mul vana saabiga selline probleem, et õlituli vilksatab vahepeal. Mis võiks seda põhjustada? Õlitase on normis ja nüüd ka oluliselt üle maksimumi(see tuleks vist tagasi normi viia?). Ise ei oska peale õlipumba anomaalia muud midagi välja mõelda...enda saabil jäi reduktsiooni klapp kinni, aga siis põles tuli täiega kogu aeg. Sellist vahetevahel põlemist pole näinud.
9000 2,0i 87
õli tuli
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Teine võimalus on (väga levinud) rõhuandur,kolmas on,et väga kohviks
aetud mootoril võib tuli madalatel pööretel vilkuda.Manokas külge,siis on näha.
aetud mootoril võib tuli madalatel pööretel vilkuda.Manokas külge,siis on näha.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
on selline lugu et kontrollisin juhtme ära see oli tip top.
kuulsin et kohvi ta veel ei tohiks olla aga madalatel pööretel põleb tuli ja üle 1200 pöörde siis kustub ära. vahest ka nii et kui kaua põleb siis tuurid 4-5 tuhandeni ja tuli kustub jälle ära. ainult madalatel pööretel hakkab põlema.
:(
kuulsin et kohvi ta veel ei tohiks olla aga madalatel pööretel põleb tuli ja üle 1200 pöörde siis kustub ära. vahest ka nii et kui kaua põleb siis tuurid 4-5 tuhandeni ja tuli kustub jälle ära. ainult madalatel pööretel hakkab põlema.
:(
Saku PEOREKKA hooldaja:)
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
siis ikka mootor kulunud tõenäoliselt...
kasuta õli10w-50 või miskit muud 50 se lõpuga, see veidi viskoossem.
kasuta õli10w-50 või miskit muud 50 se lõpuga, see veidi viskoossem.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.