,kas jutt vastab tõele et nii väikse turbo puhul pole tasakaalustamine oluline,või tuleks nagu sa ytlesid jumalate juurde pöörduda,tartus pidid pikad järjekorrad olema.millest see paks suits tekkib kas valest kyttesegust kui on tasakaalustamata või lööb õli silindrisse.
puksides loksu ei olnud.ning kas võtan siis ikkagi plokikaane ka maha.:wall:ennem mingu rohkem aega ja pappi aga selle eest saab korraliku masina
puksides loksu ei olnud.ning kas võtan siis ikkagi plokikaane ka maha.:wall:ennem mingu rohkem aega ja pappi aga selle eest saab korraliku masina
-
- SaabiJumal
- Postitusi: 492
- Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit
kui see lont peaks turbost alguse saama, siis peab võll ikka väga ligadi-logadi olema. võta toru otsast lahti ja vaata. iga mees põlve otsas turbot nüüd küll ei remondi. ja tasakaalus peab olema iga turbiin.
igast mehest ei tea ma midagi aga ise olen seda meelt et inimene saab kõigega hakkama kui tahab,kui 1 kord läheb peesse teen uuesti,niikaua kui välja tuleb.kõik me oleme 0ist alustanud.see selleks.
mis seda suurt tossu siis turbos tekitab,ma olen tume,palun seletage lahti,kas või füüsikalise seaduse näol.oma lolli peaga arvaksin et puksid läbi ja õli jõuab sisselaske kollektori kaudu silindrisse
mis seda suurt tossu siis turbos tekitab,ma olen tume,palun seletage lahti,kas või füüsikalise seaduse näol.oma lolli peaga arvaksin et puksid läbi ja õli jõuab sisselaske kollektori kaudu silindrisse
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14313
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Turbo ei tekita ise mingit tossu. Turbo peksab kõik väljajooksvad (õigemini siis turbosse sissejooksvad) vedelikud sul silindrisse, kus see sujuvalt summutist väljuvaks suitsukatteks moondatakse. Õigesti arvasid, et õli sealt silindrisse jõuab. Peaaegu nagu elektroonika, kui sinine suits välja tuleb, siis enam ei tööta.
Turbot näpu vahel ei tasakaalustata, selleks ikka spetstehnikat vaja.
EDIT: aga samas võib sul ka jahutusvedelik kusagilt silindrisse lekkida... kaanetihend näiteks. Kusagil sul ju mahlad kokku saavad.
Turbot näpu vahel ei tasakaalustata, selleks ikka spetstehnikat vaja.
EDIT: aga samas võib sul ka jahutusvedelik kusagilt silindrisse lekkida... kaanetihend näiteks. Kusagil sul ju mahlad kokku saavad.
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
Algselt postitas: kaits32
igast mehest ei tea ma midagi aga ise olen seda meelt et inimene saab kõigega hakkama kui tahab,kui 1 kord läheb peesse teen uuesti,niikaua kui välja tuleb.kõik me oleme 0ist alustanud.see selleks.
mis seda suurt tossu siis turbos tekitab,ma olen tume,palun seletage lahti,kas või füüsikalise seaduse näol.oma lolli peaga arvaksin et puksid läbi ja õli jõuab sisselaske kollektori kaudu silindrisse
Olen ise ka õlikäpp ja pole olnud siiamaani asja millega pole hakkama saanud, kuid on asju mida ise teha, ilma eritehnikata on pea võimatu.
Kui võtta nüüd turbo, mille pöörlemiskiirus oli midagi müstilist kui ma mäletan ja samas on tegemist ka kohutava kuumusega, seega peab olema see imeasi, et ta üldse töötaks mitte tasakaalus vaid ülitasakaalus, et ta mõndagi aega kestaks.
edu lammutamisel
Isegi,kui inimene suudab turbokompressori lahti võtta,ilma teatud kriitilisi detaile vigastamata,siis sealt seest vigu tuvastada(kui just võll/tiivikud pulbriks pole) ei suuda 99,9% ka kõvadest "õlinäppudest".Ja kokku panna ilma uue KIT`ta ei saa südamikku samuti,ega ka tasakaalustada topeltõlirõhuga 150 000 rpm/min. pööritades ning samal ajal jälgida lisaks balansile ka võlli võimalikku pikikõverdumist ülipööretel.
Turbokompressor ei ole veepump.
Antud käitumine-puhastamine jms. turboga viiks ka tutika agregaadi tundidega annihileerumiseni.
Pekske,kui tahate,aga tõestage vastupidist.
trionic@ 13 aastat turbokogemusi
Turbokompressor ei ole veepump.
Antud käitumine-puhastamine jms. turboga viiks ka tutika agregaadi tundidega annihileerumiseni.
Pekske,kui tahate,aga tõestage vastupidist.
trionic@ 13 aastat turbokogemusi
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989