Pikad õlivälbad
Kuna iga nädal tuleb vähemalt ühe kliendiga vaielda, miks ei tohi näiteks 25000km tagant õli vahetada siis panen siia veidi õppematerjali.
Tegu küll 9000 turbomootoriga aga 9-5/9-3 omad näevad samasugused seest välja:wall:
Juhin ka tähelepanu mootoriketi kujule ja asendile...
Terane silm suudab ketitalla tuvastada klapikambrikaane sees...
Nukapukid tunduvad olema "monoliidistunud"...
Väga keeruline saab olema sellise mootori "elluäratamine" kui isegi mitte võimatu.
Karteripõhja ei ole veel alt ära võtnud- seega ei tea mis "elu" seal sees veel olla võib...
Loo kokkuvõtteks: andke minna oma 15000-25000km õlivälpadega:fight:
Tegu küll 9000 turbomootoriga aga 9-5/9-3 omad näevad samasugused seest välja:wall:
Juhin ka tähelepanu mootoriketi kujule ja asendile...
Terane silm suudab ketitalla tuvastada klapikambrikaane sees...
Nukapukid tunduvad olema "monoliidistunud"...
Väga keeruline saab olema sellise mootori "elluäratamine" kui isegi mitte võimatu.
Karteripõhja ei ole veel alt ära võtnud- seega ei tea mis "elu" seal sees veel olla võib...
Loo kokkuvõtteks: andke minna oma 15000-25000km õlivälpadega:fight:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
ma tahtsin just sama öelda, et võrdlevat pilti "normaalsest" mootorist oleks vaja. Sellel lihtsal põhjusel, et need kes näevad, et Iisaku näidatud piltidel on miskit valesti, need vahetavad nii ehk naa õli normaalsel ajal. Sest võhikule võib ju tunduda, et selline näeb välja tavaline auto organism.... midagi pole teha, kõik ei puutu kokku lahti kistud mootoriga!
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14294
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Minu auto teema 5 lehekülje esimene postitus, seal on mõningad minu auto küljes olevad jupid näha (klapikambrikaas ja karteripõhi). Iisak oskab ehk rohkem kommenteerida, kui palju neid konkreetseid juppe puhastatud oli. Aga taolist asfalti seal küll ei ole.
-
- Pealik
- Postitusi: 4256
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Mis põhjusel siis klient teie juurde tuli (esimeste piltide põhjal) :freak:
Kahtlased hääled mootoris või oli üldse kotti jooksnud see lelu?
Aga päris õudsad kaadrid peaks mainima :wtf:
Kahtlased hääled mootoris või oli üldse kotti jooksnud see lelu?
Aga päris õudsad kaadrid peaks mainima :wtf:
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Plokikaane tihendi vahetusse tuli.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
See auto käis korduvalt siin ostueelses kontrollis.
Aga mitte keegi, rõhutan MITTE KEEGI ei ole nõus sellist mootoriosandamist sisaldavat eelkontrolli kinni maksma:(
Aga mitte keegi, rõhutan MITTE KEEGI ei ole nõus sellist mootoriosandamist sisaldavat eelkontrolli kinni maksma:(
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kurb küll, et nii läks. Kui ikka tõsine huvi, siis korra see klapikambri kaan lahti keerata poleks enam nii suur investeering, tulevikus jälle autoostjatele mõtteainet. Ilmselt sõitis vana omanik ka teadmisega, et "kõik on korras" ringi.
hiljuti osandati üks pisike Alfa turbomootor, mis oli sõitnud 7000km ja oli ka seest parajalt saasta täis.
kuna neid pilte linkida ei oska ...
siin lehekülje keskel on paar pilti ja kommentaarid http://www.alfaromeoforum.info/viewtopic.php?f=13&t=5585&start=50
ill ma tean mida sa tunned ...
mul Saabil oli ka miskit sellist seal mootoris + karteri põhi oli metallipuru täis.
omal ajal olid 204 mootorid on Rootsist tellides suht odavad (oli teine ~7200eek-i)
234 on ilmselt haruldasem.
sai sealt küsitud http://www.fendernet.ee/
kuna neid pilte linkida ei oska ...
siin lehekülje keskel on paar pilti ja kommentaarid http://www.alfaromeoforum.info/viewtopic.php?f=13&t=5585&start=50
ill ma tean mida sa tunned ...
mul Saabil oli ka miskit sellist seal mootoris + karteri põhi oli metallipuru täis.
omal ajal olid 204 mootorid on Rootsist tellides suht odavad (oli teine ~7200eek-i)
234 on ilmselt haruldasem.
sai sealt küsitud http://www.fendernet.ee/
See auto käis korduvalt siin ostueelses kontrollis.
Aga mitte keegi, rõhutan MITTE KEEGI ei ole nõus sellist mootoriosandamist sisaldavat eelkontrolli kinni maksma:(
Mida siis ostueelses kontrollis tehakse? Kas see ei olegi koht kus teoreetiliselt kogu masiavärk põhjalikult läbi vaadatakse?
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Pole neid '94 ja ülesse aasta 234 mootoreid võtta eriti ... Alumised otsad kuluvad ka kotti jooksutatud 235'e meestele ära ... :(
Saadan oma kunagise jaapanlase pildid, mis on tehtud peale kaane eemaldamist. Läbisõit oli tol hetkel ca. 260000. Kastuatud järjepidevalt Shell Helix Ultra 5w40 täissünt õli, millega max. 10000km järjest määritud.
http://nissanclub.eu/media/kunena/attachments/phpbb3/IMG_0283.jpg
http://nissanclub.eu/media/kunena/attachments/phpbb3/IMG_0284.jpg
http://nissanclub.eu/media/kunena/attachments/phpbb3/IMG_0283.jpg
http://nissanclub.eu/media/kunena/attachments/phpbb3/IMG_0284.jpg
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
lahedad pildid! :thumb:
noh, näete, tonnise mootor peab vastu küll! ja millistes tingimustes! korralikult sissesõitnud ja ei siis ole vaja sinna panna ulmehinnaga õli ja iga mõne tuhande tagant käsi märida ja õli vahetada. auto ikka sõitmiseks.
ja kui korra vahetada, siis mootor. :cool:
aga äkki annab ikka sättida seda kah?
nagu aru saan, siis ennem masin korduvalt spetidel üle vaadatud ja hääle järgi midagi erilist nagu ei olnud. natukene pesta ja mõned uued jubinad ja sõidab aastat 5 veel. peaks ju piisama, ega renoveerida uueks seda pole mõtet.
noh, näete, tonnise mootor peab vastu küll! ja millistes tingimustes! korralikult sissesõitnud ja ei siis ole vaja sinna panna ulmehinnaga õli ja iga mõne tuhande tagant käsi märida ja õli vahetada. auto ikka sõitmiseks.
ja kui korra vahetada, siis mootor. :cool:
aga äkki annab ikka sättida seda kah?
nagu aru saan, siis ennem masin korduvalt spetidel üle vaadatud ja hääle järgi midagi erilist nagu ei olnud. natukene pesta ja mõned uued jubinad ja sõidab aastat 5 veel. peaks ju piisama, ega renoveerida uueks seda pole mõtet.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
See auto käis korduvalt siin ostueelses kontrollis.
Aga mitte keegi, rõhutan MITTE KEEGI ei ole nõus sellist mootoriosandamist sisaldavat eelkontrolli kinni maksma:(
Mida siis ostueelses kontrollis tehakse? Kas see ei olegi koht kus teoreetiliselt kogu masiavärk põhjalikult läbi vaadatakse?
Enda kogemuse põhjal võin öelda et välispidine kontroll on.
Auto tõstetakse üles ja tehakse veermiku kontroll+otsitakse lekkeid.
Sii väline kontroll kas värv korras jne
Siis kas elektroonika autol korras,el-aknad ,kliima jne
Ja kuidas sisu välja näeb,rool,istmed jne
Ükski ostja ega müüja pole nõus ega maksma kui keegi hakkaks autod sul lammutama.
www.tmuuga.eu
Mõista mõista, mis see on - pealt kullakarvaline, seest siiru-viiruline.
V: ill'i saab :)
Jõudu ja jaksu selle saabiga.
aga kas säärase asfaldi põhjustab ainult rämepikk holdusvälp või ka näiteks õli valik (adin-nol)? Või olid asfaldi mingid muud soodsad tingimused asfaldi tekkele. Näiteks mittetoimiv karterituulutus.
V: ill'i saab :)
Jõudu ja jaksu selle saabiga.
aga kas säärase asfaldi põhjustab ainult rämepikk holdusvälp või ka näiteks õli valik (adin-nol)? Või olid asfaldi mingid muud soodsad tingimused asfaldi tekkele. Näiteks mittetoimiv karterituulutus.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14294
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Selleks et pesta, tuleb ta vist maha võtta ja pesumasinasse toppida... üksipulgi laiali ja kõik õlikanalid läbi pesta. Seal oli selliseid pöidlaotsa suurusi saastatükke lausa. Kui väga-väga korralikult ei pese, siis ilmselt on varsti kusagil tükk ees ja õlitus kadunud. Võibolla mõni mees lükkakski pahtlilabidaga sodi ära, pühiks lapiga pealt puhtaks ja paneks kokku tagasi. Aga no mis selle asja kestvusest siis rääkida? Piisavalt ju neid jutte kuuldud, kus "pesuõli sisse, käima, õlivahetus ja 100km pärast mootor koos".
aga äkki annab ikka sättida seda kah?
nagu aru saan, siis ennem masin korduvalt spetidel üle vaadatud ja hääle järgi midagi erilist nagu ei olnud. natukene pesta ja mõned uued jubinad ja sõidab aastat 5 veel. peaks ju piisama, ega renoveerida uueks seda pole mõtet.
Ja üks asi on omale ja ise tegemine ja teine asi on kliendile tegemine. Ühel juhul oma aeg ja raha ühest taskust teise ei tõsta. Teisel juhul pead tagama, et su töö laiali ei jookse ja sa seda natukese aja pärast teist korda tegema ei pea.
See auto käis korduvalt siin ostueelses kontrollis.
Aga mitte keegi, rõhutan MITTE KEEGI ei ole nõus sellist mootoriosandamist sisaldavat eelkontrolli kinni maksma:(
Mida siis ostueelses kontrollis tehakse? Kas see ei olegi koht kus teoreetiliselt kogu masiavärk põhjalikult läbi vaadatakse?
Oled sa kunagi kuulnud,et keegi ostueelse kontrolli käigus mootori osandab? Absurd ju.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989