Mure - tonnine ei käivitu
autoks siis 9000 2.3t 147kw 1997a
olen proovinud vahetada:
DI, aju,pearelee, cps,puhastanud mootori mass juhtmed, aga ei midagi.
Pump on ka korras.
(suured tänud sebastianile kes oma cps-i mulle laenas ja Di korrasolekut kontrollida lasi):beer:
Kas on veel mõni asi mida võiks veel vaadata?
olen proovinud vahetada:
DI, aju,pearelee, cps,puhastanud mootori mass juhtmed, aga ei midagi.
Pump on ka korras.
(suured tänud sebastianile kes oma cps-i mulle laenas ja Di korrasolekut kontrollida lasi):beer:
Kas on veel mõni asi mida võiks veel vaadata?
Tsitaat:
"Pump on ka korras".
Kas pump ka starteri ajal töötab ning milline on kütuserõhk? Kas starteri poorded on piisavad?
Kas autol on tehasesigna,või VSS ?
Ülemäärasel "käiamisel" võib lisaks DI surmale juhtuda ka, et kütus peseb silindritest õli ja kaob kompressioon(viimast on kerge kõrvaga eristada,väntvõll hakkab vaikselt ja kergelt pöörlema).
"Pump on ka korras".
Kas pump ka starteri ajal töötab ning milline on kütuserõhk? Kas starteri poorded on piisavad?
Kas autol on tehasesigna,või VSS ?
Ülemäärasel "käiamisel" võib lisaks DI surmale juhtuda ka, et kütus peseb silindritest õli ja kaob kompressioon(viimast on kerge kõrvaga eristada,väntvõll hakkab vaikselt ja kergelt pöörlema).
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Vahetet kasutatu vastu?
Ja ikka ei tea,kas pump töötab starteri ajal?.Cleaneriga pole mõtet sisselaset piinata.
Ja ikka ei tea,kas pump töötab starteri ajal?.Cleaneriga pole mõtet sisselaset piinata.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
cps sain jah sebastiani käest prooviks, aga pidi 100% töötama.
jah pump lööb ka starteri ajal, aga pole survet mõõtnud. Ei piinanudki,lihtsalt tahtsin kohe nähe, et ehk pump, aga siis ju ei saa pumba viga olla kui isegi cleaneriga mitte potsugi ei tee.
Meil siinkandis pole arvatavasti ühtegi nii pädevat elektriku ka kellele viia.
jah pump lööb ka starteri ajal, aga pole survet mõõtnud. Ei piinanudki,lihtsalt tahtsin kohe nähe, et ehk pump, aga siis ju ei saa pumba viga olla kui isegi cleaneriga mitte potsugi ei tee.
Meil siinkandis pole arvatavasti ühtegi nii pädevat elektriku ka kellele viia.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14292
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Oled sa ikka väga kindel selles "pump on ka korras" väites? See kõik kõlab siiski väga pumba surma moodi. "Korraks lubas" - tõmbas veel viimase voolikutest mootorisse ja sellega kõik lõppebki.
Pumbale saab kaitsmeplokist otse voolu peale lasta, kui seal paar kaitset ära sillata, täpseid kaitsmeid ma muidugi ei mäleta..:(
Pumbale saab kaitsmeplokist otse voolu peale lasta, kui seal paar kaitset ära sillata, täpseid kaitsmeid ma muidugi ei mäleta..:(
Mida kontrollida:
http://www.saabnet.com/tsn/bb/9000/index.html?bID=215551
...selles minu CPS anduris päris 100% kindel olla ei saa. Paar aastat tagasi ta vähemalt töötas...
Kontrolli veel ECU pistiku kontakte. Võib juhtuda, et mõni on "sisse langenud" ja ei saa kontakti ECU-ga. See ECU on ikka paar korda autolt maha käinud :cool:
Siis vaata üle: ECU-st veidi vasakul asub samuti üks suur pistik. Mul juhtus kord nii, et ECU-t välja võttes tõstsin kogemata selle pistiku natuke lahti - ECU jäme juhe kergitas seda. Tulemus nagu sul - ei käivitunud, kõik muu elektroonika samas töötas.
http://www.saabnet.com/tsn/bb/9000/index.html?bID=215551
...selles minu CPS anduris päris 100% kindel olla ei saa. Paar aastat tagasi ta vähemalt töötas...
Kontrolli veel ECU pistiku kontakte. Võib juhtuda, et mõni on "sisse langenud" ja ei saa kontakti ECU-ga. See ECU on ikka paar korda autolt maha käinud :cool:
Siis vaata üle: ECU-st veidi vasakul asub samuti üks suur pistik. Mul juhtus kord nii, et ECU-t välja võttes tõstsin kogemata selle pistiku natuke lahti - ECU jäme juhe kergitas seda. Tulemus nagu sul - ei käivitunud, kõik muu elektroonika samas töötas.
-
- Postitusi: 283
- Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
- Kontakt:
Hakkame õhtupoole uurima miks auto käima ei lähe.
Mingi info on olemas omanikult et, autol ei taha kütuse pump starteriga käiamise aeg töödata. Viitab ikkagi CPS andurile.
Mõõdame Ossiga üle kas signaal liigub ja jõuab ikka ECU-sse.
Natukene huvitavamaks teeb selle auto uuringu see et, see masin on päris korralikult järgi aitatud . Nagu vaataks oma auto kapoti alla! Sama turbo jne.
Mingi info on olemas omanikult et, autol ei taha kütuse pump starteriga käiamise aeg töödata. Viitab ikkagi CPS andurile.
Mõõdame Ossiga üle kas signaal liigub ja jõuab ikka ECU-sse.
Natukene huvitavamaks teeb selle auto uuringu see et, see masin on päris korralikult järgi aitatud . Nagu vaataks oma auto kapoti alla! Sama turbo jne.
-
- Postitusi: 283
- Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
- Kontakt:
Autol vead leitud!!
Auto suri sõidu pealt välja sellepärast et, 3BAR Map andur jooksis lühisesse ja tõmbas 5V liini maha 2,5V peale.
Peale seda kui omanik oli proovinud teist süüte kassetti, mis ei andud tulemust vahetas ta ka vända kiiruse anduri ära.
Mis ei andnud samuti tulemust.
Kui minu kätte auto jõudis kontrollisin OSSIGA vända anduri signaali mis oli olemas, aga AJU ei lülitanud releesid järgi.
4 päeva pusimist ja viga leitud millegi pärast on vända anduri hammasvööll 2 hammast puudu ja üks kõver.
Huvitav on asja juures ka see et esimene andur mis autol peal oli on kahjustada saanud. See tähendab et midagi pidi sealt vahelt läbi käima ja selle vöö ära rikkuma.
Tegelikult ma ei teagi kumb on põhjus ja kumb on tagajärg.
Auto suri sõidu pealt välja sellepärast et, 3BAR Map andur jooksis lühisesse ja tõmbas 5V liini maha 2,5V peale.
Peale seda kui omanik oli proovinud teist süüte kassetti, mis ei andud tulemust vahetas ta ka vända kiiruse anduri ära.
Mis ei andnud samuti tulemust.
Kui minu kätte auto jõudis kontrollisin OSSIGA vända anduri signaali mis oli olemas, aga AJU ei lülitanud releesid järgi.
4 päeva pusimist ja viga leitud millegi pärast on vända anduri hammasvööll 2 hammast puudu ja üks kõver.
Huvitav on asja juures ka see et esimene andur mis autol peal oli on kahjustada saanud. See tähendab et midagi pidi sealt vahelt läbi käima ja selle vöö ära rikkuma.
Tegelikult ma ei teagi kumb on põhjus ja kumb on tagajärg.