Saab 9000 käetugi
Pikemaid sõite tehes tunnen puudust esimesest keskmisest käetoest. Oskab äkki keegi soovitada kus kohast sellise asja võib leida tonnisele. Või on see nii haruldane kaup, et peab väljast poolt kuskilt otsima.
Paaris netipoes on see ette jäänud, aga hind on ära hirmutanud mind :)
Oleks tänulik igasuguse info eest.
Paaris netipoes on see ette jäänud, aga hind on ära hirmutanud mind :)
Oleks tänulik igasuguse info eest.
tundub, et käetugi on minev ja mitte vist väga originaalvaruosa :(
üks variant on selline asi ka ise valmis meisterdada.. mu hea kamraad töötab disainmööbli virmas ja tema ehitas oma 5 seeria bõmarile sellise, polsterdas ja kattis nahaga.. näeb suhteliselt atraktiivne välja ja mugav on ka... võiksin uurida, aga siis on vist ka miskitmoodi jooniseid või mõõtusid vaja :freak:
üks variant on selline asi ka ise valmis meisterdada.. mu hea kamraad töötab disainmööbli virmas ja tema ehitas oma 5 seeria bõmarile sellise, polsterdas ja kattis nahaga.. näeb suhteliselt atraktiivne välja ja mugav on ka... võiksin uurida, aga siis on vist ka miskitmoodi jooniseid või mõõtusid vaja :freak:
Küsimus minu jaoks isiklikult on veel selles, et ma pole kokku puutunud SAABiga, millel käetugi oleks ja seetõttu ei oska arvata, kuidas näeb välja sellise käetoe kinnitus istme külge. Kohe kuidagi ei tahaks nuga naha sisse lööma hakata, kui enda autole pole ilmselt käetuge ette nähtud. Samas võimalik, et istme seljatoes on n.ö käetoevalmidus olemas.
Teine küsimus selline, et piltide järgi olen märganud käetoega isendite puhul seda, et üks suur tugi on kahe esiistme küljes korraga. Kas käetoes on siis mingisugune renn, mis lubab näiteks mõlemaid esiistmeid erinevas suunas-kauguses liigutada edasi-tagasi ?
Teine küsimus selline, et piltide järgi olen märganud käetoega isendite puhul seda, et üks suur tugi on kahe esiistme küljes korraga. Kas käetoes on siis mingisugune renn, mis lubab näiteks mõlemaid esiistmeid erinevas suunas-kauguses liigutada edasi-tagasi ?
Algselt postitas: Nastix
Küsimus minu jaoks isiklikult on veel selles, et ma pole kokku puutunud SAABiga, millel käetugi oleks ja seetõttu ei oska arvata, kuidas näeb välja sellise käetoe kinnitus istme külge. Kohe kuidagi ei tahaks nuga naha sisse lööma hakata, kui enda autole pole ilmselt käetuge ette nähtud. Samas võimalik, et istme seljatoes on n.ö käetoevalmidus olemas.
Teine küsimus selline, et piltide järgi olen märganud käetoega isendite puhul seda, et üks suur tugi on kahe esiistme küljes korraga. Kas käetoes on siis mingisugune renn, mis lubab näiteks mõlemaid esiistmeid erinevas suunas-kauguses liigutada edasi-tagasi ?
Järsku kinnitub käetugi hoopis keskkonsoolile laeka kaane külge?
-
- Postitusi: 230
- Liitunud: P Mär 27, 2005 23:40
- Asukoht:
- Auto:
minu teada kinnitatakse see hoopis keskkonsooli külge.
edit:krt suur jõudis tarkusega ette.
edit:krt suur jõudis tarkusega ette.
Endalgi on selline asi plaanis paigaldada, kuid kahjuks pole originaali näinud (loe-keegi võiks siis mõne pildi/lingi pista). Tahaks teha võimalikult originaali lähedase, kuid kinnitus siiski plaanis istme enda külge. Hakkan üsna pea istet niikuinii lammutama kuna juhiistmesoendus ei funksi.
Aga jah tahaks originaali näha, siis oskaks istet lammutades selle valmiduse sinna meisterdada!
Aga jah tahaks originaali näha, siis oskaks istet lammutades selle valmiduse sinna meisterdada!
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Näeb välja nagu sellel fotol. Kinnitus on raudkronsaga kesktunneli külge. Negatiivne on et laegas ei käi täielikult lahti enam, positiivsest ma parem ei räägigi.
Tänud pildi eest qdwin!
Njah tundub üsna "tavaline". Ise arvan, et ma sinna keskkonsooli külge teda panema ei hakka, ikka istmekülge. Ideepoolest kavatesen võtta mõne muu marki masinaküljest käetoe (igatpidi regullitava jne...) ning sellele saabiliku pehme padja peale teha. Siis peaks ka laeka kaas ilusti lahtikäima jne..
Njah tundub üsna "tavaline". Ise arvan, et ma sinna keskkonsooli külge teda panema ei hakka, ikka istmekülge. Ideepoolest kavatesen võtta mõne muu marki masinaküljest käetoe (igatpidi regullitava jne...) ning sellele saabiliku pehme padja peale teha. Siis peaks ka laeka kaas ilusti lahtikäima jne..
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Käetugi ei sega laeka avamist kui ta on piisavalt kõrgel, no nii kaenla all. Laeka kaan avaneb praegu kuskil 45 kraadi, st ühe käega hoiad kaant teisega kougid oma mõtetut träni välja. Isetehtud käetugi seljatoe küljes - päris jõhker seljatoe lammutamine. Olmselt see käetugi ei saa olla siis nii mõnusalt lai nagu originaal, ei usu et tekib sellist tugitoolis lösutamise tunnet.
Võiks ju neid lademes rootsist tuua,nagu ka nii mina,kui Iisak korduvalt teinud on,paraku ei kannata enamus siinseid inimesi rootsi hindu välja.Viimased 3tk. läksid küll päris nobedalt.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
1500-2500eek,sõltuvalt seisukorrast.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
äkki keegi kellel on,viskab siia mõned lähemalt võetud pildid. Äkki siiski on võimalik kuidagi ise sellega hakkama saada,ei taha uskuda,et miskit üle mõistuse on! Arvan,et selle padja tegemine ei tohiks suur probla olla,pigem selle kinnitamisele tuleks lahendus leida??
Puidust toodete valmistamine eritellimisel: http://www.isoptera.ee/
Algselt postitas: tarmiit
äkki keegi kellel on,viskab siia mõned lähemalt võetud pildid. Äkki siiski on võimalik kuidagi ise sellega hakkama saada,ei taha uskuda,et miskit üle mõistuse on! Arvan,et selle padja tegemine ei tohiks suur probla olla,pigem selle kinnitamisele tuleks lahendus leida??
Seda minagi, et shuutige kinnituskonstruid. Võimalikult palju. Usun et selle annab oluliselt vääiksema rahasumma eest valmis meisterdada. Üks mees teeb algust ja siis on kõigil pärast selfmeid käetoed. Punased, täpilised ruudulised, nahksed. Kes aga mis materjali valib :)
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Kinnituskronsa on kruvitud tunneli külge.
EDIT: Teine kruvi jäi peitu. Keermed on sünnist saati olemas alates ajast mil käetugi (minu meelest üsna vägivaldselt) külge poogiti. Kodanik Teager suutis oma Saabile käetoe paigaldada ilma oluliselt põrandapolstrit lõhki lõikamata, ehk oled nõus rääkima kuidas? Šveitsis on saadaval aegajalt ka nn. Business edition saabid kus käetugi avaneb ettepoole(!!!) ja selle tagajärjel avaneb mobiiltelefoni ropult suur toru. Kogu käetugi on üsna küüraks, mitte ei usu et see käe toetamiseks mõnus on.
PS! Vabandan maniküüri puudumise pärast. Emake maa on mullane.
EDIT: Teine kruvi jäi peitu. Keermed on sünnist saati olemas alates ajast mil käetugi (minu meelest üsna vägivaldselt) külge poogiti. Kodanik Teager suutis oma Saabile käetoe paigaldada ilma oluliselt põrandapolstrit lõhki lõikamata, ehk oled nõus rääkima kuidas? Šveitsis on saadaval aegajalt ka nn. Business edition saabid kus käetugi avaneb ettepoole(!!!) ja selle tagajärjel avaneb mobiiltelefoni ropult suur toru. Kogu käetugi on üsna küüraks, mitte ei usu et see käe toetamiseks mõnus on.
PS! Vabandan maniküüri puudumise pärast. Emake maa on mullane.