Mootori pöörded ebaühtlased peale sõitu
-
- Postitusi: 296
- Liitunud: T Dets 23, 2008 21:56
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: 9000
Mis te riidlete härrased. Kui mees tahab ise teha, au ja kiitus talle. Kui keegi oskab ja tahab nõu ja jõuga aidata on see ju teretulnud nähtus aga kohe maha tegema teise isetegemise tahet pole küll õige.
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
:freak::freak::freak:
Tsitaat: "Plaanis sel nädalavahetusel tonnine Tallinnast Haapsallu ära liigutada" Haapsalus on siis SAABide asjatundjad??? Minuteada SAABide asjatrundjad asuvad Tallinnas ja mis mõttega tassid autot Haapsalu??? Maksa see tund diagnostikat ära, tuleb odavamalt välja:facts:
Tsitaat: " Loodan, et asi saab kiire ja lihtsa lahenduse. " - Vaevalt, paistab sulle meeldib kirjutamine, aga mitte asja lahendamine. Siin kirjutamisega probleem ei lahene! Kõik võimalikud variandid juba ammu kirjutatti sulle.
Kle, sa D116, loed ka enne kui kirjutad? Ilmselt mitte... Inimene kirjutab ju konkreetselt: "Tahan ise teha, elan Haapsalus ja praegu olen ära tööasjus, nädala lõpus jõuan tagasi ja hakkan peale". On raske aru saada?
10 korda lugesin, auto on hetkel Tallinnas, nagu sain aru. Mis mõttet teda Haapsalu viima???
Kuita ise tonnisest ei tea midagi, mis ta ise saab teha??? Palju mõistlikum oleks pöörduda asjatundjate juurde ja tunniga saavad korda, lõppkokkuarve ka väikesem.
No loomulikkult - kazdyi drochit kak on hochet
Autost kahju, tonnine on lemmik.
__In Boost We Trust__
Kui rahakott paks, saad igale poole viia ja kõik tehakse korda. Aga ise ei õpi auto kohta mitte kui midagi. Sellise suhtumisega ei õpigi kunagi ühtegi autot tundma, samuti ei õpi ka ühtegi autot armastama, kui pole ise selle kallal nokitsenud ja oma kätega korda teinud.
Kõike ei saa mõõta rahas. Eriti emotsiooni. Kui minna lihtsama vastupanu teed ja lasta kõik teistel teha, siis sellisel foorumil point puuduks. Koondab see minu jaoks huvilisi, kes tahavadki ise teha, õppida ja läbi selle on masin nende jaoks personaalne. Ja tore, kui viitsitakse teisigi samal rajal aidata.
Päeva lõpuks igalühel oma arvamus - kes arvab, et on vaja ainult spetsialistide kätte viia ja oma panus on sellega vaid sõitmine ja neid, kes tahavad ise teha ja õppida. Kõik teed viivad Rooma, Saabiga.
Minu jaoks on vägagi selge, mismoodi mina seda Saabi teel hoian ja mul puudub igasugune kahtlus, et ma sellega hakkama ei saaks. See, et täna veel ei tea kõike, ei ole mõõdetav homse päeva valguses. Igasugune abi sellel tonnise hingeelu tundmaõppimise teel aga on vägagi teretulnud.
Proosit.
Kõike ei saa mõõta rahas. Eriti emotsiooni. Kui minna lihtsama vastupanu teed ja lasta kõik teistel teha, siis sellisel foorumil point puuduks. Koondab see minu jaoks huvilisi, kes tahavadki ise teha, õppida ja läbi selle on masin nende jaoks personaalne. Ja tore, kui viitsitakse teisigi samal rajal aidata.
Päeva lõpuks igalühel oma arvamus - kes arvab, et on vaja ainult spetsialistide kätte viia ja oma panus on sellega vaid sõitmine ja neid, kes tahavad ise teha ja õppida. Kõik teed viivad Rooma, Saabiga.
Minu jaoks on vägagi selge, mismoodi mina seda Saabi teel hoian ja mul puudub igasugune kahtlus, et ma sellega hakkama ei saaks. See, et täna veel ei tea kõike, ei ole mõõdetav homse päeva valguses. Igasugune abi sellel tonnise hingeelu tundmaõppimise teel aga on vägagi teretulnud.
Proosit.
Tuvastatud mootori tööd segav faktor tänu kaasfoorumlasele "Saabu". Tuhat tänu talle osutatud abi eest.
Vea põhjuseks oligi ikkagi DI kassett. Kasseti väljavahetamisel teisega viga oli järsku kadunud, kõik toimis ja ei jukeranud. Proovisõit ka oli ok. Panime esialgse DI kasseti tagasi ja käima saamisega olid suured raskused taas.
Nüüd on Saab saanud ennast Haapsallu ära sõidetud ja sõidu ajal probleemid puudusid, sõidab nagu kulda. Nüüd tuleb uus DI kassett soetada kiiremas korras ja saab ta teele tagasi. Koostan aga nimekirja töödest, mis vaja järgmisel nädalal ära teha - õlivahetused, küünlad, abs andur, tagapidurid jne. Auto peab laitmatult sõitma, mitte hingitsema.
DI kasseti viga antud auto puhul hakkas väga kiiresti. Alguses jukerdas tühikäigul vaevumärgatavalt, jättis mõned potsud vahele lihtsalt. Mõnisada kilomeetrit hiljem ja tühikäigul plärtsus juba korralikult. Natukene veel ja juba sõidu ajal nõkerdas täiega ning tühikäigul foori taga suri täiesti välja ja käimasaamine oli suur tegu.
Antud juhul tekkis viga järk-järgult ja mitte järsku.
Tänud kõigile nõu ja abi eest.
Vea põhjuseks oligi ikkagi DI kassett. Kasseti väljavahetamisel teisega viga oli järsku kadunud, kõik toimis ja ei jukeranud. Proovisõit ka oli ok. Panime esialgse DI kasseti tagasi ja käima saamisega olid suured raskused taas.
Nüüd on Saab saanud ennast Haapsallu ära sõidetud ja sõidu ajal probleemid puudusid, sõidab nagu kulda. Nüüd tuleb uus DI kassett soetada kiiremas korras ja saab ta teele tagasi. Koostan aga nimekirja töödest, mis vaja järgmisel nädalal ära teha - õlivahetused, küünlad, abs andur, tagapidurid jne. Auto peab laitmatult sõitma, mitte hingitsema.
DI kasseti viga antud auto puhul hakkas väga kiiresti. Alguses jukerdas tühikäigul vaevumärgatavalt, jättis mõned potsud vahele lihtsalt. Mõnisada kilomeetrit hiljem ja tühikäigul plärtsus juba korralikult. Natukene veel ja juba sõidu ajal nõkerdas täiega ning tühikäigul foori taga suri täiesti välja ja käimasaamine oli suur tegu.
Antud juhul tekkis viga järk-järgult ja mitte järsku.
Tänud kõigile nõu ja abi eest.
Proovisime ka Saabuga erinevaid variante kuni lõpuks jõudsime DI kassetini. Minu sümptomiteks olid haige katkumine kiirendamisel ja vahel ka tühikäigul puterdamine. Õnneks oli vana kassett olemas ja see töötas paremini kui uus kasutatud, millesse oli mõra tekkinud, mis põhjustaski need jamad. Põhjus, miks üldse hakkasin kassetti oli see, et pidasin BPC klapi jukerdamist esimese süüks, kuid näed, vahetatud kassett tekitas uue jama hoopis.
millesse oli mõra tekkinud, mis põhjustaski need jamad.
Kui pead silmas välisel vaatlusel nähtavat mõra kasseti plastikkaanes, mis on paljudel vanematel kassettidel, siis see on puhtalt kosmeetiline ja ei põhjusta veel mingeid jamasid. Kui kassetilt kaane maha keerad ja asja ehitusega tutvud, saad aru.
millesse oli mõra tekkinud, mis põhjustaski need jamad.
Kui pead silmas välisel vaatlusel nähtavat mõra kasseti plastikkaanes, mis on paljudel vanematel kassettidel, siis see on puhtalt kosmeetiline ja ei põhjusta veel mingeid jamasid. Kui kassetilt kaane maha keerad ja asja ehitusega tutvud, saad aru.
No minu mõra oli ikka väheke teistsugusem ja otsene jamatekitaja.
Ka mul oli sellel jukerdaval DI kassetil väljas pisikene mõra. Võtsin kasseti pooleks - ka see pragu oli kosmeetiline ja sissepoole ei jõudnud.
Küll leidsin midagi muud huvitavat sisemusest. Mingi elektrooniline karp oli mitmeks pragunenud. Niivõrd elektroonik ma pole, et saaksin aru, mis see on aga tundub, et ega sellist karpi enam ei vaheta.
Küll leidsin midagi muud huvitavat sisemusest. Mingi elektrooniline karp oli mitmeks pragunenud. Niivõrd elektroonik ma pole, et saaksin aru, mis see on aga tundub, et ega sellist karpi enam ei vaheta.
1 ja 2 silindrijuurika juurest vasakult lugedes (näoga mootori poole) on näha selliseid kummalisi mulle. Ma esimest korda näen kassetti seest, seega kommenteerida ei oska.
Kuum süda on muidugi hea temakeste puhul. Aga need mullid tunduvad olevat justkui tootmise ajal tekkinud. Lisaks ühe silindrijuurika juures selline huvitav valge tükk leeme sees.
Kuum süda on muidugi hea temakeste puhul. Aga need mullid tunduvad olevat justkui tootmise ajal tekkinud. Lisaks ühe silindrijuurika juures selline huvitav valge tükk leeme sees.