Tere,
mure siis tonnise kliima kompressoriga.
Koju jõudes käis korralik pauk (nagu midagi oleks plahvatanud!) ja siis korralik tossu pahvakas, kiiresti sai lapsed autost välja aetud. :D
Kliima kompressor hakkas suure surve all (ilmselt siis freooni) välja purskama.
Umbes pool minutit või minut peale kliima käivitamist hakkas nii toimetama.
Mis teema võiks olla?
Pilt kohast kust surve välja https://onedrive.live.com/redir?resid=61E9C73990DD93F5!22655&authkey=!AI-228l7gjMv8gY&v=3&ithint=photo%2cjpg
Video: https://drive.google.com/file/d/0B7JAPjVmi8g0czkteVRqMDBrcFdHV0NjcEJyYWVOM0otanY4/view?usp=sharing
Tundub sama teema, mis siin teemas http://www.saabcentral.com/forums/showthread.php?t=231827
"radiator resistor fan" (mis see võiks olla?) või kompressor ise kutu?
Tänud kaasamõtlejatele.
:thumb:
Mure tonnisega - kliimakompressor!?
Saaga jätkub. Tegin 5km prooviringi.. Kõik ok, puhus isegi külma. Kohapeal pärast gaasi andes hakkas paukuma kompressor ja lisaks läks jahutusvedelik keema ja jooksis kaane vahelt välja :freak: :gun:
WTF?
WTF?
Everyday Regular SAAB guy!
Vaata kas sul radika ventikad töötavad, kui ei tööta siis on viga seal
Radika ventikas tuleks tõesti kontrollida. Kliima kompressoril on ventiil, kui ventikas ei tööta, tõuseb rõhk üle lubatu ja aurupahvak kapoti all on garanteeritud. Vastasel korral lendaks radikas üsna pea ribadeks.
Juhtus mul hiljuti sama. Tõstsin ventika relee "valesse" pesasse ja mõne minuti pärast oli ehmatus päris suur. Tol momendil ei jaganudki ära, et kust tonti see aur niisuguse pahinaga tuleb. Õnneks polnud külmaine kadu kuigi suur (kuigi oma 5-10 sekundit purskas) ja kliima töötab endiselt hästi.
Juhtus mul hiljuti sama. Tõstsin ventika relee "valesse" pesasse ja mõne minuti pärast oli ehmatus päris suur. Tol momendil ei jaganudki ära, et kust tonti see aur niisuguse pahinaga tuleb. Õnneks polnud külmaine kadu kuigi suur (kuigi oma 5-10 sekundit purskas) ja kliima töötab endiselt hästi.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Radika ventikas tuleks tõesti kontrollida. Kliima kompressoril on ventiil, kui ventikas ei tööta, tõuseb rõhk üle lubatu ja aurupahvak kapoti all on garanteeritud. Vastasel korral lendaks radikas üsna pea ribadeks.
Juhtus mul hiljuti sama. Tõstsin ventika relee "valesse" pesasse ja mõne minuti pärast oli ehmatus päris suur. Tol momendil ei jaganudki ära, et kust tonti see aur niisuguse pahinaga tuleb. Õnneks polnud külmaine kadu kuigi suur (kuigi oma 5-10 sekundit purskas) ja kliima töötab endiselt hästi.
Väärt info :thumb:
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Ma ei tea kuidas saabil aga tõenäolislet peab olema ka kuskil kliima süsteemi toru peal ka rõhuandur, mis liig madala rõhu puhul ei lase kompressorit käivitada ja mis liig suure rõhu peal paneb vendi tööle.
aga muidugi ventikaid kontrollida ka ja nende juhtimist
aga muidugi ventikaid kontrollida ka ja nende juhtimist
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Asi oligi radika ventikas, ilmselt juhtmete kehva isolatsiooni tõttu lõpetas töö.
Tänud kodanik zazou'le kes viitsis eile hilisõhtul pimedas releesid uurida ja orgunnis ka ventika.
Täna panin teise ventilaatori peale ja toimetab palju energilisemalt kui eelmine.
Hetkel veel puhus jahedat, kuid sisetunne ütleb, et varsti tuleb freooni juurde panna.
Sebastian :thumb:
Tänud kodanik zazou'le kes viitsis eile hilisõhtul pimedas releesid uurida ja orgunnis ka ventika.
Täna panin teise ventilaatori peale ja toimetab palju energilisemalt kui eelmine.
Hetkel veel puhus jahedat, kuid sisetunne ütleb, et varsti tuleb freooni juurde panna.
Sebastian :thumb:
Everyday Regular SAAB guy!