9000 Käivitamise jama.

Tonnised ja nende mured
Vasta
q2800
Postitusi: 28
Liitunud: P Apr 21, 2013 18:41
Asukoht:
Auto:

#1

N Juun 20, 2013 18:19

Tere!

Küsin targemate käest.
Et jama selline, et iga 100's käivitus on nagu mingi poolik. Ei vea mootorit ringi, nagu räigelt nagu tahaks aga samas ei jõua ja igast haiged helid on ka ja kere väriseb kahtlaselt ja masin käima ka ei lähe ja isegi kui kergelt läheb siis nagu mega mini põõretepealt ja sureb ikka välja. Samas kõik ülejäänud 99 käivitust on täiesti normaalsed. Aga normaalsest natukene pikemad käivitused.
Küsin, et kas on võimalik, et starter jamab või võib olla viga milleski muus ? On kunagi kellegil ka selline jama olnud? Siit foorumist otsides ei leidnud küll ühtegi sellist probleemi...

Muide need numbrid on ka suhtelised. Ses suhtes, et see mitte käivitus moment on suht haruldane aga samas on see kuu juba 5 korda juhtunud.

Ütleks suured tänud, kes oskab aidata aga samas ei imesta ka kui keegi pole probleemi enne kohanud.
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#2

N Juun 20, 2013 20:11

Võiksid mainida väljalaske aasta, auto nähtavasti see mis profiilis.
Alusta künaldest. NGK ja hea kui Made in Japan, mitte France.
SAABil ongi pikkemad käivitumised.
__In Boost We Trust__
q2800
Postitusi: 28
Liitunud: P Apr 21, 2013 18:41
Asukoht:
Auto:

#3

N Juun 20, 2013 20:48

No autoks on jah see mis profiilis. Mul ka tonniste teema all kah sellest autost juttu. E. Auto on 1993a masin.
Eks vaatan kõigepealt küünlad üle ja vahetan ära. See vast kõige odavam kah võrreldes kõige muuga kui vahetamiseks juba läheb.

Käivitus aeg on minu autol kusagil 5s. kui jahtunud mootorit käima panna.
q2800
Postitusi: 28
Liitunud: P Apr 21, 2013 18:41
Asukoht:
Auto:

#4

E Juul 08, 2013 23:40

Annan siis kõigile teada lahendusest!

Sai siis pikemat aega edasi sõidetud ja vaadatud asju. Küünlad nagu probleemiks küll ei olnud. Siis hakkas silma ühelpäeval aku väga madal Voltide tase. ( 10V või 11V ) Seda siis hetkel kui auto käivitus toimus. Ega midagi, sai siis traktoril kohe aku maha keeratud ja ära vahetaud saabi vastu. Seda kõike siis muidugi tänase päeva jooksul! Aga hetke seis siis selline, et käivitus on tunduvalt parem, minek parem, auto liigub uskumatul ökonoomselt nüüd ja ka aku voltide tase on täiesti normides. 12,5 12V käivituse hetkel.

Lisa:
Vanal akul on ka olemas spets led tuli mis näitab aku seisu. No mis oskan ütelda? võtab sõnatuks lausa. Ütleb et täitsa kutu mis kutu on see aku. Et kellel taolised probleemid või tunnused siis vaadake omal aku üle!
Vasta