Tere.
Küsimus oleks selline,et kui väga võib uskuda kompuutri peal olevat laadimisvoolu näitu?Ükspäev avastasin,et näitab kole vähe,umbes 13.0-12.8 kui midagi järgi polnd.Panime siis ka juhtmed järgi ja oppa,näitas 13.9 kui tuled järgi:D Et kas see spidoplokis asuv näitur võibki nii palju valetama hakkata või on kuskil mingi andur vms mida peaks äkki "puhastama"?:)
Laadimis vool nõrk kompuutri järgi.
Tere.
Küsimus oleks selline,et kui väga võib uskuda kompuutri peal olevat laadimisvoolu näitu?Ükspäev avastasin,et näitab kole vähe,umbes 13.0-12.8 kui midagi järgi polnd.Panime siis ka juhtmed järgi ja oppa,näitas 13.9 kui tuled järgi:D Et kas see spidoplokis asuv näitur võibki nii palju valetama hakkata või on kuskil mingi andur vms mida peaks äkki "puhastama"?:)
mnjaaaa.... kui su autol on laadimisVOOL ainult 13,0 OOMI, siis on tõesti vähe, kuid usaldada tasuks siiski multimeetriga kapotialt mõõdetud VOOLU ja kui sealt on 13,9 AMPERTUNDI või kasvõi hertsi , siis peaks kõik korras olema, väljaarvatud kompuutrinäit.
http://fyysika.onepagefree.com/files/Alalisvoolu%20kordamisk%C3%BCsimused.pdf
Morris, see esimene postitus oli tõlkimatu folkloor, ära lase end heidutada :P
Mitte vool vaid pinge. Ühikuks on VOLT. Tähis "V". Itaalia füüsiku Alessandro Volta järgi.
See oli elektroonika lühikursus.
Esialgu pold midagi järgi, siis panime tuled järgi ja lõpuks ka juhtmed järgi ja siis opaa...näitas 13,9
Aga proovides tõsiseks jääda, siis - aku tegelik pinge ja "näidiku" oma võivad erineda küll. Teatud erinevus (kui palju just, ei oskagi momendil öelda) on koormusega normaalne. "Tuled järgi" ongi antud juhul koormus.
Samas võib näidik valetada ka niisama. Enamasti näitabki ta vähem, kui on tegelik pinge aku klemmidel.
Kui pinge siiski väga erinev, on üheks süüdlaseks aku miinusklemmi ja kere vaheline juhe. Õigemini kontakt juhtme ja kere vahel. Kui kontakt väga vilets, on ka käivitamine (starter) vaevaline.
Mitte vool vaid pinge. Ühikuks on VOLT. Tähis "V". Itaalia füüsiku Alessandro Volta järgi.
See oli elektroonika lühikursus.
Esialgu pold midagi järgi, siis panime tuled järgi ja lõpuks ka juhtmed järgi ja siis opaa...näitas 13,9
Aga proovides tõsiseks jääda, siis - aku tegelik pinge ja "näidiku" oma võivad erineda küll. Teatud erinevus (kui palju just, ei oskagi momendil öelda) on koormusega normaalne. "Tuled järgi" ongi antud juhul koormus.
Samas võib näidik valetada ka niisama. Enamasti näitabki ta vähem, kui on tegelik pinge aku klemmidel.
Kui pinge siiski väga erinev, on üheks süüdlaseks aku miinusklemmi ja kere vaheline juhe. Õigemini kontakt juhtme ja kere vahel. Kui kontakt väga vilets, on ka käivitamine (starter) vaevaline.
-
- Postitusi: 35
- Liitunud: E Apr 16, 2007 17:57
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9000 CSE, Saab 9000 aero
Aga küsiks niipidi, kas EDU näitu õnnestuks täpsemaks keerata ? on keegi seda lähemalt lahanud või on ehk selle skeem kusagil olemas ?
Minulgi valetab ta umbes 0.8V võrra. Ei tahaks hästi uskuda, et juhtmetes nii suur pingelang tekib... või siis kui tekib, keeraks asja niipalju valetama, et näitaks aku pingele lähemale.
Minulgi valetab ta umbes 0.8V võrra. Ei tahaks hästi uskuda, et juhtmetes nii suur pingelang tekib... või siis kui tekib, keeraks asja niipalju valetama, et näitaks aku pingele lähemale.
Aga küsiks niipidi, kas EDU näitu õnnestuks täpsemaks keerata ? on keegi seda lähemalt lahanud või on ehk selle skeem kusagil olemas ?
Minulgi valetab ta umbes 0.8V võrra. Ei tahaks hästi uskuda, et juhtmetes nii suur pingelang tekib... või siis kui tekib, keeraks asja niipalju valetama, et näitaks aku pingele lähemale.
Kusagilt meelde jäänud, et vanemal 9000-l saab kütusekulu näitu Tech2-ga programmeerida (muuta). Võibolla see riist abiks ka pingenäidu korrigeerimisel?
Ideeliselt peaks tegu olema suht lihtsa dig. voltmeertiga ja mingite eeltakistitega saaks näitu ehk muuta, aga kahjuks pole sisemusse vaadanud, ei oska täpsemalt öelda..