Loiguke jalamatil

Tonnised ja nende mured
Vasta
lsoonvald
Postitusi: 187
Liitunud: E Veebr 02, 2015 18:55
Asukoht:
Auto:

#1

N Mai 21, 2015 21:01

Olen viimasel ajal märganud, et isegi kuivade päevadega on juhipoolne jalamatt kuidagi kahtlaselt märg. Tõmbasin näpuga üle sellest ning ei saanud täpselt aru, mis see olla võib, tundus äkki nagu mingi õli? Igatahes, pildimaterjal teeb võib-olla targemaks:

Pilt
Pilt
looderdaja
Postitusi: 296
Liitunud: T Dets 23, 2008 21:56
Asukoht: Järvamaa
Auto: 9000

#2

N Mai 21, 2015 21:32

Asukohta arvestades pakuks piduri peasilindrit?
ARZT
Postitusi: 520
Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
Asukoht: Ikla
Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242

#3

R Mai 22, 2015 1:10

Pigem siduri silindriga seonduv, nagu minul oli kunagi...
lsoonvald
Postitusi: 187
Liitunud: E Veebr 02, 2015 18:55
Asukoht:
Auto:

#4

R Mai 22, 2015 1:21

Kõige parem probleemi allika kindlakstegemiseks on hakata siis salongist uurima ülespoole? Mida ma vaatama peaks, mõni tihend läbi vms?
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 1197
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#5

R Mai 22, 2015 1:52

siduri pedaali küljes olev silinder, on see õline või mitte. Kuidas sidur ise tundub olevat?
looderdaja
Postitusi: 296
Liitunud: T Dets 23, 2008 21:56
Asukoht: Järvamaa
Auto: 9000

#6

R Mai 22, 2015 9:13

Parandan ennast, mõtlesingi siduri peasilindrit. Kunagi oli vist isegi paranduskomplekt müügil.
lsoonvald
Postitusi: 187
Liitunud: E Veebr 02, 2015 18:55
Asukoht:
Auto:

#7

R Mai 22, 2015 9:46

Katsusin silindri üle ning tõepoolest, selle küljes oli mingi tilk ka juba. Eks siis peab uue panema kui rem komplekti ei leia. Üllataval kombel on sidur täiesti normaalne, pole mingeid iseärasusi tähele pannud.

EDIT: epartsis on mitu rem komplekti saadaval, hinnad alates 3 euri, proovin esialgu selle abil probleemi lahendada.
ARZT
Postitusi: 520
Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
Asukoht: Ikla
Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242

#8

R Mai 22, 2015 23:45

Mina silindrit ennast ei näppinud enda omal. Tegin uue toru-vooliku ja kestab üsna mitu head aastat. Samuti ei meenu mingeid anomaaliaid lekkimise ajal peale loigu. Selle värgi õhutamine pärast on aga paras n... :D
looderdaja
Postitusi: 296
Liitunud: T Dets 23, 2008 21:56
Asukoht: Järvamaa
Auto: 9000

#9

L Mai 23, 2015 0:31

Mina silindrit ennast ei näppinud enda omal. Tegin uue toru-vooliku ja kestab üsna mitu head aastat. Samuti ei meenu mingeid anomaaliaid lekkimise ajal peale loigu. Selle värgi õhutamine pärast on aga paras n... :D
Õhutamine on paras n... küll aga ka selle jaoks on siin õpetus:wise:
lsoonvald
Postitusi: 187
Liitunud: E Veebr 02, 2015 18:55
Asukoht:
Auto:

#10

L Mai 23, 2015 11:15

Mina silindrit ennast ei näppinud enda omal. Tegin uue toru-vooliku ja kestab üsna mitu head aastat. Samuti ei meenu mingeid anomaaliaid lekkimise ajal peale loigu. Selle värgi õhutamine pärast on aga paras n... :D
Õhutamine on paras n... küll aga ka selle jaoks on siin õpetus:wise:


Tuleviku huvides võiks selle lingi siia ka jagada. Kindlasti tekib tulevikus veel kellelgi antud probleem.
looderdaja
Postitusi: 296
Liitunud: T Dets 23, 2008 21:56
Asukoht: Järvamaa
Auto: 9000

#11

L Mai 23, 2015 12:16

No see, kui mina selle leidsin, oli oma tubli 6-7 aastat tagasi.
lsoonvald
Postitusi: 187
Liitunud: E Veebr 02, 2015 18:55
Asukoht:
Auto:

#12

L Mai 23, 2015 16:57

Aga kas mul üldse tasub sellega ise mässama hakata kui varasemaid kogemusi pole?
ARZT
Postitusi: 520
Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
Asukoht: Ikla
Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242

#13

L Mai 23, 2015 17:17

Kui sul käed just p...st välja ei kasva, siis ega selles midagi üle mõistuse käivat küll ei ole :)
tõh
Postitusi: 767
Liitunud: E Mär 26, 2007 0:02
Asukoht:
Auto: 9-3OG

#14

L Mai 23, 2015 18:13

Kas tonnisel on see õhutamine midagi keerulisemat, kui voolik nipli külge, nippel lahti, pedaal põhja, nippel kinni, pedaal üles, nippel lahti, pedaal põhja jne, kuni õhku enam välja ei tule?
ARZT
Postitusi: 520
Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
Asukoht: Ikla
Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242

#15

L Mai 23, 2015 18:31

Viimatine kogemus õhutamisega ajas mind lausa marru... Kõik eelmised aga ilusti läinud, nagu ikka õhutamisega
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#16

L Mai 23, 2015 18:31

Vedeliku potsik tuleks ära survestada.
ARZT
Postitusi: 520
Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
Asukoht: Ikla
Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242

#17

L Mai 23, 2015 18:47

Jah, aga õige survega :)
AndresV
Postitusi: 903
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#18

L Mai 23, 2015 23:33

Kas töösilindri juurest ei saa uut kraami sisse pumbata? Õhumullid suunduksid paisupaagi suunas ju meelsamini.
looderdaja
Postitusi: 296
Liitunud: T Dets 23, 2008 21:56
Asukoht: Järvamaa
Auto: 9000

#19

P Mai 24, 2015 0:16

Kas töösilindri juurest ei saa uut kraami sisse pumbata? Õhumullid suunduksid paisupaagi suunas ju meelsamini.
Mälu järgi seal sellist võimalust pole kui see just ise loodud pole.
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 1197
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#20

P Mai 24, 2015 0:29

Ma ei tea mis see õige surve nüüd on aga tähtis on, et õhutamise ajal oleks vedeliku tase paagis ääreni!
Kuna ma olen tavaliselt enda autoga suhteliselt tuim remont töid tehes, siis mina lasin suruõhuga ühe kerge sutsaka sisse ja sain hõlpsasti õhutatud.
ARZT
Postitusi: 520
Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
Asukoht: Ikla
Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242

#21

P Mai 24, 2015 0:48

Mina sain proovida väga erinevaid rõhke, nagu tumba....Eelnevad korrad kõik ilma rõhuta saanud. Kuid just sel korral ilmselt kiirgasin autole halba energiat. Pani teine vend (mis sa siin n...id) korra näpu külge ja korras :)
Vasta