Sidur võtab väga alt

Tonnised ja nende mured
Vasta
Märt
Postitusi: 17
Liitunud: K Dets 21, 2005 13:27
Asukoht:
Auto:

#1

E Jaan 09, 2006 16:32

Mis võib viga olla kui sidur võtab alles nii 2 cm põhjast ja hästi järsult?
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#2

E Jaan 09, 2006 17:03

äkki siduri peasilindri mansetid läbi: http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=515
tarts
Postitusi: 11
Liitunud: K Juul 21, 2004 21:17
Asukoht:
Auto:

#3

T Jaan 10, 2006 13:50

Oli äsja sama mure. Sai kõik mansetid ära vahetatud, aga paremaks ei läinud. Selgus, et pedaal oli lihtsalt kulund. Uus pedal ja ongi korras. Muidugi on võimalik aretada midagi vanast pedaalist aga kogemus puudub.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#4

T Jaan 10, 2006 14:15

Algselt postitas: tarts
Selgus, et pedaal oli lihtsalt kulund. Uus pedal ja ongi korras. .


mida jutt?
segane värk, väga segane??
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#5

T Jaan 10, 2006 14:37

No pedaali kummikate oli kulunud noh..;)
Tegelt ma kahtlustan, et see pedaalikinnituse värki mõeldakse. See kah kulub ja siis pedaal loksub ja on vales asendis.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2280
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#6

T Jaan 10, 2006 15:08

olen sama probleemiga siin foorumis esinenud...

ja abi ei ole saanud. Olen mansetid ja tihendid peapumbas ära vahetanud ning ei miskit. asi sai alguse sellest, et sidur alustas libisemist ja vahetasin ära survelaagri ja ketta.
tegelt oleks pidnud vist veel ka korvi investeerima.
tonnisel ei ole seal küll mitte midagi kuluda.
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#7

T Jaan 10, 2006 19:30

Üks asi on mansetid, teine on silinder ise. Selle sisepind peab peegelsile olema, aga mingi sodi vedelikus(?) võib seda kriipida.
Oli tonnisel sama asi, et uute tihendite (mansettidega) kestis ainult paar kuud...siis jälle õhk sees ja sidur võttis madalalt. Mõtlesin juba, et remontkomplekt ise mingi saast.
Ei viitsinud pidevalt õhutada ja katkusin silindri taas maha...sellel tugevad pikitriibud sees. Pärast silindri vahetust kõik toimis korralikult.
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2280
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#8

K Jaan 11, 2006 10:03

Algselt postitas: sebastian
Üks asi on mansetid, teine on silinder ise. Selle sisepind peab peegelsile olema, aga mingi sodi vedelikus(?) võib seda kriipida.
Oli tonnisel sama asi, et uute tihendite (mansettidega) kestis ainult paar kuud...siis jälle õhk sees ja sidur võttis madalalt. Mõtlesin juba, et remontkomplekt ise mingi saast.
Ei viitsinud pidevalt õhutada ja katkusin silindri taas maha...sellel tugevad pikitriibud sees. Pärast silindri vahetust kõik toimis korralikult.


vada see võib nüüd küll olla, eks ma katsun seda vaadata.;)
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#9

K Jaan 11, 2006 10:47

Algselt postitas: NO FEAR
olen sama probleemiga siin foorumis esinenud...

ja abi ei ole saanud. Olen mansetid ja tihendid peapumbas ära vahetanud ning ei miskit. asi sai alguse sellest, et sidur alustas libisemist ja vahetasin ära survelaagri ja ketta.
tegelt oleks pidnud vist veel ka korvi investeerima.
tonnisel ei ole seal küll mitte midagi kuluda.


Kuluda on seal sama palju,kui teistel autodel,aga põhihäda on korvi lamellvedrude väsimine.
Alati vahetage komplektne sidur.
Märt
Postitusi: 17
Liitunud: K Dets 21, 2005 13:27
Asukoht:
Auto:

#10

T Jaan 17, 2006 12:58

Eile sai hakatud siis siduri peasilindri mansette vahetama. Silindri sain kenasti kätte, selle sisu aga mitte. Lukustusrõngas nr 17 sai eemaldatud aga sellegipoolest ei tulnud ülejäänud jubinad välja. Üritasin neid igatepidi sikutada ja lasin surveõhuga, liiguvad küll edasi tagasi aga välja ei tule. Justkui oleks veel mingi nõksu taga kinni.

Pilt
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#11

T Jaan 17, 2006 18:43

Vedru katki vist,see üsna tavaline.Kui lahti saad,ära unusta hoonimist-ilma selleta suht lootusetu üritus.
Vasta