vilistav hääl mootoris?
Kui turbo ei vilista,siis tavaliselt mõni lamellrihma rull,või geneka laagrid,
harvem kompressor(AC),veel harvem roolivõimu pump.Aktiivsöepaagi klapp
on paaril autol vilistanud.Ka veepump võib anomaalseid hääli teha jne.
harvem kompressor(AC),veel harvem roolivõimu pump.Aktiivsöepaagi klapp
on paaril autol vilistanud.Ka veepump võib anomaalseid hääli teha jne.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Pardil läks 96 katki,nüüd möliseb vihaga.:mad:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
to trionic: Kõik mis on seotud rihmaga ei saa vilistada kuna loomkatsete käigus sai eemaldatud rihm ja proovitud käima panna vilin säilis kui kenekas ,roolivõima ja muud rihmaga käitavad agrekaadid ei töötand.
Ehk ütled kus see söe kast asub siis saaks selle kah ära kontrollida.
Ehk ütled kus see söe kast asub siis saaks selle kah ära kontrollida.
to jansa:söekanister on paremas koopas
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
justkui ei tuleks see vilin söekastist. Kuid millejaoks see söekast üldse vajalik on? (lihtsalt uudishimust küsin)
Täpsustuseks niipalju veel et kiiruse muutudes ja käiguvahetusega vilin muutub ja kui kiirus ületab umbes 70 km/h siis kaob sootuks ära.
Täpsustuseks niipalju veel et kiiruse muutudes ja käiguvahetusega vilin muutub ja kui kiirus ületab umbes 70 km/h siis kaob sootuks ära.
-
- Postitusi: 169
- Liitunud: R Veebr 27, 2004 9:34
- Asukoht:
- Auto:
Saab on nii keskkonnasõbralik, nii roheline nii roheline...
Söekastiga (ELCD) on ühendatud kütusepaagi vent-toru ja seal kollektsioneeritakse paagis tekkinud kütuseaurusid. Kui mootor on saavutanud mingi töötemperatuuri, hakatakse söekanistrist benaaurusid vähehaaval sisselaskekollektorisse laskma. Vaat see magnetklapp, mis seda laskmist ohjab, teebki teinekord huvitavat häält.
Söekastiga (ELCD) on ühendatud kütusepaagi vent-toru ja seal kollektsioneeritakse paagis tekkinud kütuseaurusid. Kui mootor on saavutanud mingi töötemperatuuri, hakatakse söekanistrist benaaurusid vähehaaval sisselaskekollektorisse laskma. Vaat see magnetklapp, mis seda laskmist ohjab, teebki teinekord huvitavat häält.
-
- Postitusi: 169
- Liitunud: R Veebr 27, 2004 9:34
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: part
no pagan - selle söekastiga nad vist ikka juba on natuke üle pingutanud? ma vist hakkan vaikselt kartma neid saabiloojaid, kahtlased sellid on...
jajah, kui Sa veel teaksid, mis vigureid uuematele (9-5,9-3) külge on aretatud...
jansa, ma arvan, et vilin võib olla seotud miskitpidi keti ja selle taldadega.
mul old kunagi 99 (labane 8 klapi ja ühe karpaga isend) mis ägedamat sõitu tehes samuti vilistas, sel küll kett, mis sidurit käigukastiga ühendas.
see et see vilin kuidagi ketiga seotud on oleks suht loogiline muidugi kuna kett ja tallad said vahetatud. Samas visuaalsel vaatlusel ühtegi probleemi tuvastada ei suutnud ja kõik sai õieti kokkupandud. Ja ega seal suurt valesti vist saagi kokku panna.