11/92 ,2.3l, 143kW, automaatkast.
kiirendades viskas ette kirja "TCS CTRL", gaasipedaal läks jäigaks, pöörded 500 peale(limp home).
Check engine plingib 5 korda (googeldades leiab, et asi "throttle body-s".
Ega vist suurt midagi polegi teha, kui viia doktorile?
Mingit moodi täpsemat viga ei saa määratleda käepäraste vahenditega?
9000 tcs ctrl
Väga harva aitab.Ega see viga ei remondi,lihtsalt kustutab adaptsiooni.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
sul on aidanud?
5 aastajooksul kaks korda hakkas põlema "TCS CTRL" ja gaasipedaal muutus raskeks, ja mulle aitas paariks minutiks "-" klemmi mahavõtmine.
TB on puhas, vaakuumvoolikud kõik terved?
Kui ei aita, vii hooldusesse ETS-i ravitakse vist ISAT-iga ainult, ja selline aparaat on VikingMotorsis
http://faq.saabnet.ru/_9000/tractioncontrolsystem.pdf
__In Boost We Trust__
-
- Postitusi: 296
- Liitunud: T Dets 23, 2008 21:56
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: 9000
Mul siis ka samasugune probleem nagu siin eelpool räägitud. Lisaks nendele sümptomitele panin ka tähele et püsikiiruse hoidja ei tööta kui tule sõidu aja põlema lööb ning kui korra kohalt ära minnes auto välja suretan siis teinekord kustub märgutuli ära ja teinekord mitte. Kiskusin klemmi maha, poole tunni pärast ole näha mis saab. Võib see olla et mingi klapp kiilub kinni vahest ja piisab puhastamisest või asi tõsisem?
Mul siis ka samasugune probleem nagu siin eelpool räägitud. Lisaks nendele sümptomitele panin ka tähele et püsikiiruse hoidja ei tööta kui tule sõidu aja põlema lööb ning kui korra kohalt ära minnes auto välja suretan siis teinekord kustub märgutuli ära ja teinekord mitte. Kiskusin klemmi maha, poole tunni pärast ole näha mis saab. Võib see olla et mingi klapp kiilub kinni vahest ja piisab puhastamisest või asi tõsisem?
Seal võib olla kümneid erinevaid vigu,kuid sümptoomid on alati samad.Seega viga ei pruugi olla drosselklapis.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Seal on ju EESTI KEELES kirjutet-"õhukulu lugeja".
Mis on õhumõõturil antud teemaga seost?
Mis on õhumõõturil antud teemaga seost?
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 296
- Liitunud: T Dets 23, 2008 21:56
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: 9000
Kuskilt siit foorumist lugesin välja, et tulemüürilt ja paremalt aku tagant ära vahetada omavahel need andurid/klapid mis iganes moodi neid sõimatakse, et vahest aitab. Tundub, et minul aitas sest naine käis täna autoga tööl ära ja ei pirtsutanud mu neljarattaline neiu:)
-
- Postitusi: 296
- Liitunud: T Dets 23, 2008 21:56
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: 9000
ehh, tuleb tunnistada, et peab ikka auto tallinna poole suunama. gaasipedaali taga on mingi plokk/karp kuhu jooksevad ka juhtmed sisse, eeldatavasti siis mingi püsikiiruse hoidja vidin, kas see peabki liikuma kui gaasi pedaali vajutada?
gaasipedaali taga on mingi plokk/karp kuhu jooksevad ka juhtmed sisse, eeldatavasti siis mingi püsikiiruse hoidja vidin, kas see peabki liikuma kui gaasi pedaali vajutada?
Kui sa pead silmas pildil nr14 tähisega elementi, siis jah selle hoob peabki liikuma. See on Pedaali asendi andur (ka seal sees on potensiomeeter, antudjuhul küll liugpote).
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab