Saabike käib korralikult, aga roolivõim jukerdab

Tonnised ja nende mured
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#51

P Dets 25, 2005 12:33

Küsin siin ühte asja veel! Mul roolivõim teeb trikke. Vahepeal töötab ja siis ei tööta. Kas õli vahetuses on abi või võib seal midagi hullemat olla?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#52

E Dets 26, 2005 6:34

Halvemaks õlivahetus kindlasti midagi ei tee,kui õige õli paned.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#53

N Jaan 05, 2006 13:37

Kuidas vahetada kodusel teel klapisääre tihendeid ilma, et peaks kaant maha võtma. Ma võin ju ta ka maha kiskuda aga lihtsalt ei viitsi.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#54

N Jaan 05, 2006 22:58

Ilma suruõhuta on täiseti pein,vanasti sai kolb üles lastud ja küünla august
seatina kang sisse lükatud klapi ja kolvi vahele.Jube aeg läheb niimoodi.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#55

N Jaan 05, 2006 23:03

Pole hullu;). Kakun maha.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#56

K Apr 05, 2006 18:54

Nii mul nüüd täiega kopp ees. See raibe ei hakka lihtsalt korralikult käima. Nutukas on täiega peal. Ei oska enam midagi teha. Raha ka ei ole niipalju, et trionicu juurde kontrolli vedada. MIDA TEHA???:(:(:(
ken
Postitusi: 180
Liitunud: K Nov 24, 2004 20:23
Asukoht:
Auto:

#57

K Apr 05, 2006 23:02

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Nii mul nüüd täiega kopp ees. See raibe ei hakka lihtsalt korralikult käima. Nutukas on täiega peal. Ei oska enam midagi teha. Raha ka ei ole niipalju, et trionicu juurde kontrolli vedada. MIDA TEHA???:(:(:(

jäta mõneks ajaks seisma,minu oma seisab juba mitu kuud kuna ei saa asjast jagu lihtsalt.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#58

N Apr 06, 2006 5:40

Jajah,need algusaegade tonnised,mida üritab juhtida LH-2.2 ,oma modifikatsioonidega,kus puudub diagnostikaoption ja veamälu.Eeldavad tihti väga loomingulist lähenemist:cool:
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#59

N Apr 06, 2006 9:10

Suvi varsti käes juba. Vaja igal pool ringi sõita. Mere äärde ja kindlasti tuleb ka kokkutulek jne.
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2285
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#60

N Apr 06, 2006 10:27

mis sul nüüd siis jälle on???
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#61

N Apr 06, 2006 12:21

Tule vaata, mis seal kodus passid. Foorumis on selline alafoorum nimega "aita sõbral Saab osta". Nüüd oleks vaja uus alafoorum teha "aita sõbral Saab korda teha";)

HETKELISED SÜMPTOMID: Kõik sisselaske hüdrod on natuke pehmed (0,5-1 mm vajuvad läbi), väljalaske omad on kõvad;
summutist tuleb hirmsat moodi valget suitsu mis ei lõpe; gaasi peal hoides, suurematel pööretel ja siis juurde
vajutades tuleb musta. Sinist nagu tuleb ja ei tule, ei saand hästi aru. Avelito ei märganud ka sinist.
Ju siis ikka ei tule.Pöörded kõikusid ja esines vahelejättusid. Muidu pöörded kuskil 900 peal.Tühikäigult gaasi andes
tekib tühi koht. Midagi hirmsasti koliseb, tundub, et käimakast on õlist tühi. Rohkem praegu ei meenu.
Mart900
Postitusi: 671
Liitunud: R Nov 18, 2005 14:17
Asukoht:
Auto:

#62

N Apr 06, 2006 12:33

sul läheb vaja mitu rulli seda mäkaiveri teipi igatahes.
andreas
Postitusi: 381
Liitunud: P Okt 02, 2005 1:00
Asukoht:
Auto:

#63

N Apr 06, 2006 13:37

äkki on mõtekam juba muretseda uus komplektne mootor. kuskilt doonorlast - timutit-i käest näiteks. valesti parandatud kantossi lappimine ei ole vist eriti edasiviiv üritus... :head:
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#64

N Apr 06, 2006 13:51

Tartus peaks Kenil ka üks 2.0 16v mootor, mis täitsa töökorras oli, olema arvan et hinnas saad kaubale ja valu ja vaeva oluliselt vähem.
Märt
Postitusi: 17
Liitunud: K Dets 21, 2005 13:27
Asukoht:
Auto:

#65

N Apr 06, 2006 14:31

Aga äkki ma pakuks sulle ka mootorit. Tegelikult võiks pakkuda tervet autot. Kere roostes mitmest kohast, kõige hullem esimene kõrvalistuja uks. Muidu sõidukorras. Olen taga viimane aasta iga päev kärutanud. Mootor tundub korras olevat, kett muidugi koliseb. Sisu osaliselt pole osalt hallitab. Samas teise auto pealt saaks korras halli sametsisu võtta. Või siis pakkuda sama aasta turbomootor, ilma turbota. Töötab, ainult kardan, et vajab plokikaane tihendi vahetust. Pakub miskit huvi?
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2285
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#66

N Apr 06, 2006 14:50

kes sul neid tõukureid tegi?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#67

N Apr 06, 2006 15:51

Algselt postitas: NO FEAR
kes sul neid tõukureid tegi?


ja kas nukapukkide heledad ja tumedad poldid on oma õigetes kohtades etc...
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#68

N Apr 06, 2006 15:57

Eks me ikka ise tegime. Mustad poldid on seespool.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#69

N Apr 06, 2006 19:57

Aga nüüd juba midagi paremat. Klapi klõbin kadus peale paari tunnist seismist nagu niuhti :head:huvitav auto see Saab. Nüüd veel see suits. Süüde ja segu tuleb õigeks panna. Siis peaks juba päris pro olema. Naer hakkab näkku tagasi tulema.

Kuidas kontrollida käigukasti õli taset ja milline õli sinna sobib? Manuaal kast.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#70

L Apr 08, 2006 14:01

Mul bensupump jubedalt lõugab, on see mingi märguanne, et aeg uus osta??? Tühikäigul ei ole jõudu käia.

Trionic rääkis ka aju restardi tegemisest aga seda vist ei tasu mitteteadjal (minul) näppida.

Mis võib põhjustada valget suitsu, hetkel on tosooli asemel vesi sees. Hoidsin tühikäigul valget paberilehte summuti otsast mingi 10 cm kaugusel ja sinna tuli ainult vee piisku, õli ei tulnud.

Kas on võimalus, et plokikaas on kõver? Kaane keerasime kinni külmalt 90 Nm ja siis lasime pool tundi käia. Peale jahtumist keerasime veel 90 kraadi peale. Sai suht kõvasti kinni.

Mis te kostate?
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7620
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#71

L Apr 08, 2006 14:54

Algselt postitas: ivomets
kle mees, siis pärnus myyb yks korraliku motoga 9000.
kere läbi aga moto töötab normaalselt 3000 kr hind.

arvan, et saad nii piisavalt soodsalt asjast yle ja juppe jääb ka ylegi mida teistele pakkuda.


oleksid ostnud, oleksid unustanud mured mootoriga ja oleksid sõitnud
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#72

L Apr 08, 2006 16:18

Nii, muresi tekkis veel. Rõngad läbi ja kepsusaaled ka. Nüüd kaks varianti. Kas läheb varuosadeks või teen korda. Kui pangalaenu saan siis lükkan kõik jalaga minema ;) ja AERO veereb õuele.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14300
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#73

L Apr 08, 2006 22:54

Noh, vähemalt kooliraha on makstud. Edaspidi ehku peale tegema ei kipu vast.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#74

P Apr 09, 2006 23:21

Muidu autosi mulle meeldib remontida. Kirud ja vannud ning kui asi korras siis puhkad ja naudid. Mul on selline mõtteviis: "Misasja, et ei saa korda, hakkab saama."
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#75

P Juun 11, 2006 16:43

Uuesti mootor peal. Tiksumisi ja kolinaid ei eksisteeri enam. Kuskil 3000 ja edasi rpm hakkab tagant sinist suitsu tulema, tühikäigul ei tule. Klapisääre tihendid on uued aga 3 sil väljalaske kanal oli õline. Milles nüüd viga võib olla? Kas kolvirõngad ja sellega kaasnev või klapisääre tihendid? Ma muidu juba päris heas tujus :P
Vasta