Generaator
Geneka halb mass?Pane suvaline juhe lisaks massi - geneka korpusele ja vaata,mis teeb.
9000 puhul pole ju mass probleemiks,kuna gene on jäigalt mootori küljes.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Aga "geneka kere" ongi ju juba "massi küljes".
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Vaata siis parem mootori mass üle. Üks nendest oli mäletamist mööda käigukasti küljes ning teine oli kere ja ülemise kandurpadja juures.
Endal oli kunagi probleem, et juba akust tulev massi ja plussjuhe oli kehv, laadimine oli 12.6V, Tihti oli ka käivitamisel probleeme ning vahest lõi kella ja raadio mälud paigast ära. Pärast massijuhtme vahetust läks laadimine 13.2V peale, pärast plussjuhtmete vahetust läks 14V peale.
Endal oli kunagi probleem, et juba akust tulev massi ja plussjuhe oli kehv, laadimine oli 12.6V, Tihti oli ka käivitamisel probleeme ning vahest lõi kella ja raadio mälud paigast ära. Pärast massijuhtme vahetust läks laadimine 13.2V peale, pärast plussjuhtmete vahetust läks 14V peale.
Enese heaolu huvides tasuks alati "tonniste" akujuhtmed ise valmistada.Kindlasti jootes kõik klemmid. Kunagi Iisaku Griffinile nii tehes sain ligi 1,1 volti laadimispinge tõusu. Pressühendusega akuklemmid on suur veaallikas.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Generaator peab väljastama vähemalt 14 volti.Halvimal juhul muutub generaator ise SUUREKS voolutarbijaks .Digitaalset "mugavuselektroonikat" täistopitud uuematele masinatele on aku kiire tühjenemine tihti fataalsete tagajärgedega.Õnneks "tonniseid" see häda veel ei kimbuta.Mõõda pinget otse geneka klemmilt, siis saad selgust, kas gene üldse väljastab üle 12V või mitte.
"Tonniste" suureks hädaks on akuklemmide/kaablite vaheline korrosioon.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Enese heaolu huvides tasuks alati "tonniste" akujuhtmed ise valmistada.Kindlasti jootes kõik klemmid. Kunagi Iisaku Griffinile nii tehes sain ligi 1,1 volti laadimispinge tõusu. Pressühendusega akuklemmid on suur veaallikas.
Ka Trollil sai ca~ aasta tagasi sama protseduur tehtud, kui laadimine nõrgaks jäi ja laadimise pinge tõusis lausa 1,4V ;0) ning taas normis.
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
-
- Postitusi: 38
- Liitunud: E Mai 09, 2005 15:10
- Asukoht:
- Auto:
Aga "geneka kere" ongi ju juba "massi küljes".
see on alguses, kuid aja möödudes on see massi küljes olemine rohkem mehhaaniline termin kui elektriline termin - korrosioon (rooste) on kehv elektrijuht. mõnede metallide puhul on korrosioon alalisvoolule ületamatuks takistuseks.