2.3t mootori eemaldamine

Tonnised ja nende mured
Vasta
mtxr
Postitusi: 45
Liitunud: P Apr 20, 2014 15:59
Asukoht:
Auto:

#1

E Aug 11, 2014 17:27

Hakkasin mootorit maha tõstma, kuid jäi pooleli eile õhtul. Tekkis probleem, alumine mootorikinnitus ei tule lahti. 3 mutrit seal, mis käivad poltidega koos ringi. Kuidasmoodi on võimalik nendele poltidele ülevalt ligi pääseda, et kinni hoida?
Teine küsimus, et kas saab mootorit eraldi ilma käigukastita välja tõsta?
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#2

E Aug 11, 2014 19:22

Kast käib teistmoodi välja, lisa töö. Mootor kastiga ilusti koos tulevad välja.
Millistest poltidest jutt? Patjadel peaks olema, ülevalt pääsed ligi.
__In Boost We Trust__
mtxr
Postitusi: 45
Liitunud: P Apr 20, 2014 15:59
Asukoht:
Auto:

#3

E Aug 11, 2014 20:00

Kui mul polegi vaja seda kasti kätte saada. Mul ainult mootorit vaja sellelt autolt. Siis vist lihtsam tõsta mootor ikka eraldi?
timutit
Postitusi: 607
Liitunud: R Sept 03, 2004 23:17
Asukoht:
Auto:

#4

T Aug 12, 2014 1:04

See, mida sa lahti proovisid keerata, on tagumine alumine mootoripadi.Selle kohta, et kuidas mutrit ja polti üksteisest eraldada, on siin foorumis kohe eraldi rubriik.Kusagil alpool ta seal on....

Vabandust......


Padja sisse läheb üks polt ülalt alla sisse.Läbi käpa, mille seest jookseb ka veovõll läbi.Nr16 padrun ja paned 3 pikka pikendust taha ja sisselaskekollektori tagant ülalt alla lükkad pikenduse läbi keerad lahti.Ja ongi mootor padjaküljest käes.Padi jääb raami külge.Aga siis tekib sul järgmine probleem.See ködi teljerudiment koos käpaga tahab ju ka kaasa ronida.Muidugi saab telje kolmiklaagri ka pesat välja võtta.Siis kangiga kangutada mootor kastist eemale, et vahevõlli kasti küljest kätte saada.Aga see vaködi roolivõimu pealeminev voolik raip ju ka on selle kronsa küljes kinni- jälle häda.Ikka hoiab roolilatist kinni.Selleks tuleb võtta 25torx ja lahti käpa küljest lahti keerata.Ja ta ikkagi ei mahu- kast tuleb ka ikkagi vahepikenduvõlli otsast lahti lasta.Ja see istub pikalt sees- üle 5cm.Mootor ei taha nii palju küljele liikuda. Aga nää - seal ju kolm polti, mis lähevad läbi selle käpa mootoriploki sisse ja saad selle rudimendi ploki küljest kätte ja jätad sinna edasi aega veetma.Ja kogu jant oli mõtetu.

Kuigi ma ei mõista, miks on asja vaja keeruliseks teha, kui auto nagunii lammutamisel on.Lihtsam on ju kõik sillaraam koos kasti ja mootori ja esisillaga, jne vastu maad lasta ja hiljem eemal laiali harutada.Lühikese ajaga on kogu see kolakas põrandal.
mtxr
Postitusi: 45
Liitunud: P Apr 20, 2014 15:59
Asukoht:
Auto:

#5

T Aug 12, 2014 10:33

Tänud info eest! Lähen katsetan täna. Miks ei lase koos esisillaga mootorit maha, on põhjus lihtne. Auto peab pärast mootori eemaldust olema võimeline veerema ca 200 meetrit garaazist eemale parklasse. :drive:
Vasta