2,3L 147kw tehase turborõhk
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14292
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
See ilma igasuguse märgeteta skaala on lihtsalt indikaator, et midagi puhub..:P Mingisugunegi gradueeritud kell peaks olema selle jaoks et mõõtmisi teostada. Suure tõenäosusega tõesti seal punase ala peal on üle 1 bari, aga ikkagi võiks mingi numbritega asja külge keerata.
Minu vastus oli algsele küsimusele, kui palju peaks puhuma. Tehasest on ta sinna 0.7 kanti keeratud ja Aerodel oli vist natuke juurde, kuni 0.9 äkki?? Kuna jutt käib Garrettist, siis Aeroga tegu ei ole.
Minu vastus oli algsele küsimusele, kui palju peaks puhuma. Tehasest on ta sinna 0.7 kanti keeratud ja Aerodel oli vist natuke juurde, kuni 0.9 äkki?? Kuna jutt käib Garrettist, siis Aeroga tegu ei ole.
Küsin ka kohe sellise küsimuse, et kas T8 mootorile on võimalik ka kella kuidagi salongi vedada ? Olen arusaanud, et T8 ei taha eriti võõrkehi kuskile vaakumvoolikute vahele.
Kui saab panna, siis kes teeb seda tööd, ehk foorumist siit keegi ?
Tean veel seda, et MapTun müüb rõhukellasi ka 2008 ja üles 9-3ss-dele, aga reaalselt milline jant saab olema, et seda toimima ja salongi saada ? Kuigi keegi ütleb, et saab ja on nõus seda tegema siis paluks u2u postkasti mulle ja muidugi arvan, et ma pole ainus kes seda sooviks !
Cyber kindlasti teab midagi natuke pajatada ?
Vabandan muidugi ka väikse OT eest !
Kui saab panna, siis kes teeb seda tööd, ehk foorumist siit keegi ?
Tean veel seda, et MapTun müüb rõhukellasi ka 2008 ja üles 9-3ss-dele, aga reaalselt milline jant saab olema, et seda toimima ja salongi saada ? Kuigi keegi ütleb, et saab ja on nõus seda tegema siis paluks u2u postkasti mulle ja muidugi arvan, et ma pole ainus kes seda sooviks !
Cyber kindlasti teab midagi natuke pajatada ?
Vabandan muidugi ka väikse OT eest !
Saab 9-3 MapTun Performance