soojendusradikas

Tonnised ja nende mured
Vasta
jansa
Postitusi: 173
Liitunud: T Aug 10, 2004 9:59
Asukoht:
Auto:

#1

E Okt 04, 2004 10:24

Võibolla sai vale teema alla kuid küsimus ise selline: et kus asub nimetatud tükk ja kui keeruline on selle vahetus?
Autoks on 9000 cs 92 aasta.
Kas on mul mõtet hakata endal pusima või on mõistlik sõita Tallinna ja lasta spetsialistidel see korda teha.
Tore oleks kui keegi oskaks öelda kui palju see radikas ja töö ka maksab sel juhul kui profid seda teevad.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#2

E Okt 04, 2004 10:49

Nimet.tükk asub armatuuris,ligi saab talle mootori poolt,kui eemaldada
tulemüür,ventika mootor,lahti lasta kliimaseadme kinnitused ja see eemale
nihutada,maha võtta õhuklapid jne. Aega läheb ideaalis 4-5 tundi.Mõned
kinnitused on väga kavalates kohtades.Radika voolikuid ei tohi omavahel
segi ajada.Hea tootja radikas maksab 2,5 kilo,on ka tonniseid,aga....
Eemale tuleks hoida Valeo radikatest(originaaltootja).
jansa
Postitusi: 173
Liitunud: T Aug 10, 2004 9:59
Asukoht:
Auto:

#3

E Okt 04, 2004 10:55

Trionic kas need odavamad nn. tonnised ongi valeo omad või mingi muu toodang ja kui suur on nende vastupidavus võrreldes nüüd nende 2,5 kilostega:
Kuidas oleks Nissensi kvaliteediga nad mingi 1,5 ga pakkusid seda radikat?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#4

E Okt 04, 2004 11:05

tonnine on mingi itaalia vaskradikas,nissensi salongiradikat pole ise
paigaldanud,aga 5 aastat kestab ta kindlasti,2500.- Magneti Marelli omad,
mis üle 10 aasta tagasi said peale pandud,kestavad tänaseni.

NB.Radikate hävimise põhjus on pahatihti paisupaagi korgis,mille klapp
peab avanema 1-1,2bar. juures,kuid vanadusest avanevad(kui üldse)tihti
oluliselt kõrgemal rõhul.
jansa
Postitusi: 173
Liitunud: T Aug 10, 2004 9:59
Asukoht:
Auto:

#5

E Okt 04, 2004 11:11

Muideks see kork on mulle endale kah silmajäänud kui mitte usaldusväärne element ja ma kahtlustan et selles oli ka põhjus miks mu jahutus radikasse mõra tekkis. Kuid ma pole Tartust leidnud uut et see välja vahetada.
Kui juba jutuks tuli siis mis see kork maksab?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#6

E Okt 04, 2004 11:14

B-osana 150.- ,orig. hind oli vist 450.-
jansa
Postitusi: 173
Liitunud: T Aug 10, 2004 9:59
Asukoht:
Auto:

#7

E Okt 04, 2004 11:20

Selge pilt suured tänud Trionic üks mure taas lahenduse saanud.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#8

E Okt 04, 2004 11:30

Lahendust hakkad nägema siis,kui vana radikas näpuvahel,isegi kui temaga
tekib silmside,ei kavatse ta oma pesast irduda,sest kliimaseadme kobakas
on ees.Esimest korda tehes võib pisara silma võtta,kui õhuklappide hoovad
purunevad ja igasugused vidinad jäädavalt kusagile alla kukuvad.

Jõudu igatahes...
zill
Postitusi: 432
Liitunud: R Sept 17, 2004 7:15
Asukoht:
Auto:

#9

E Okt 04, 2004 12:16

minulgi see sama olikord vaja ette võtta, õnneks mul pole kliimaseadet ja korra proovisin aa kuramuse ventikas ei tahtnud eest ära tulla. ja sinna see jäigi. vabal päeval hakkan uuesti nikerdama. asi vaja korda saada. salong on vesine ja niiske:(mattide all märjutab.
Saku PEOREKKA hooldaja:)
Zazou
Saabiklubi liige
Postitusi: 1204
Liitunud: P Mär 28, 2004 23:28
Asukoht:
Auto: 9-4x

#10

E Okt 04, 2004 13:51

Kuna endal oli/on ka see töö plaanis, siis sai suvel väike ülevaade tehtud.
Üks word dokument (~5MB) mis sai pandud kokku Quasimotori baasil ja üks arutelu, millest võiks abi olla:

Kellel huvi, siis praegu saab neid siit:
http://www.saabnet.ee/Quasimotor_ventika_vahetus.doc
http://www.saabnet.ee/arutelu_salongi_radikas.txt

Hiljem panen vast need ka html-ina üles...

Loodan et on abiks isetegijatele.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Vasta