Päris pikka aega on mu 9000e ABSiga mingi kala olnud. Mõtlesin, et peaks asjaga tegelema hakkama ja enne targematelt nõu küsima.
Probleem ise selline, et kiirusel 5 - 10km/h hakkab ABS lambist tööle, teeb raginat ja üritab piduripedaali üles suruda, kuigi ta juba on (nagu ABS ikka kui pidurdada järsult). Aga minul teeb ta sellist tempu (umbes 5 - 10km/h) niisama ilma pidurdamatta ka :).
Armatuuris selle kohta tulukesi ei põle.
On kellegi tonnisel selline jama olnud?
Kas probleem võib olla ABS andurites?
Mismoodi saab kontrollida ABS andurite korrasolekut? Mõõta testeriga?
Kas seda võib põhjustada näiteks mõni pragu ABS anduri juhtme väliskestas? Esimese juhipoolse anduri juhtmel on täitsa olemas sellised asjad :D
On se juhe asendatav või remonditav?
On kellegil mingeid mõtteid? :conf:
Üks lahendus on muidugi ABS ajult pistik tagant ära võtta, ABS kaob ära aga siis hakkab armatuuris tuli põlema
Tonnise ABS jukerdab
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Ennem tee diagnostika, kui hakkad kõike vahetama.
Andur võib seda tekkitada ka.
Kui on selline probleem, turvalisuse mõttes võta kaitse välja, pidurdus maa muidu võib pikkaks minna.
Andur võib seda tekkitada ka.
Kui on selline probleem, turvalisuse mõttes võta kaitse välja, pidurdus maa muidu võib pikkaks minna.
__In Boost We Trust__
Arvatavasi ikka andur ja tõenäoliselt esimene vasak. Endal oli sama situatsioon, kuniks andur vist nii ära väsis, et ABS ennast nüüd kohe välja lülitab.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Ka minul oli esimene vasak andur tuksis. ABS rakendus alguses lihtsalt suvalisel kergel vajutusel, lõpuks viskas tule põlema ja siis oli ilma ABS-ita. Peale anduri vahetust kõik jälle OK.
Selle anduri vahetus võib osutuda parajaks peavaluks. Kui leiad terve anduri, siis vana välja lõhkumine on paras anaalne seesamane... ja kui leiad anduri, mis on terve, aga ei eraldu käändteljest, siis vahetadki koos käändteljega.
Selle anduri vahetus võib osutuda parajaks peavaluks. Kui leiad terve anduri, siis vana välja lõhkumine on paras anaalne seesamane... ja kui leiad anduri, mis on terve, aga ei eraldu käändteljest, siis vahetadki koos käändteljega.
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Vana/kasutatud eriti pole mõttet panna, ainult kui kuskil vedeleb selline või saad koppikate eest.
Mul ka oli esi vasak rikkis, kaabel väsinud oli.
Mul ka oli esi vasak rikkis, kaabel väsinud oli.
__In Boost We Trust__
Ok, tänud kiirete vastuste eest, oletame siis, et minu omal ka esimene vasak andur otsas, nv läheb se siis tööse.
Aga kas tagumisel ja esimesel on mingi vähe ka? võib tagumist selle asemele panna? Kuskilt on nagu meelde jäänud, et on erinevad aga ma igaks juhuks küsin üle. Mul 2 tagumist hetkel riiulist võtta ka.
Aga kas tagumisel ja esimesel on mingi vähe ka? võib tagumist selle asemele panna? Kuskilt on nagu meelde jäänud, et on erinevad aga ma igaks juhuks küsin üle. Mul 2 tagumist hetkel riiulist võtta ka.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Kõik on erinevad. Lisaks on seal erinevus aastate lõikes pistikute osas. Põhimõtteliselt on siiski võimalik ka pistikud ära vahetada. Kuigi sul on vanema tüübi oma ilmselt (aasta järgi otsustades) ja neid isegi turul liigub. Uuematega on probleeme. Pimesi siiski pole mõtet vahetada, mõtekam oleks siiski tech sappa ühendada ja vaadata, milline neist siiski katki on.
d116, kas sa tahad teada (või tead) kui palju UUS andur maksab ja kas neid saada on?
d116, kas sa tahad teada (või tead) kui palju UUS andur maksab ja kas neid saada on?
Okei, kui erinevad siis erinevad.
Ma siiski üritan enne esimese vasaku anduri juhtme ära vahetada, kuna probleemid hakkasid just siis kui sai kunagi seda juhet näpitud ja siis avastasin ka, et juhtme pealiskatte on pragusid täis (arvan, et varjestus ei toimi korralikult ja ABS aju loeb sinaali valest). Eks näis mis saama hakkab.
Aga kas ise ei saa kuidagi neid üle mõõta, et missugune on korras ja missugune ei ole?
Kas testeriga saaks mõõta?
Ma siiski üritan enne esimese vasaku anduri juhtme ära vahetada, kuna probleemid hakkasid just siis kui sai kunagi seda juhet näpitud ja siis avastasin ka, et juhtme pealiskatte on pragusid täis (arvan, et varjestus ei toimi korralikult ja ABS aju loeb sinaali valest). Eks näis mis saama hakkab.
Aga kas ise ei saa kuidagi neid üle mõõta, et missugune on korras ja missugune ei ole?
Kas testeriga saaks mõõta?