Saabike käib korralikult, aga roolivõim jukerdab
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Esimene probleem oli mootori klõbinaga. Ostsin uue (loe: kasutatud) plokikaane koos sisuga, klõbinast sain lahti (jumal tänatud). Järgmine probleem on suitsuga, seda tuleb tagant nii palju , et summuti otsa juurde oma jalga pista ei tasu;). Ja nüüd kõige hullem: tühikäigul töötab ainult külma mootoriga. Lisaks sellele, sõites pole midagi aga kohalt ära minnes pole jõudu ja jõnksutab metsikult. Ühekorra juhtus isegi nii, et hakkas jõnksutama, mootori padjad läksid katki, mootor tõusis ülesse ja pooltelg tuli kastist välja(katkisena). Autoks Saab 9000i aastast 86. Ise elan Viljandis, kas keegi siia kanti kah kunagi satub? Või oleks soovitav Tallinnasse tulla?
-
- Postitusi: 230
- Liitunud: P Mär 27, 2005 23:40
- Asukoht:
- Auto:
Kontakteeru kodanik no fear iga tema on Viljandis meie esindaja. Aga põhimõtteliselt on vigu seal väääga palju. Enamjaolt oled sa teinud omale karuteene. alguses (arvatavasti) oli keti klõbin nüüd hakkad suuremat remonti ette võtma.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kle mees, siis pärnus myyb yks korraliku motoga 9000.
kere läbi aga moto töötab normaalselt 3000 kr hind.
arvan, et saad nii piisavalt soodsalt asjast yle ja juppe jääb ka ylegi mida teistele pakkuda.
kere läbi aga moto töötab normaalselt 3000 kr hind.
arvan, et saad nii piisavalt soodsalt asjast yle ja juppe jääb ka ylegi mida teistele pakkuda.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Mind huvitab just Saabi hingeelu. Mootori ostmine on liiga ebahuvitav. Kui ma midagi tegema olen hakanud siis proovin selle ikka lõpuni viia, ükskõik mis see ka maksma läheb. Ma tahaks näha kas ma olen suuteline seda mootorit korda tegema. Muidugi on vaja natuke kõrvalist abi. Aga jah, üritan ikka vana korda teha. A muidu suured tänud teile.
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2280
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
kas jahutusvedelik on ikka sul normis...et suitsu tuleb? kas see on aur või ikkagi suits, st ving?
ja veel - nagu isand Trionic soovitas: IAC klapp ja Throttle Body väääga puhtaks teha!
Samuti kõik voolikud üle vaadata, et kas terved. Siis saab edasi rääkida.
Ja klõbin kadus vast selle pärast ära, et sul hüdrotõukurid läbi olid või siis see, et said uue õli sisse ja ongi tulekahju korraks kustutatud.
Mootorite patjade vahetus on paras nöök. Tuleb tähele panna, et ülemised padjad pannakse märkide järgi. Kui olin kord Trionicu juures näga ISAND kohe, et padjad valesti pandud ja ega mul pikka pidu enam ei olegi, varsti vahetan neid jälle vibra missugune ju muidu salongis!
Vot tak!
ja veel - nagu isand Trionic soovitas: IAC klapp ja Throttle Body väääga puhtaks teha!
Samuti kõik voolikud üle vaadata, et kas terved. Siis saab edasi rääkida.
Ja klõbin kadus vast selle pärast ära, et sul hüdrotõukurid läbi olid või siis see, et said uue õli sisse ja ongi tulekahju korraks kustutatud.
Mootorite patjade vahetus on paras nöök. Tuleb tähele panna, et ülemised padjad pannakse märkide järgi. Kui olin kord Trionicu juures näga ISAND kohe, et padjad valesti pandud ja ega mul pikka pidu enam ei olegi, varsti vahetan neid jälle vibra missugune ju muidu salongis!
Vot tak!
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Tegelt saaks saaks sir NO FEAR auto pealt kah täpselt vaadata kas voolikud ja juhtmed õieti on (muidugi kui tal aega on). Äkki saab NO FEAR korra läbi astuda mõni nädalavahetus. Oleks VÄÄga tänulik.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
see 9000 tegemine ilma aparaatideta ja oskusteta on ikka päris raske värk. niisama heast tahtest kõrvaga kuulmisest ja silmaga vaatamisest suurt ei piisa.
seal ju miskit reguleerida-kruttida ei anna ja kui asjad kõik õieti kyljes, siis peab töötyama , mis muud.
seal ju miskit reguleerida-kruttida ei anna ja kui asjad kõik õieti kyljes, siis peab töötyama , mis muud.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kui sa kw107 oma Saabi sünniaasta saladuse avaldaksid,saaksin täpsemaid juhiseid anda.Tegelikult saab telefoni teel autot remontida päris edukalt,ülepäeva teen seda:P
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Pimedusega löödud olen.LH 2.2,mis seda mootorit juhib on ikka paras õnnetus,kui algavad probleemid näiteks tühikäiguga.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Kod. NO FEAR käis reedel minu juures. IAC ja Throttle body on praeguseks juba puhastatud. Sisselaske kollektor tuleb kah veel puhtaks teha, sest see on paksult tahma täis. Eks ma panen ta siis pärast uuesti kokku, siis on näha kas midagi ka toimib. Thaks juba:drive:
Seda polegi vaja puhastada,see ei anna sulle midagi.tunni ajaga on jälle kakane
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Jätan kohe pooleli :wall:. Kõige tähtsamad asjad on siis IAC ja Throttle body, kui need mustad siis ei tööta jah? Ostsin uue süütepooli kah, originaal oli selline pulkjas aga tuli hoopis mingi teine. Öeldi et on asendus oma. Ma nüüd ei tea kas see sobib sinna. Äkki läheb õnneks? Küünla(d), -juhtmed, õhufilter ka uus olemas. Hakkan teda siis kokku uuesti klopsima, vaatab mis Saab.
throttlel pead mingi hambaharjaga maha saama tahmarandi korpuse ja klapi vahelise õhupilu kohal ja puhastama ka klapi servad.IAC`i tuleb hellalt suhtuda,klapi siibrit liigutad ja vajadused nühid puupulga ja carb.cleaneri abil,pind peab saama peegel ja enne paigaldamist lase sinna mingit aerosoolõli sisse(roostes poldi avaja näiteks).
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Tee kõik hermeetiliselt pimedaks.:)
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Niimoodi. Sain nüüd hääled sisse, kahjuks sõita pole veel proovinud aga see selleks. Käima läks ilusti, mingi väike klõbin on ikka sees (hästi väike). Kui gaasi maha lasen tuleb mootorist kõrisev hääl (ise kahtlustan ketti ja taldasid). Nüüd peab siis NO FEARi poole pöörduma järjekordse abipalvega, muideks õlled juba ootavad:beer:.