Di kasett
Milline see mitte käivitumise täpne sümptom üldse on?
Kui esimesest käivitumisest ei käivitu, siis enda kogemusel mõne muu auto puhul, et starteri tõmberelee. Aga siis ei võta üldse starterit järgi. Kui käiab mootorit ringi, siis starteri probleem ei ole aktuaalne.
Kui esimesest käivitumisest ei käivitu, siis enda kogemusel mõne muu auto puhul, et starteri tõmberelee. Aga siis ei võta üldse starterit järgi. Kui käiab mootorit ringi, siis starteri probleem ei ole aktuaalne.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14298
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Kui DI suri siis minul hakkas sõidu ajal katkuma ja madalal pöördel lonkas kohe kõvasti. Käivitumise probleeme ei olnud. Käivitus, aga jäi lonkama. Aga on ka selliseid variante olnud, et lambist lihtsalt enam auto ei käivitugi. Ilma ühegi hoiatuseta.
Punase DI meestel on muidugi lohutuseks, et punase asemel saab musta ka kasutada... Vastupidi mitte.
Punase DI meestel on muidugi lohutuseks, et punase asemel saab musta ka kasutada... Vastupidi mitte.
-
- Postitusi: 296
- Liitunud: T Dets 23, 2008 21:56
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: 9000
Vaidleks natuke vastu. Sõitsin üle aasta oma 9-5ga ringi punase DI kassetiga (teadmatusest, et ei ole soovitatav)ja ei juhtunud midagi.Punase DI meestel on muidugi lohutuseks, et punase asemel saab musta ka kasutada... Vastupidi mitte.
-
- Postitusi: 19
- Liitunud: T Sept 17, 2013 20:06
- Asukoht:
- Auto:
Kas leidub mõni hea inimene Tallinnast kes laseks proovida Di kasetti teisele saabi fännile? Autoks on 95 aasta saab 9000 2.3t.
Sümptomid: Auto tööle pannes töötab täiesti tavaliselt nagu ennemgi, ei mingit turtsumist ega tagasilööki. Sõidan mingi 10 min ning siis mõni hetk lihtsalt sureb välja. Mõnikord ei lähe kohe tööle ka. Siis ootan umbes 30 min ja töötab jälle nagu peab. Kütuse pumba kontrollimisel pole mõtet vist kui mõnikord töötab mootor väga normaalselt. Vaakumvoolikud ja juhtmed on ülevaadatud. Võibolla kuumenemine põhjustab midagi? Temperatuuri näidik küll kõrgele ei tõuse ega pole ka ühtegi ohutuld armatuuris põlema hakanud.
Sümptomid: Auto tööle pannes töötab täiesti tavaliselt nagu ennemgi, ei mingit turtsumist ega tagasilööki. Sõidan mingi 10 min ning siis mõni hetk lihtsalt sureb välja. Mõnikord ei lähe kohe tööle ka. Siis ootan umbes 30 min ja töötab jälle nagu peab. Kütuse pumba kontrollimisel pole mõtet vist kui mõnikord töötab mootor väga normaalselt. Vaakumvoolikud ja juhtmed on ülevaadatud. Võibolla kuumenemine põhjustab midagi? Temperatuuri näidik küll kõrgele ei tõuse ega pole ka ühtegi ohutuld armatuuris põlema hakanud.
-
- Postitusi: 19
- Liitunud: T Sept 17, 2013 20:06
- Asukoht:
- Auto:
Lisan oma tel numbri ka siis ikka: 5699kaks846
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14298
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Di üldiselt "vahelduva eduga" ei toimi. Ta kas toimib või ei toimi (või toimib kehvasti). Äkki sul on probleemiks hoopis vändaandur (CPS)? See võib küll selline soojalt mittetoimiv asi olla.
http://www.saabnet.com/tsn/bb/9000/index.html?bID=215551
Aga kui sa tõesti tahad igaks juhuks DI ära testida, aja end Pärnu mnt-le politseimaja taha ja helista mulle. Võta vajaliks torx ka kaasa, muidu ei saa lahti keerata seda ja autos mul pole.
http://www.saabnet.com/tsn/bb/9000/index.html?bID=215551
Aga kui sa tõesti tahad igaks juhuks DI ära testida, aja end Pärnu mnt-le politseimaja taha ja helista mulle. Võta vajaliks torx ka kaasa, muidu ei saa lahti keerata seda ja autos mul pole.
-
- Postitusi: 19
- Liitunud: T Sept 17, 2013 20:06
- Asukoht:
- Auto:
Kahtlustan ka vändaandurit. Hetkel enam masin üldse tööle ei lähe. Mistõttu ei saa politseimaja taha tulla. Kas vändaandur on mul induktiiv või halli andur?
Induktiiv.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 19
- Liitunud: T Sept 17, 2013 20:06
- Asukoht:
- Auto:
-CPS vahetatud
-kütuse pump testitud
-kütuse pumba relee testitud
-kütuse surve testitud
-Di kasetti toide olemas
-CPS anduri signaal olemas
-pihustite juhtmestik testitud
-check engine pirn põleb ilusti
-CHECK engine tuli/kiri koodi ei näita
-küünaldes sädet ei olnud, aga ma pole kindel kas ma sain need korralikult testitud, sest kohe kui ma küünla piibu sisse surusin, hakkas küünal tänu piibu kummivedru efektile ülespoole liikuma. Ehk võibolla ei saanud küünal ühendust korralikult.
Ühesõnaga sooviks endiselt DI kasetti proovida Tallinnas. Kohale masinaga ei saa tulla, sest see ei lähe käimagi. Kui leiduks nii lahke inimene, siis üks variant oleks et tuled ise kohale ja teeme selle vahetuse kohapeal kiiresti. Teine variant on et ma tulen jala sinu juurde, kruvin küljest ära ja toon paari tunni pärast tagasi ja kruvin tagasi. Tööristad on mul endal olemas, ja sümboolselt võin raha ka tänutäheks anda.
-kütuse pump testitud
-kütuse pumba relee testitud
-kütuse surve testitud
-Di kasetti toide olemas
-CPS anduri signaal olemas
-pihustite juhtmestik testitud
-check engine pirn põleb ilusti
-CHECK engine tuli/kiri koodi ei näita
-küünaldes sädet ei olnud, aga ma pole kindel kas ma sain need korralikult testitud, sest kohe kui ma küünla piibu sisse surusin, hakkas küünal tänu piibu kummivedru efektile ülespoole liikuma. Ehk võibolla ei saanud küünal ühendust korralikult.
Ühesõnaga sooviks endiselt DI kasetti proovida Tallinnas. Kohale masinaga ei saa tulla, sest see ei lähe käimagi. Kui leiduks nii lahke inimene, siis üks variant oleks et tuled ise kohale ja teeme selle vahetuse kohapeal kiiresti. Teine variant on et ma tulen jala sinu juurde, kruvin küljest ära ja toon paari tunni pärast tagasi ja kruvin tagasi. Tööristad on mul endal olemas, ja sümboolselt võin raha ka tänutäheks anda.
-
- Postitusi: 562
- Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
- Asukoht: Tudulinna
- Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.
Kuidas sa seda sädet Di ga kontrollisid? Sellest oli siin kusagil pikk jutt kuidas ei tohi kontrollida. Moment ei leia enam ülesse. Valede võtetega põletab DI kohe kindlasti läbi.
-
- Postitusi: 19
- Liitunud: T Sept 17, 2013 20:06
- Asukoht:
- Auto:
kassett maha, küünlad külge, maandus küünaldele külge, 23 kaitse lahti, ooteaeg 5s, 23 kaitse tagasi, süüde sisse ja vaatasin sädet=ei olnud. Andsin starterit= ei olnud.
-
- Postitusi: 19
- Liitunud: T Sept 17, 2013 20:06
- Asukoht:
- Auto:
Map anduri toide kontrollitud-5V.
-
- Postitusi: 19
- Liitunud: T Sept 17, 2013 20:06
- Asukoht:
- Auto:
pihustitele tuleb signaali peale, kontrollisin visuaalselt ka juhtmestiku- niipalju kui ma nägin oli kõik terve.
-
- Postitusi: 19
- Liitunud: T Sept 17, 2013 20:06
- Asukoht:
- Auto:
Kassett proovitud. Läks matsust käima. Huvitav et lõpuks oli viga ikkagi kassetis. Kuigi sümptomid ei olnud kasesttile omased: suri järsult välja, lasin seista, läks uuesti käima ja töötas perfektselt kuni läks soojaks, kiirendasin, või aeglustusin.
+ kassetti pooleks võttes ja sisse vaadates ma mitte mingisugust läbipõlemis kahjustust ei näinud, paar pisikest mulli oli ainult ühes nurgas.
Kahjuks tekkis üks probleem juurde. Vasakusse silindrisse tekkis liiga suur klapi klõbin. Soojaks veel masinat pole lasknud kuid peale 2 min tühikäigul töötamist ning peale seda 0.5 min proovisõitu see klõbin ära ei kadunud.
Kuna masin on nüüdseks seisnud 2 nädalat, siis tõenäoliselt võib olla et õli on valgunud niivõrd alla selle seismise tõttu et kõik hüdrotõukurid ei taha kohe külma mootoriga tööle hakata?
Teine variant on see et ma lihtsalt kukutasin midagi kogemata silindrisse kui ma küünlad maha võtsin sädeme konttollimiseks.
+ kassetti pooleks võttes ja sisse vaadates ma mitte mingisugust läbipõlemis kahjustust ei näinud, paar pisikest mulli oli ainult ühes nurgas.
Kahjuks tekkis üks probleem juurde. Vasakusse silindrisse tekkis liiga suur klapi klõbin. Soojaks veel masinat pole lasknud kuid peale 2 min tühikäigul töötamist ning peale seda 0.5 min proovisõitu see klõbin ära ei kadunud.
Kuna masin on nüüdseks seisnud 2 nädalat, siis tõenäoliselt võib olla et õli on valgunud niivõrd alla selle seismise tõttu et kõik hüdrotõukurid ei taha kohe külma mootoriga tööle hakata?
Teine variant on see et ma lihtsalt kukutasin midagi kogemata silindrisse kui ma küünlad maha võtsin sädeme konttollimiseks.
-
- Postitusi: 162
- Liitunud: E Okt 20, 2014 10:40
- Asukoht:
- Auto:
Mina võtaks karteri maha ja teeks ka õlivõtturi puhtaks. Tundub, et õli ülesse ei jõua, kuid võib ka tõukur kutu olema.
Milleks sõita autoga, kui võib lennata Saabiga™