Tervist
Kas leidub siin tonnise spetsialiste,kes Tartus asub ja tonnise ustelukkudest jagu saab?
Tànud ette
Minu kontakt 5057674
Kindlasti saab vaev tasutud!
Tonnise ukselukud
Ma täna just tegelesin sarnaste probleemidega oma klassikul, ega seal lahti võtta polegi midagi, hea oleks kui saaks sooja ja kuiva. Mina vedasin oma auto sooja, võtsin uksepolstrid maha ja seal all natuke õlitasin akna mehanismne jne, kuid lukule saad ligi ikka lukuaugust. Mina olen sealt sisse pritsinud CRC grafiidiga lukumääret, klassikule on see ilusti aidanud.
Kui lukk üldse ei toimi siis viimases hädas olen kasutanud sellist nippi, et võti lukuauku nii sügavale kui läheb ja siis olen soendanud välgumihkliga võtit ja sedasi saanud luku liikuma.
Äkki on natuke abiks.
:wise: Luku-sulad ei ole väga efektiised olnud, aitavad pigem hetkeks, kõige parem on kui suvel/sügisel saad ära määrida siis üldiselt talvel ei nöögi - rege rauta suvel...
Kui lukk üldse ei toimi siis viimases hädas olen kasutanud sellist nippi, et võti lukuauku nii sügavale kui läheb ja siis olen soendanud välgumihkliga võtit ja sedasi saanud luku liikuma.
Äkki on natuke abiks.
:wise: Luku-sulad ei ole väga efektiised olnud, aitavad pigem hetkeks, kõige parem on kui suvel/sügisel saad ära määrida siis üldiselt talvel ei nöögi - rege rauta suvel...
Tõstame natuke teemat.. ega see talv enam kaugel pole, ennetus tasub ehk ära..
Milliseid määrimisvahendeid tasuks kasutada? Mingis teemas oli PTF määrdest juttu?
Mingeid nippe määrimisel, polstri eemaldamisel jne :beer:
Milliseid määrimisvahendeid tasuks kasutada? Mingis teemas oli PTF määrdest juttu?
Mingeid nippe määrimisel, polstri eemaldamisel jne :beer:
Everyday Regular SAAB guy!
Plstrite eemaldamiseks hangi Torx otsaga võtmed, vist oli 25 see mõõt, ja leia üles kruvide katteplastikud, kui need veel alles on. Käepideme osas olen ise kasutanud peenikest miinus kruvikat, ete sellel punn eemadada, seal taga kruvi, mis koiab ukse küljes, teised kruvid on ukse alumise laeka külgedel.
Määrimiseks kasutasin ise algatuseks roostesurma, mis on hea peenike õli ja ronib igalepoole. seejärel kuumutasin fööniga, et viimsedki veeriismed kaotada, seejärel uuesti soojadele pidadele roostesurma õli ja külge tagasi ning töötasid ka -30 kraadise külmaga laitatult.
Küsimusi, siis võib ikka küsida ehkki ise olen saabi vahetanud juba teis masina vastu aga mida tean ja mäletan saan ikka rääkida
Määrimiseks kasutasin ise algatuseks roostesurma, mis on hea peenike õli ja ronib igalepoole. seejärel kuumutasin fööniga, et viimsedki veeriismed kaotada, seejärel uuesti soojadele pidadele roostesurma õli ja külge tagasi ning töötasid ka -30 kraadise külmaga laitatult.
Küsimusi, siis võib ikka küsida ehkki ise olen saabi vahetanud juba teis masina vastu aga mida tean ja mäletan saan ikka rääkida
pole olemas täiuslikku masinat :)