Tere!
Armatuuril läks põlema hoiatus ,et auto tagaosas on pirn läbi ,sai välja vahetatud numbrituli ,kuid jätkuvalt põleb hoiatustuli. Olen kõik pirnid üle kontrollinud ,kõik pirnud toimivad ,aga viga ei leia. Tõstsin isegi aku klemmi maha kuid tulutult. Kas keegi oskab öelda milles asi?
Autoks Saab 9000 Aero 1994
K: Armatuuris näitab auto tagaosas pirn läbi
Käisn uuesti kontrollimas ,tagumistel tuledel vahetasin välja stoptule ja tavatule pirnid uute vastu ,ainult suunatule pirnid jäid samaks. Võtsin tagatulede seest välja pirnide alused ,lasin vajutada piduripedaali kõik,
tuled ka lisastoptuli põles korrekselt ,suunatuled toimisid (kui suunatule pirn läbipõleb siis hakkab kiiremini suunatuli töötama). Kui piduripedaali küljes olev andur lõpetab töö siis minu meelest lähevad stoptuled taga põlema. Aga ühte asja mis ma täna avastasin ,tulede lülitist pole võimalik tulesid välja lülitada. Ja jäävad põlema pooltuled ,kas see võib ka mõjutada?
tuled ka lisastoptuli põles korrekselt ,suunatuled toimisid (kui suunatule pirn läbipõleb siis hakkab kiiremini suunatuli töötama). Kui piduripedaali küljes olev andur lõpetab töö siis minu meelest lähevad stoptuled taga põlema. Aga ühte asja mis ma täna avastasin ,tulede lülitist pole võimalik tulesid välja lülitada. Ja jäävad põlema pooltuled ,kas see võib ka mõjutada?
kõik,
tuled ka lisastoptuli põles korrekselt
Kui "korrektselt" tähendab seda, et "põles küll", siis vaata seda lisatuld natuke hoolikamalt. Seal sees on posu väikseid pirne, millest ühe suremine ei pruugi endal kohe silmagi hakata, aga auto on juba õnnetu :)
Tonnise tulede kontroll rakendub piduri ja gabariidituledele. Kontrollimeetod seisneb pirnidesse minevate voolude võrdluses - parem vs. vasak pool. Kui voolud erinevad, siis armatuuris tuluke põleb. Seega võib valehäire põhjustatud olla ka kehvast kontaktist kusagil ahelas - pirnide klemmid, pistikud, massijuhtme ühendus kerega (tagumise istme all juhi pool servas).