Sidur võtab väga alt
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: tarts
Selgus, et pedaal oli lihtsalt kulund. Uus pedal ja ongi korras. .
mida jutt?
segane värk, väga segane??
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2280
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
olen sama probleemiga siin foorumis esinenud...
ja abi ei ole saanud. Olen mansetid ja tihendid peapumbas ära vahetanud ning ei miskit. asi sai alguse sellest, et sidur alustas libisemist ja vahetasin ära survelaagri ja ketta.
tegelt oleks pidnud vist veel ka korvi investeerima.
tonnisel ei ole seal küll mitte midagi kuluda.
ja abi ei ole saanud. Olen mansetid ja tihendid peapumbas ära vahetanud ning ei miskit. asi sai alguse sellest, et sidur alustas libisemist ja vahetasin ära survelaagri ja ketta.
tegelt oleks pidnud vist veel ka korvi investeerima.
tonnisel ei ole seal küll mitte midagi kuluda.
Üks asi on mansetid, teine on silinder ise. Selle sisepind peab peegelsile olema, aga mingi sodi vedelikus(?) võib seda kriipida.
Oli tonnisel sama asi, et uute tihendite (mansettidega) kestis ainult paar kuud...siis jälle õhk sees ja sidur võttis madalalt. Mõtlesin juba, et remontkomplekt ise mingi saast.
Ei viitsinud pidevalt õhutada ja katkusin silindri taas maha...sellel tugevad pikitriibud sees. Pärast silindri vahetust kõik toimis korralikult.
Oli tonnisel sama asi, et uute tihendite (mansettidega) kestis ainult paar kuud...siis jälle õhk sees ja sidur võttis madalalt. Mõtlesin juba, et remontkomplekt ise mingi saast.
Ei viitsinud pidevalt õhutada ja katkusin silindri taas maha...sellel tugevad pikitriibud sees. Pärast silindri vahetust kõik toimis korralikult.
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2280
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Algselt postitas: sebastian
Üks asi on mansetid, teine on silinder ise. Selle sisepind peab peegelsile olema, aga mingi sodi vedelikus(?) võib seda kriipida.
Oli tonnisel sama asi, et uute tihendite (mansettidega) kestis ainult paar kuud...siis jälle õhk sees ja sidur võttis madalalt. Mõtlesin juba, et remontkomplekt ise mingi saast.
Ei viitsinud pidevalt õhutada ja katkusin silindri taas maha...sellel tugevad pikitriibud sees. Pärast silindri vahetust kõik toimis korralikult.
vada see võib nüüd küll olla, eks ma katsun seda vaadata.;)
Algselt postitas: NO FEAR
olen sama probleemiga siin foorumis esinenud...
ja abi ei ole saanud. Olen mansetid ja tihendid peapumbas ära vahetanud ning ei miskit. asi sai alguse sellest, et sidur alustas libisemist ja vahetasin ära survelaagri ja ketta.
tegelt oleks pidnud vist veel ka korvi investeerima.
tonnisel ei ole seal küll mitte midagi kuluda.
Kuluda on seal sama palju,kui teistel autodel,aga põhihäda on korvi lamellvedrude väsimine.
Alati vahetage komplektne sidur.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Eile sai hakatud siis siduri peasilindri mansette vahetama. Silindri sain kenasti kätte, selle sisu aga mitte. Lukustusrõngas nr 17 sai eemaldatud aga sellegipoolest ei tulnud ülejäänud jubinad välja. Üritasin neid igatepidi sikutada ja lasin surveõhuga, liiguvad küll edasi tagasi aga välja ei tule. Justkui oleks veel mingi nõksu taga kinni.
Vedru katki vist,see üsna tavaline.Kui lahti saad,ära unusta hoonimist-ilma selleta suht lootusetu üritus.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989