fredo kustutas teema pealkirja, soovib teemat lukku
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
ruumi mõttes oli aku maha võtud siis lihtsam seal mässata
Akku ei sega kuidagi siibri vahetust 13 võtti ja kruvikeeraja
http://faq.saabnet.ru/_9000/tractioncontrolsystem.pdf
__In Boost We Trust__
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Vastab siuke jutt tõele?
Selle elektroonilise segusiibriga oli vist se jama, et kui vahetad siis koos ajuga ja kui ei, siis on vaja Tech2-ega aju ja uus segusiiber omavahel poimima panna.
Ei. Vahetasin omavahel ilma TECH2.
TECH2 on vaja vist kui oli manuali oma automati peale vahetatud, ja vastupidi. Ei ole kindel. Kui mõlemad sama koodidega ja sama k.kastiga, ei pea mingeid vahetamis probleeme olla.
__In Boost We Trust__
Tech-2 on Saabi (ja kogu GM toodangu) originaalskänner. Pole mingit vahet, kas jupid on man. või aut. kastiga masinalt.Aut kasti puhul lisandub ainult ASR ecu, aktuaator KDW "kick-down" funktsiooni lülitamiseks ja veidi erineb ka pedaalipote. Kui külgekeeratud detailid töötavad korrektselt, läheb ETS automaatselt avariirežiimist välja (ka vaakum- ja by-pass süsteemid peavad töötama korrektselt).
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Vastab siuke jutt tõele?
Selle elektroonilise segusiibriga oli vist se jama, et kui vahetad siis koos ajuga ja kui ei, siis on vaja Tech2-ega aju ja uus segusiiber omavahel poimima panna.
Ei ole tõsi.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Millise arvuti taha ühendad?
TECH2-st on vähe abi isegi nendel suht vanadel süsteemidel, selleks on ISAT.
Mis leitud siibriga sai? Tõenäoliselt viga ikka temas, vahetamisel kindlasti "-" klemm maha.
Ei ole tõsi. Tech asendab täielikult ISAT`i. Ainult ETS`i algkalibreerimist ei saa vabalt sooritada (kuid on siiski võimalik), aga selleks puudub ka otsene vajadus.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Nagu Hr.Trionic juba varasemas postituses mainis on vaja arvuti taha panna, et teada saada mis viga on. Umbropsu vahetades võib jopata, et satud esimese asjana õige asja peale aga võid ka peale kõikide osade väljavahetamist ja kulutuste tegemist kõige viimase asjana leida selle pisikese vaakumi lekke või seenetanud kontakti.
Nii on.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
lisasin video esimesse postitusse
Lisaks panin veel tähele et kui süüde sisse panna siis abs mootor siriseb mingine 20 sekki ja kui mootor on välja surnud siis süüte kassetist vist tuleb kah mingi 5-10 sekki mingi pinin.
PS: Kui ma nüüd sõbra auto pealt võtan proovimiseks DI kasseti kas võib olla ka nii et mu masin tema oma pekki keerab proovimisega.
Lisaks panin veel tähele et kui süüde sisse panna siis abs mootor siriseb mingine 20 sekki ja kui mootor on välja surnud siis süüte kassetist vist tuleb kah mingi 5-10 sekki mingi pinin.
PS: Kui ma nüüd sõbra auto pealt võtan proovimiseks DI kasseti kas võib olla ka nii et mu masin tema oma pekki keerab proovimisega.
Tegin nüüd neti õpetuse järgi diagnosti.
Koodid tulid imelikud, ntx midagi automatic transil viga aga mul üldse manuaal. ja viskas vist ka mingit koodi millele vastet ei leidnud aga võibolla lugesin valesti.
Koodid:
12431 Throttle switch (IS), full-load contacts. Fully open the throttle. The SD light ceases flashing as the throttle approaches the fully-open position
12421 Automatic transmission (auto) drive signal. The SD light ceases flashing when the gear lever is moved from “D” to “N”
12424 Throttle switch (IS), idle contacts. Slightly open the throttle. The SD light ceases flashing once the throttle moves away from the idle position
12411 Injector circuit
12412 Idle speed control valve (ISCV) circuit
12413 Carbon filter solenoid valve (CFSV) circuit
Koodid tulid imelikud, ntx midagi automatic transil viga aga mul üldse manuaal. ja viskas vist ka mingit koodi millele vastet ei leidnud aga võibolla lugesin valesti.
Koodid:
12431 Throttle switch (IS), full-load contacts. Fully open the throttle. The SD light ceases flashing as the throttle approaches the fully-open position
12421 Automatic transmission (auto) drive signal. The SD light ceases flashing when the gear lever is moved from “D” to “N”
12424 Throttle switch (IS), idle contacts. Slightly open the throttle. The SD light ceases flashing once the throttle moves away from the idle position
12411 Injector circuit
12412 Idle speed control valve (ISCV) circuit
12413 Carbon filter solenoid valve (CFSV) circuit
lisasin video esimesse postitusse
Lisaks panin veel tähele et kui süüde sisse panna siis abs mootor siriseb mingine 20 sekki ja kui mootor on välja surnud siis süüte kassetist vist tuleb kah mingi 5-10 sekki mingi pinin.
PS: Kui ma nüüd sõbra auto pealt võtan proovimiseks DI kasseti kas võib olla ka nii et mu masin tema oma pekki keerab proovimisega.
Sinu masinal olev pidurisüsteem peaks olema elektriline. Vaakumvõimendi ju puudub sul. Kui sa süüte süüte sisse keerad, siis lüüakse sul pidurisüsteemi rõhk üles. Seda rõhku pidi jätkuma vist mitmekümneks pidurdamiseks. Kui sul on rõhk ülespumbatud siis vajuta kiiresti oma piduripedaali ja vaata mitu korda saad vajutada enne kui abs-tcs tuled põlema lähevad. kui alla 10ne korra saad, siis on süsteem väsinud.
Ja see, et sul Di kasset peale mootori seiskamist siriseb , on normaalne. Nii puhastatakse küünlad seeriasädemega.
Teist kassetti saab vabalt proovida.