Tonnine sureb aegajalt välja.

Tonnised ja nende mured
Vasta
zill
Postitusi: 432
Liitunud: R Sept 17, 2004 7:15
Asukoht:
Auto:

#1

E Okt 29, 2012 21:19

Esimese lume ja lõrtsiga tekkis selline imelik viga. Korra vilkus chek engine ja masin suri välja, siis järsku jälle käima. Ja nii mitu korda.Nii jõnksutades jõudsin ikka kenasti koju. Vahepeal nagu oleks masin ise gaasi peal hoidnud, pöörded liginesid 2tuhande peale.
Tekkis küsimus, et kas kellegil on sarnaseid juhtumeid olnud. DI?
Ise mõtlesin pihusti peale, kuidas tema ära sureb?
Saku PEOREKKA hooldaja:)
Zazou
Saabiklubi liige
Postitusi: 1204
Liitunud: P Mär 28, 2004 23:28
Asukoht:
Auto: 9-4x

#2

T Okt 30, 2012 18:47

lambda andur?
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#3

T Okt 30, 2012 21:43

Kõlab nagu oleks segu rikkaks läinud ja mootorijuhtimine ei saanud seda normi.
Alustuseks vaata kapoti all juhtmed üle, samuti vaakumvoolikud. Ja vaata ka küünlad üle.
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#4

K Okt 31, 2012 8:35

TCS-iga?
__In Boost We Trust__
zill
Postitusi: 432
Liitunud: R Sept 17, 2004 7:15
Asukoht:
Auto:

#5

K Okt 31, 2012 17:38

Homme ühendatatkse Teh2 järgi siis saab mingit aimugi.
Võib olla lobjakas tegi kurja, see esimene lumi oli selline lörtsine.
Maja ees näppisin voolikuid ja juhtmeid. Ei juhtunud midagi, tegin targa inimese näo ja mõtlesin ning äkki suri välja. Purterdas veel väheke ja kõik. Panin käima käis jälle normaalselt. Ei tea kuhu see koterman läinud on. Küünlad sai eelmine aasta vahetatud, eks peab profülaktika mõttes vist vahetama. Eks selgub homme miskit.
Vat lamda juhet ei uurinud. Lamda sümptomid vist on mootori pöörete kõikumine? Et tahaks nagu segu ja väljalaset korda seada. Ega eriti ma ei tea seda asja aga arvan.
Masin ilma TCS-ita.
Saku PEOREKKA hooldaja:)
jux31
Postitusi: 139
Liitunud: N Dets 14, 2006 13:43
Asukoht:
Auto:

#6

K Okt 31, 2012 19:41

Kunagi oli sarnane mure ,viga peitus küünla klasuuris milles oli mõra. Pärast pärast küünalde vahetamist jälle kõik korras
zill
Postitusi: 432
Liitunud: R Sept 17, 2004 7:15
Asukoht:
Auto:

#7

R Nov 02, 2012 20:41

Teh2 ei tuvastanud viga, küünlad vahetatud.
Võib olla zazou kotermann, kus lambda andur või siis juhe oli viga saanud. Igatahes viga pole kadunud.
Saku PEOREKKA hooldaja:)
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#8

R Nov 02, 2012 23:31

Kui hoiab ise gaasi peal, siis kahtlustaks IAC klappi. Teisi asju, mis sama teeksid väga ei teagi. Puhastamine alati ei aita, lihtsalt kulunud, takerdub "lahti" olekusse ja ongi tuurid üleval.
Lisaks sellele ajab ECU-s adaptsioonid sassi, elektroonika mõtleb, et tuure peabki rohkem olema ja ongi segadus majas :cool:
CE vilgub, kuna pöörded langevad hetkeks väga madalaks.
Ise prooviksingi kahte varianti, aku juhe minutiks maha ja kui miski ei muutu, siis testimiseks teine IAC (enne seda muidugi taas aku juhe korra maha).
zill
Postitusi: 432
Liitunud: R Sept 17, 2004 7:15
Asukoht:
Auto:

#9

L Nov 10, 2012 18:13

Aku juhe sai maha võetud ja viga kadus. Profülaktika mõttes vahetasin ka IAC klapi ära. Peale vahetust hoidis stabiilselt pöördeid 2000 peal(nii soojalt kui ka külmalt). Puhastasin vana, installisin ja töötab. Hetkel pole pikemalt sõitnud nii et võrru veel ei sõida ;) aga tänud.
Saku PEOREKKA hooldaja:)
Vasta