Hakkasin mootorit maha tõstma, kuid jäi pooleli eile õhtul. Tekkis probleem, alumine mootorikinnitus ei tule lahti. 3 mutrit seal, mis käivad poltidega koos ringi. Kuidasmoodi on võimalik nendele poltidele ülevalt ligi pääseda, et kinni hoida?
Teine küsimus, et kas saab mootorit eraldi ilma käigukastita välja tõsta?
2.3t mootori eemaldamine
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Kast käib teistmoodi välja, lisa töö. Mootor kastiga ilusti koos tulevad välja.
Millistest poltidest jutt? Patjadel peaks olema, ülevalt pääsed ligi.
Millistest poltidest jutt? Patjadel peaks olema, ülevalt pääsed ligi.
__In Boost We Trust__
See, mida sa lahti proovisid keerata, on tagumine alumine mootoripadi.Selle kohta, et kuidas mutrit ja polti üksteisest eraldada, on siin foorumis kohe eraldi rubriik.Kusagil alpool ta seal on....
Vabandust......
Padja sisse läheb üks polt ülalt alla sisse.Läbi käpa, mille seest jookseb ka veovõll läbi.Nr16 padrun ja paned 3 pikka pikendust taha ja sisselaskekollektori tagant ülalt alla lükkad pikenduse läbi keerad lahti.Ja ongi mootor padjaküljest käes.Padi jääb raami külge.Aga siis tekib sul järgmine probleem.See ködi teljerudiment koos käpaga tahab ju ka kaasa ronida.Muidugi saab telje kolmiklaagri ka pesat välja võtta.Siis kangiga kangutada mootor kastist eemale, et vahevõlli kasti küljest kätte saada.Aga see vaködi roolivõimu pealeminev voolik raip ju ka on selle kronsa küljes kinni- jälle häda.Ikka hoiab roolilatist kinni.Selleks tuleb võtta 25torx ja lahti käpa küljest lahti keerata.Ja ta ikkagi ei mahu- kast tuleb ka ikkagi vahepikenduvõlli otsast lahti lasta.Ja see istub pikalt sees- üle 5cm.Mootor ei taha nii palju küljele liikuda. Aga nää - seal ju kolm polti, mis lähevad läbi selle käpa mootoriploki sisse ja saad selle rudimendi ploki küljest kätte ja jätad sinna edasi aega veetma.Ja kogu jant oli mõtetu.
Kuigi ma ei mõista, miks on asja vaja keeruliseks teha, kui auto nagunii lammutamisel on.Lihtsam on ju kõik sillaraam koos kasti ja mootori ja esisillaga, jne vastu maad lasta ja hiljem eemal laiali harutada.Lühikese ajaga on kogu see kolakas põrandal.
Vabandust......
Padja sisse läheb üks polt ülalt alla sisse.Läbi käpa, mille seest jookseb ka veovõll läbi.Nr16 padrun ja paned 3 pikka pikendust taha ja sisselaskekollektori tagant ülalt alla lükkad pikenduse läbi keerad lahti.Ja ongi mootor padjaküljest käes.Padi jääb raami külge.Aga siis tekib sul järgmine probleem.See ködi teljerudiment koos käpaga tahab ju ka kaasa ronida.Muidugi saab telje kolmiklaagri ka pesat välja võtta.Siis kangiga kangutada mootor kastist eemale, et vahevõlli kasti küljest kätte saada.Aga see vaködi roolivõimu pealeminev voolik raip ju ka on selle kronsa küljes kinni- jälle häda.Ikka hoiab roolilatist kinni.Selleks tuleb võtta 25torx ja lahti käpa küljest lahti keerata.Ja ta ikkagi ei mahu- kast tuleb ka ikkagi vahepikenduvõlli otsast lahti lasta.Ja see istub pikalt sees- üle 5cm.Mootor ei taha nii palju küljele liikuda. Aga nää - seal ju kolm polti, mis lähevad läbi selle käpa mootoriploki sisse ja saad selle rudimendi ploki küljest kätte ja jätad sinna edasi aega veetma.Ja kogu jant oli mõtetu.
Kuigi ma ei mõista, miks on asja vaja keeruliseks teha, kui auto nagunii lammutamisel on.Lihtsam on ju kõik sillaraam koos kasti ja mootori ja esisillaga, jne vastu maad lasta ja hiljem eemal laiali harutada.Lühikese ajaga on kogu see kolakas põrandal.