fredo kustutas teema pealkirja, soovib teemat lukku

Tonnised ja nende mured
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#26

E Dets 30, 2013 18:49

Akku klemmi oled võtnud maha, vahetuse ajal? ~15 minutit
__In Boost We Trust__
fredo
Postitusi: 68
Liitunud: E Dets 16, 2013 17:08
Asukoht:
Auto:

#27

E Dets 30, 2013 18:51

vahetuse ajal oli maas jah
ruumi mõttes oli aku maha võtud siis lihtsam seal mässata
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#28

E Dets 30, 2013 18:59


ruumi mõttes oli aku maha võtud siis lihtsam seal mässata


Akku ei sega kuidagi siibri vahetust :) 13 võtti ja kruvikeeraja


http://faq.saabnet.ru/_9000/tractioncontrolsystem.pdf
__In Boost We Trust__
fredo
Postitusi: 68
Liitunud: E Dets 16, 2013 17:08
Asukoht:
Auto:

#29

E Dets 30, 2013 19:01

muudab see midagi et aku maas oli ?
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 1197
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#30

E Dets 30, 2013 19:44

Pigem soovitatakse aku klemm maha võtta veidikeseks ajaks pärast seadmete vahetamist, kas vahetamise ajal või pärast võtad maha, vahet pole.
fredo
Postitusi: 68
Liitunud: E Dets 16, 2013 17:08
Asukoht:
Auto:

#31

N Jaan 02, 2014 18:02

Vastab siuke jutt tõele?

Selle elektroonilise segusiibriga oli vist se jama, et kui vahetad siis koos ajuga ja kui ei, siis on vaja Tech2-ega aju ja uus segusiiber omavahel poimima panna.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#32

N Jaan 02, 2014 18:04

Tavalise auto detailid külge, ecu pin out skeemile pilk peale, mõned parandused juhtmestikus ja peaks ju korras olema.
fredo
Postitusi: 68
Liitunud: E Dets 16, 2013 17:08
Asukoht:
Auto:

#33

N Jaan 02, 2014 18:14

raketi teadus
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#34

N Jaan 02, 2014 19:11

Vastab siuke jutt tõele?

Selle elektroonilise segusiibriga oli vist se jama, et kui vahetad siis koos ajuga ja kui ei, siis on vaja Tech2-ega aju ja uus segusiiber omavahel poimima panna.


Ei. Vahetasin omavahel ilma TECH2.

TECH2 on vaja vist kui oli manuali oma automati peale vahetatud, ja vastupidi. Ei ole kindel. Kui mõlemad sama koodidega ja sama k.kastiga, ei pea mingeid vahetamis probleeme olla.
__In Boost We Trust__
fredo
Postitusi: 68
Liitunud: E Dets 16, 2013 17:08
Asukoht:
Auto:

#35

N Jaan 02, 2014 19:53

Kas saabil on mingine avarii mode ka ?
ennem jätsin mainimatta masin on kerge esinurga pauguga, mitte midagi hullu katkine esituli ja stange alumine osa.
fredo
Postitusi: 68
Liitunud: E Dets 16, 2013 17:08
Asukoht:
Auto:

#36

R Jaan 03, 2014 6:52

probleem vist teada nüüd, ongi nii et mul on manuaal ja see siiber tuli automaadi pealt.
mis see tech2 täpsemalt on ja kes seda teeb.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#37

R Jaan 03, 2014 8:18

Tech-2 on Saabi (ja kogu GM toodangu) originaalskänner. Pole mingit vahet, kas jupid on man. või aut. kastiga masinalt.Aut kasti puhul lisandub ainult ASR ecu, aktuaator KDW "kick-down" funktsiooni lülitamiseks ja veidi erineb ka pedaalipote. Kui külgekeeratud detailid töötavad korrektselt, läheb ETS automaatselt avariirežiimist välja (ka vaakum- ja by-pass süsteemid peavad töötama korrektselt).
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#38

R Jaan 03, 2014 8:19

Vastab siuke jutt tõele?

Selle elektroonilise segusiibriga oli vist se jama, et kui vahetad siis koos ajuga ja kui ei, siis on vaja Tech2-ega aju ja uus segusiiber omavahel poimima panna.


Ei ole tõsi.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#39

R Jaan 03, 2014 8:23

Millise arvuti taha ühendad?
TECH2-st on vähe abi isegi nendel suht vanadel süsteemidel, selleks on ISAT.

Mis leitud siibriga sai? Tõenäoliselt viga ikka temas, vahetamisel kindlasti "-" klemm maha.

Ei ole tõsi. Tech asendab täielikult ISAT`i. Ainult ETS`i algkalibreerimist ei saa vabalt sooritada (kuid on siiski võimalik), aga selleks puudub ka otsene vajadus.
fredo
Postitusi: 68
Liitunud: E Dets 16, 2013 17:08
Asukoht:
Auto:

#40

R Jaan 03, 2014 8:30

proovin veel vaakumvoolikud ka ära vahetada ja vaatab mis siis saab. kui see ei aita siis ei oska nagu midagi edasi peale hakata.
mardikas
Postitusi: 263
Liitunud: T Sept 20, 2005 10:35
Asukoht:
Auto:

#41

R Jaan 03, 2014 8:32

Siiber on pärit minu masina(92a tsc-ga automaat) pealt ja panen käe südamele ja kinnitan , et enne masina laialilammutamist toimis kogu kupatus mul väga hästi.
mardikas
Postitusi: 263
Liitunud: T Sept 20, 2005 10:35
Asukoht:
Auto:

#42

R Jaan 03, 2014 8:38

Nagu Hr.Trionic juba varasemas postituses mainis on vaja arvuti taha panna, et teada saada mis viga on. Umbropsu vahetades võib jopata, et satud esimese asjana õige asja peale aga võid ka peale kõikide osade väljavahetamist ja kulutuste tegemist kõige viimase asjana leida selle pisikese vaakumi lekke või seenetanud kontakti.
fredo
Postitusi: 68
Liitunud: E Dets 16, 2013 17:08
Asukoht:
Auto:

#44

T Jaan 07, 2014 18:35

ahh ootab palgapäeva ära siis lohistab diagnosti vaatab mis saab.

Ükspäev töötas lausa 30+ sekundit enne kui hakkas puterdama ja suri, ravib veel ise terveks ennast :D
Factor
Postitusi: 704
Liitunud: N Okt 14, 2004 11:59
Asukoht:
Auto:

#45

K Jaan 08, 2014 10:54

Ka minu Tonnine oli ETS'iga masin ja vahetatud sai mul nii ETS kui ka pedaalipote. Aga jah TECH-2 näitab mõlema parameetrid ära.
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
fredo
Postitusi: 68
Liitunud: E Dets 16, 2013 17:08
Asukoht:
Auto:

#46

K Jaan 08, 2014 13:37

Ma veel arvatavasti vahetan kõik vaakum voolikud kah slikoonide vastu ära kuna osad on suht murenenud nii näperdades näpud süsimustad, kohati oma kohtadel ei ole ka väga kõvasti kinni.
fredo
Postitusi: 68
Liitunud: E Dets 16, 2013 17:08
Asukoht:
Auto:

#47

N Jaan 09, 2014 16:14

lisasin video esimesse postitusse
Lisaks panin veel tähele et kui süüde sisse panna siis abs mootor siriseb mingine 20 sekki ja kui mootor on välja surnud siis süüte kassetist vist tuleb kah mingi 5-10 sekki mingi pinin.

PS: Kui ma nüüd sõbra auto pealt võtan proovimiseks DI kasseti kas võib olla ka nii et mu masin tema oma pekki keerab proovimisega.
fredo
Postitusi: 68
Liitunud: E Dets 16, 2013 17:08
Asukoht:
Auto:

#48

N Jaan 09, 2014 18:21

Tegin nüüd neti õpetuse järgi diagnosti.
Koodid tulid imelikud, ntx midagi automatic transil viga aga mul üldse manuaal. ja viskas vist ka mingit koodi millele vastet ei leidnud aga võibolla lugesin valesti.

Koodid:
12431 Throttle switch (IS), full-load contacts. Fully open the throttle. The SD light ceases flashing as the throttle approaches the fully-open position

12421 Automatic transmission (auto) drive signal. The SD light ceases flashing when the gear lever is moved from “D” to “N”

12424 Throttle switch (IS), idle contacts. Slightly open the throttle. The SD light ceases flashing once the throttle moves away from the idle position

12411 Injector circuit

12412 Idle speed control valve (ISCV) circuit

12413 Carbon filter solenoid valve (CFSV) circuit
mardikas
Postitusi: 263
Liitunud: T Sept 20, 2005 10:35
Asukoht:
Auto:

#49

N Jaan 09, 2014 18:48

lisasin video esimesse postitusse
Lisaks panin veel tähele et kui süüde sisse panna siis abs mootor siriseb mingine 20 sekki ja kui mootor on välja surnud siis süüte kassetist vist tuleb kah mingi 5-10 sekki mingi pinin.

PS: Kui ma nüüd sõbra auto pealt võtan proovimiseks DI kasseti kas võib olla ka nii et mu masin tema oma pekki keerab proovimisega.


Sinu masinal olev pidurisüsteem peaks olema elektriline. Vaakumvõimendi ju puudub sul. Kui sa süüte süüte sisse keerad, siis lüüakse sul pidurisüsteemi rõhk üles. Seda rõhku pidi jätkuma vist mitmekümneks pidurdamiseks. Kui sul on rõhk ülespumbatud siis vajuta kiiresti oma piduripedaali ja vaata mitu korda saad vajutada enne kui abs-tcs tuled põlema lähevad. kui alla 10ne korra saad, siis on süsteem väsinud.

Ja see, et sul Di kasset peale mootori seiskamist siriseb , on normaalne. Nii puhastatakse küünlad seeriasädemega.

Teist kassetti saab vabalt proovida.
fredo
Postitusi: 68
Liitunud: E Dets 16, 2013 17:08
Asukoht:
Auto:

#50

N Jaan 09, 2014 18:58

präägu aku nii tühi et ei jaksa isegi mootorit käiata (panin laadima ära)
aga süüde sisse pannes lasin siriseda lõpuni ja siis pumpasin 5 korda enne kui antilock põlema hakkas, tcs ctrl põleab kogu aeg.
Vasta