Mure - tonnine ei käivitu

Tonnised ja nende mured
Vasta
eigi
Postitusi: 22
Liitunud: T Aug 21, 2012 13:33
Asukoht:
Auto:

#1

K Aug 22, 2012 0:25

autoks siis 9000 2.3t 147kw 1997a

olen proovinud vahetada:
DI, aju,pearelee, cps,puhastanud mootori mass juhtmed, aga ei midagi.
Pump on ka korras.

(suured tänud sebastianile kes oma cps-i mulle laenas ja Di korrasolekut kontrollida lasi):beer:

Kas on veel mõni asi mida võiks veel vaadata?
cilpkonn
Postitusi: 1091
Liitunud: K Apr 06, 2005 12:32
Asukoht:
Auto:

#2

K Aug 22, 2012 0:36

Õiget marki küünlad ikka on? Sädevahe vist oli 1mm TÄPSELT kui ei eksi...
eigi
Postitusi: 22
Liitunud: T Aug 21, 2012 13:33
Asukoht:
Auto:

#3

K Aug 22, 2012 0:41

Jah küünlad on õiged ngk omad ja vahed ka kõigil korras.
Suri lihtsalt sõidupealt välja ja kõik, rohkem enam ei käivitunud,korra veel nagu lubas ja siis enam midagi.
cilpkonn
Postitusi: 1091
Liitunud: K Apr 06, 2005 12:32
Asukoht:
Auto:

#4

K Aug 22, 2012 0:52

Ei oskaks rohkem nagu midagist kohvipaksult ennustada.. Lappa foorumi otsingut sama pealkirjaga, leiab päris huvitavat lugemist.. Team Iisak&Trionic on ilmselt kõige pädevamad sellel teemal kõnelema ja aitama :)
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#5

K Aug 22, 2012 7:23

Tsitaat:
"Pump on ka korras".

Kas pump ka starteri ajal töötab ning milline on kütuserõhk? Kas starteri poorded on piisavad?
Kas autol on tehasesigna,või VSS ?

Ülemäärasel "käiamisel" võib lisaks DI surmale juhtuda ka, et kütus peseb silindritest õli ja kaob kompressioon(viimast on kerge kõrvaga eristada,väntvõll hakkab vaikselt ja kergelt pöörlema).
eigi
Postitusi: 22
Liitunud: T Aug 21, 2012 13:33
Asukoht:
Auto:

#6

K Aug 22, 2012 10:44

Proovisin lasta brake cleanerit sisselaskesse ja mitte isegi ei luba, järelikult pumba viga ei saa olla. Starter on ka korras ja veab ringi ilusti.
Signa peaks olema originaal.
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#7

K Aug 22, 2012 10:58

Väntvõlli andur?
:drive:
eigi
Postitusi: 22
Liitunud: T Aug 21, 2012 13:33
Asukoht:
Auto:

#8

K Aug 22, 2012 11:27

Esimeses postituses ju kirjas et cps vahetatud.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#9

K Aug 22, 2012 11:32

Vahetet kasutatu vastu?
Ja ikka ei tea,kas pump töötab starteri ajal?.Cleaneriga pole mõtet sisselaset piinata.
eigi
Postitusi: 22
Liitunud: T Aug 21, 2012 13:33
Asukoht:
Auto:

#10

K Aug 22, 2012 11:42

cps sain jah sebastiani käest prooviks, aga pidi 100% töötama.
jah pump lööb ka starteri ajal, aga pole survet mõõtnud. Ei piinanudki,lihtsalt tahtsin kohe nähe, et ehk pump, aga siis ju ei saa pumba viga olla kui isegi cleaneriga mitte potsugi ei tee.

Meil siinkandis pole arvatavasti ühtegi nii pädevat elektriku ka kellele viia.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14292
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#11

K Aug 22, 2012 11:50

Oled sa ikka väga kindel selles "pump on ka korras" väites? See kõik kõlab siiski väga pumba surma moodi. "Korraks lubas" - tõmbas veel viimase voolikutest mootorisse ja sellega kõik lõppebki.

Pumbale saab kaitsmeplokist otse voolu peale lasta, kui seal paar kaitset ära sillata, täpseid kaitsmeid ma muidugi ei mäleta..:(
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#12

K Aug 22, 2012 12:45

Mida kontrollida:

http://www.saabnet.com/tsn/bb/9000/index.html?bID=215551

...selles minu CPS anduris päris 100% kindel olla ei saa. Paar aastat tagasi ta vähemalt töötas...

Kontrolli veel ECU pistiku kontakte. Võib juhtuda, et mõni on "sisse langenud" ja ei saa kontakti ECU-ga. See ECU on ikka paar korda autolt maha käinud :cool:

Siis vaata üle: ECU-st veidi vasakul asub samuti üks suur pistik. Mul juhtus kord nii, et ECU-t välja võttes tõstsin kogemata selle pistiku natuke lahti - ECU jäme juhe kergitas seda. Tulemus nagu sul - ei käivitunud, kõik muu elektroonika samas töötas.
eigi
Postitusi: 22
Liitunud: T Aug 21, 2012 13:33
Asukoht:
Auto:

#13

K Aug 22, 2012 15:50

proovisin uuesti pumpa vaadata. Pump lööb aga pihustid ei pihusta, lööb kütuse latti ja sealt kohe tagasivooluga paaki tagasi.
eigi
Postitusi: 22
Liitunud: T Aug 21, 2012 13:33
Asukoht:
Auto:

#14

K Aug 22, 2012 21:39

Läks täna töökotta, eks siis homme paistab mis tal viga oli.
keenius
Postitusi: 283
Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
Asukoht: Rakvere
Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
Kontakt:

#15

N Aug 23, 2012 11:11

Hakkame õhtupoole uurima miks auto käima ei lähe.
Mingi info on olemas omanikult et, autol ei taha kütuse pump starteriga käiamise aeg töödata. Viitab ikkagi CPS andurile.
Mõõdame Ossiga üle kas signaal liigub ja jõuab ikka ECU-sse.
Natukene huvitavamaks teeb selle auto uuringu see et, see masin on päris korralikult järgi aitatud . Nagu vaataks oma auto kapoti alla! Sama turbo jne.
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1970
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#16

N Aug 23, 2012 11:27

Kas see mitte TFK endine auto pole?
eigi
Postitusi: 22
Liitunud: T Aug 21, 2012 13:33
Asukoht:
Auto:

#17

N Aug 23, 2012 13:32

jah on küll TFK endine auto.
keenius
Postitusi: 283
Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
Asukoht: Rakvere
Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
Kontakt:

#18

T Aug 28, 2012 19:28

Autol vead leitud!!

Auto suri sõidu pealt välja sellepärast et, 3BAR Map andur jooksis lühisesse ja tõmbas 5V liini maha 2,5V peale.
Peale seda kui omanik oli proovinud teist süüte kassetti, mis ei andud tulemust vahetas ta ka vända kiiruse anduri ära.
Mis ei andnud samuti tulemust.
Kui minu kätte auto jõudis kontrollisin OSSIGA vända anduri signaali mis oli olemas, aga AJU ei lülitanud releesid järgi.
4 päeva pusimist ja viga leitud millegi pärast on vända anduri hammasvööll 2 hammast puudu ja üks kõver.
Huvitav on asja juures ka see et esimene andur mis autol peal oli on kahjustada saanud. See tähendab et midagi pidi sealt vahelt läbi käima ja selle vöö ära rikkuma.
Tegelikult ma ei teagi kumb on põhjus ja kumb on tagajärg.




Lisatud failid
Vasta