9000 2,3T plokikaane survestamine ja keevitus (kusagilt lekib jahutusvedelikku)

Tonnised ja nende mured
Vasta
Heigo
Postitusi: 52
Liitunud: N Aug 26, 2004 22:04
Asukoht:
Auto:

#1

T Okt 05, 2004 0:49

et siis oleks vaja teada, kus antud asja tehakse? Tartust ise nagu ei suutnud leida kellel vastavaid agregaate oleks. Tallinnas äkki ??? Ja millise rahakuluga ma arvestama peaksin (umbes)? Mõra paistab olevat kusagil 2 silindri juures.. Aga ennem tahaks ikkagi kontrollida asja.
Arno
Postitusi: 318
Liitunud: P Apr 18, 2004 18:07
Asukoht:
Auto:

#2

T Okt 05, 2004 9:24

Hinda ei tea täpselt öelda. Kui velje sirgestamine läks 800 siis plokikaane remont ikka kordi kallim. Kuid nagu mulle öeldi, hinda ilma konkreetset pragu nägemata öelda ei saa.

Kui on plaan viia näiteks Kavorisse, siis telefon Jaak Kuul'il 5033993

Ise sain kasutatud ploki 3600ga.

Sama juttu olen ka siia kribanud
Heigo
Postitusi: 52
Liitunud: N Aug 26, 2004 22:04
Asukoht:
Auto:

#3

T Okt 05, 2004 12:58

seal oled sa öelnud:
Kavori telefon ei vastanud, Tartusse kah ei veaks parema meelega.
Kuhu sa seda Tartusse veada tahtsid ja millejaoks? Ise just Tartus olen ja hea kui saaks selle asja siinpool ära tehtud...
Heigo
Postitusi: 52
Liitunud: N Aug 26, 2004 22:04
Asukoht:
Auto:

#4

T Okt 05, 2004 15:23

lammutasin asja veits...ja tulin välja yhe teooriaga. Probleemiks siis jahutusvedeliku kadu ja valge suits tühikäigul. 2 silindri juurest ajas väljalaskekollektori tihendi vahelt vett välja.
Kõigepealt pildid:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Algul arvasin et kaanetihend või mõra kaanes. Aga kuna survet jahutusüsteemis polnud (liiga suurt) siis tekitasid need kahtlusi. Mulle jäi mulje et jahutusvedelikku kaob hoopis kusagilt sisselaske juurest (tõenäoliselt tihendi vahelt). Sest:
-kui oleks kaanest, siis oleks ju surve jahutussüsteemis?
-väljalaskeklapid on teist värvi ja silindris oli vett
-kaane 2 silindri sisselaskekanal on hoopis heledam kui teised
-2 silindri kolvi sisselaske poolsel otsal on mingi heledam laik, nagu oleks puhtaks pestud.
-sisselaskekollektoril on sellised traatharja jäljed (päris tugevad). ega need kah ju asja tihedamaks ei tee..

Mis Te muidu arvate? Igaksjuhuks tahaks ikkagi lasta kaan üle kontrollida, et asi kindel oleks.

Heigo@mõistus.otsas
Arno
Postitusi: 318
Liitunud: P Apr 18, 2004 18:07
Asukoht:
Auto:

#5

T Okt 05, 2004 19:40

Kavori telefon, millele esimesel korral ei vastanud, oli weebist võetud.

Aga kasuta otsimiseks kasvõi Googel'it, "alumiinium keevitus" andis esimeseks vastuseks Tartu firma muide! Need Tallinna Vihur ja Kavor ei pruugi tõesti kõige odavamad olla.

Selle pildi järgi aga ei saa aru, kas tõesti on tegu praoalgega selle siitvaadates vasakpoolse klapipaari kõrval või ei. Need kaaned on mude päris erineva valuga. Osadel on õlikanal eraldi toruga, osad otse, mõnedel on need kõrvalkühmud kumeramad. See konkreetne päris sileda joonega.

PS. Ma vaatasin juba, et Ford Fiesta saaks ilma sissemaksuta kätte :)
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#6

T Okt 05, 2004 22:44

Tallinnas võiksin need probleemid kõik ära lahendada,Trtu elu ei tunne
kahjuks.Kavori numbreid pole mõtet piinata,sest ainus,kes seal midagi
tõsist teha oskas,oli eelnimet. KuuliJaak,kes sealt jalga lasi,tema telefoni
ilma loata siin ei avalda,kui kellegil huvi,võin otse anda.
Heigo
Postitusi: 52
Liitunud: N Aug 26, 2004 22:04
Asukoht:
Auto:

#7

K Okt 06, 2004 12:36

niisiis..ikkagi mõra kaanes. Kusagil teise silindri väljalaskeklapi juures. Kuigi päris 100% see veel kindel pole, sest see vend kes kontrollis tegi selle rakise "käepärastest vahenditest" aga 99,9% tõenäosusega ikkagi mõra. Tartus vastavat rakist kellegil pole, mõned on nõus tegema aga jällegi lisaraha eest. Kui saadaks kaane Tallinnase, kas oleks mingi pädev vend kes asja ära teeks? Tõenäoliselt tuleks siis ka klapi juhtpuksid, klapisääretihendid jne kontrollida/vahetada? Tallinna mehed rääkige nüüd :)
Arno
Postitusi: 318
Liitunud: P Apr 18, 2004 18:07
Asukoht:
Auto:

#8

K Okt 06, 2004 14:49

Juhtpukse küll mitte. Samas on need sääretihendid nii odavad, et võib igatahes uued panna, kui juba kaas maas.

PS. Kui uurisin Kavorist, siis nemad ei pidanud vajalikuks isegi klappe välja võtta.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#9

K Okt 06, 2004 21:46

Survestamisel peaksid ju klapid sees olema?
Heigo
Postitusi: 52
Liitunud: N Aug 26, 2004 22:04
Asukoht:
Auto:

#10

K Okt 06, 2004 23:47

kui nad veesärki surve sisse ajavad (veevannis) siis pole ju oluline kas klapid on peal või mitte?
Vasta