Loiguke jalamatil
Olen viimasel ajal märganud, et isegi kuivade päevadega on juhipoolne jalamatt kuidagi kahtlaselt märg. Tõmbasin näpuga üle sellest ning ei saanud täpselt aru, mis see olla võib, tundus äkki nagu mingi õli? Igatahes, pildimaterjal teeb võib-olla targemaks:
-
- Postitusi: 296
- Liitunud: T Dets 23, 2008 21:56
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: 9000
Asukohta arvestades pakuks piduri peasilindrit?
-
- Postitusi: 296
- Liitunud: T Dets 23, 2008 21:56
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: 9000
Parandan ennast, mõtlesingi siduri peasilindrit. Kunagi oli vist isegi paranduskomplekt müügil.
Katsusin silindri üle ning tõepoolest, selle küljes oli mingi tilk ka juba. Eks siis peab uue panema kui rem komplekti ei leia. Üllataval kombel on sidur täiesti normaalne, pole mingeid iseärasusi tähele pannud.
EDIT: epartsis on mitu rem komplekti saadaval, hinnad alates 3 euri, proovin esialgu selle abil probleemi lahendada.
EDIT: epartsis on mitu rem komplekti saadaval, hinnad alates 3 euri, proovin esialgu selle abil probleemi lahendada.
-
- Postitusi: 520
- Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
- Asukoht: Ikla
- Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242
Mina silindrit ennast ei näppinud enda omal. Tegin uue toru-vooliku ja kestab üsna mitu head aastat. Samuti ei meenu mingeid anomaaliaid lekkimise ajal peale loigu. Selle värgi õhutamine pärast on aga paras n... :D
-
- Postitusi: 296
- Liitunud: T Dets 23, 2008 21:56
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: 9000
Õhutamine on paras n... küll aga ka selle jaoks on siin õpetus:wise:Mina silindrit ennast ei näppinud enda omal. Tegin uue toru-vooliku ja kestab üsna mitu head aastat. Samuti ei meenu mingeid anomaaliaid lekkimise ajal peale loigu. Selle värgi õhutamine pärast on aga paras n... :D
Õhutamine on paras n... küll aga ka selle jaoks on siin õpetus:wise:Mina silindrit ennast ei näppinud enda omal. Tegin uue toru-vooliku ja kestab üsna mitu head aastat. Samuti ei meenu mingeid anomaaliaid lekkimise ajal peale loigu. Selle värgi õhutamine pärast on aga paras n... :D
Tuleviku huvides võiks selle lingi siia ka jagada. Kindlasti tekib tulevikus veel kellelgi antud probleem.
-
- Postitusi: 296
- Liitunud: T Dets 23, 2008 21:56
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: 9000
No see, kui mina selle leidsin, oli oma tubli 6-7 aastat tagasi.
Kas töösilindri juurest ei saa uut kraami sisse pumbata? Õhumullid suunduksid paisupaagi suunas ju meelsamini.
-
- Postitusi: 296
- Liitunud: T Dets 23, 2008 21:56
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: 9000
Mälu järgi seal sellist võimalust pole kui see just ise loodud pole.Kas töösilindri juurest ei saa uut kraami sisse pumbata? Õhumullid suunduksid paisupaagi suunas ju meelsamini.
Ma ei tea mis see õige surve nüüd on aga tähtis on, et õhutamise ajal oleks vedeliku tase paagis ääreni!
Kuna ma olen tavaliselt enda autoga suhteliselt tuim remont töid tehes, siis mina lasin suruõhuga ühe kerge sutsaka sisse ja sain hõlpsasti õhutatud.
Kuna ma olen tavaliselt enda autoga suhteliselt tuim remont töid tehes, siis mina lasin suruõhuga ühe kerge sutsaka sisse ja sain hõlpsasti õhutatud.
-
- Postitusi: 520
- Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
- Asukoht: Ikla
- Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242
Mina sain proovida väga erinevaid rõhke, nagu tumba....Eelnevad korrad kõik ilma rõhuta saanud. Kuid just sel korral ilmselt kiirgasin autole halba energiat. Pani teine vend (mis sa siin n...id) korra näpu külge ja korras :)