Kliimakompressori juhe

Tonnised ja nende mured
Vasta
schlaam
Postitusi: 121
Liitunud: P Juun 12, 2005 3:50
Asukoht:
Auto:

#1

L Juul 26, 2014 14:24

Seoses kuumade ilmadega tekkis mõte uurida konditsioneeri mittetoimimise põhjust. Paar aastat tagasi sügisel sai süsteem kontrollitud ja seoses leketega vahetatud kliimaradikas. Mõnda aega puhus külma, aga juba järgmisel kevadel konditsioneer külma ei puhunud, ajapuuduse tõttu asjaga ei tegelenud.
Hetkel kapoti all avanab selline pilt:

Pilt

Ehk siis kompressori küljest tulev juhe on kusagilt lahti murdunud. Selle läheduses on 2 juhtmega pistik. Kas juhtmed võiks käia nii, et konditsioneeri küljest tulev must juhe läheb sinna pistiku parempoolse (kohe pistiku juurest katki murdunud) kontakti külge ja pistikust tulev punane juhe on mass (kere külge)?

Auto '92 a, tegemist vanemat tüüpi kompressoriga, kuhu käib veel R12 külmaine.

Lisaks ei saa kindlasti välistada, et süsteem on jälle tühjaks jooksnud, aga enne kontrolli minekut võiks juhtmed paika saada..
timutit
Postitusi: 607
Liitunud: R Sept 03, 2004 23:17
Asukoht:
Auto:

#2

P Juul 27, 2014 14:55

Selle juhtme teine pool on originaalis plastiknibukaga esipaneeli küljes kinni.Üksik juhe.Massi saab läbi korpuse.
Ehk kokkuvõttes lähed parempoolse esitule ja radikate vahel olevat esipaneeli vertikaalset plekkosa mööda alla ja seal ta kusagil on.
schlaam
Postitusi: 121
Liitunud: P Juun 12, 2005 3:50
Asukoht:
Auto:

#3

T Aug 05, 2014 14:24

Nii oli - tänud, timutit.
Ehk oskab nüüd keegi pakkuda, mis eesmärki täidab see pistik, mis mu seal pildil lahtiste juhtmeotstega ripub? Kui mootor töötab, siis on seal 12v pidevalt sees.
timutit
Postitusi: 607
Liitunud: R Sept 03, 2004 23:17
Asukoht:
Auto:

#4

K Aug 06, 2014 11:04

See peaks olema jahutusvedeliku paagi tasemeanduri kerepoolne toiteots.Andur on paagi all küljel ja selle küljes on umbes 15cm juhet, mille otsas olev pistik peakski sinna minema.
Vasta