Seoses kuumade ilmadega tekkis mõte uurida konditsioneeri mittetoimimise põhjust. Paar aastat tagasi sügisel sai süsteem kontrollitud ja seoses leketega vahetatud kliimaradikas. Mõnda aega puhus külma, aga juba järgmisel kevadel konditsioneer külma ei puhunud, ajapuuduse tõttu asjaga ei tegelenud.
Hetkel kapoti all avanab selline pilt:
Ehk siis kompressori küljest tulev juhe on kusagilt lahti murdunud. Selle läheduses on 2 juhtmega pistik. Kas juhtmed võiks käia nii, et konditsioneeri küljest tulev must juhe läheb sinna pistiku parempoolse (kohe pistiku juurest katki murdunud) kontakti külge ja pistikust tulev punane juhe on mass (kere külge)?
Auto '92 a, tegemist vanemat tüüpi kompressoriga, kuhu käib veel R12 külmaine.
Lisaks ei saa kindlasti välistada, et süsteem on jälle tühjaks jooksnud, aga enne kontrolli minekut võiks juhtmed paika saada..
Kliimakompressori juhe
Selle juhtme teine pool on originaalis plastiknibukaga esipaneeli küljes kinni.Üksik juhe.Massi saab läbi korpuse.
Ehk kokkuvõttes lähed parempoolse esitule ja radikate vahel olevat esipaneeli vertikaalset plekkosa mööda alla ja seal ta kusagil on.
Ehk kokkuvõttes lähed parempoolse esitule ja radikate vahel olevat esipaneeli vertikaalset plekkosa mööda alla ja seal ta kusagil on.