Mis turbo peaks originaalis olema 2,3 HPT 143KW 1993a. masinal?

Tonnised ja nende mured
Vasta
joker
Postitusi: 64
Liitunud: T Juul 01, 2014 21:08
Asukoht:
Auto:

#1

E Okt 19, 2015 21:03

Tervitus!

Küsimus siis järgmine: Mis Turbo peaks olema originaalis Saab 9000 2,3 HPT 143kw aut, 1993 aasta masinal? Kas Garrett T25?

Mul aga eelmainitud masinal turbo Mitsubishi T04 oma.
Ei küsi sellepärast, et turbol midagi viga oleks ja vaja vahetada, vaid tekkis huvi, et mis ja kui suur vahe neil kahel turbol on?
Masinal igatahes minek väga korralik, vaatamata automaatkäigukastile:headbang:

Ette juba tänades vastamise eest! :)
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#2

E Okt 19, 2015 21:40

Mitsu on suurem(võimsam) ja eluiga pikkem.
Keegi tegi õige vahetuse.
Kui turbo vahetatud, siis ka soft peaks olema vastav.
__In Boost We Trust__
joker
Postitusi: 64
Liitunud: T Juul 01, 2014 21:08
Asukoht:
Auto:

#3

E Okt 19, 2015 21:42

No näed, mida huvitavat võib leida vanast hooldusraamatust, mille masinaga ostes kaasa saad:)

Antud masinale siis 9aastat tagasi peale pandud uus turbo. Täpsemalt siis kirjas Mitsubishi T04- Hl15 H5 (9-5 Aero)

Palju selline turbovahetus jõunumbreid võib muuta?
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#4

E Okt 19, 2015 23:00

Softist tulevad jõunumbrid! Kuskil 170kw võiks olla, kui softi muudetud on. Seb paremini teab kus on pihustite piir.
Peale dünos käimist saad täpsemalt teada :)
__In Boost We Trust__
ARZT
Postitusi: 520
Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
Asukoht: Ikla
Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242

#5

E Okt 19, 2015 23:36

Kahtlustan, et rohkem, kui 170. Minu tonnar rebis u 184 kw (mootorist) dünos välja. Soft stock aero, mbc andis lisa...
joker
Postitusi: 64
Liitunud: T Juul 01, 2014 21:08
Asukoht:
Auto:

#6

T Okt 20, 2015 13:16

Turbo peal olevate numbrte järgi siis järgmine puhur mu tonnise kapoti all:
http://shop.speedparts.se/en/prod/9-3-98-02/engine/turbo-system/turbo-chagers/9-3-b235r-99-02/55559825.html

Softi kohta mul info puudub aga astub ikka väga mõnusalt edasi küll. Kentsakas naeratus on igatahes näol, kui vähegi gaasi vajutad.

Ja kui teadjamad mehed ka räägivad, et Mitsubishi turbo vastupidavam ja lollikindlam, siis seda parem ju:)
timutit
Postitusi: 607
Liitunud: R Sept 03, 2004 23:17
Asukoht:
Auto:

#7

T Okt 20, 2015 20:54

Tore lugemine, aga üks väike nüanss on Sul kahe silma vahele jäänud.9-5 ja 9-3 turbol on külma ja kuuma kojad teistel pooltel, kui 9000-ndel.
arvo92
Saabiklubi liige
Postitusi: 517
Liitunud: K Nov 26, 2014 22:08
Asukoht:
Auto: SAAB 90 1984

#8

T Okt 20, 2015 21:25

Mina soovin, et sellest tonnisest tehtaks teema ja ma näen, mis sa selle teise tonnise asemele ostsid, mis ma su käest viimati ära viisin.

See turbo on hea jah. Mul sama 900ng peal. Viliseb mõnusalt aga tööle hakkab korralikult ikka pöörete pealt (3000+). Huvitav, kuidas ta automaatkastiga kopereerub?
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#9

T Okt 20, 2015 22:22

Tore lugemine, aga üks väike nüanss on Sul kahe silma vahele jäänud.9-5 ja 9-3 turbol on külma ja kuuma kojad teistel pooltel, kui 9000-ndel.


Mul sama küsimus :)

Vast ikka on 9k Aero oma, mitte 9-5.
__In Boost We Trust__
looderdaja
Postitusi: 296
Liitunud: T Dets 23, 2008 21:56
Asukoht: Järvamaa
Auto: 9000

#10

T Okt 20, 2015 22:43

No kui turbol peal kiri T04 mitte TD04HL-15T siis võib ehk hoopis olla tegemist sellise asjaga?
http://shop.speedparts.se/en/prod/9000-85-98/engine/turbo-system/upgrade-turbo/upgrade-turbo-stage-2.html
joker
Postitusi: 64
Liitunud: T Juul 01, 2014 21:08
Asukoht:
Auto:

#11

T Okt 20, 2015 23:28

Turbo pealt lugesin välja alguse type TDO4, edasi ei saanud enam aru. Hooldusraamatus aga kirjas hoopis MITSUBISHI TO4-HL15H5 (9-5 Aero), aga see pole nii oluline.

Viimane nr aga on turbo peal ilusti näha ja see on järgmine 49189-01800 !!! ja eelviimane 9172180

Need numbrid täpselt samad järgneval lingil oleva turboga:
http://shop.speedparts.se/en/prod/9-3-98-02/engine/turbo-system/turbo-chagers/9-3-b235r-99-02/55559825.html
joker
Postitusi: 64
Liitunud: T Juul 01, 2014 21:08
Asukoht:
Auto:

#12

T Okt 20, 2015 23:36

Tore lugemine, aga üks väike nüanss on Sul kahe silma vahele jäänud.9-5 ja 9-3 turbol on külma ja kuuma kojad teistel pooltel, kui 9000-ndel.


Ei ole mina seda turbot sinna vahele ise istutanud. Turbo peal olevaid numbrid nagu vaevalt valed saavad olla ja eks keegi siis pullipärast ka hooldusraamatusse Soomes märke teinud turbo vahetuse kohta. Ning nalja pärast ka märgitud , et Saab 9-5 oma :)

No seda vast mitte, või mis???
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#13

K Okt 21, 2015 9:03

Tee pilt kapoti alusest, ja lisa siia.
Võib olla on ümberehitattud.
__In Boost We Trust__
joker
Postitusi: 64
Liitunud: T Juul 01, 2014 21:08
Asukoht:
Auto:

#14

N Okt 22, 2015 12:44

Pilt
Pilt
Pilt
saabu
Postitusi: 803
Liitunud: R Juul 21, 2006 9:43
Asukoht: Tallinn-Aruküla
Auto:
Kontakt:

#15

N Okt 22, 2015 13:36

Täitsa tonnisele mõeldud td04 turbo.
joker
Postitusi: 64
Liitunud: T Juul 01, 2014 21:08
Asukoht:
Auto:

#16

N Okt 22, 2015 13:59

Täitsa tonnisele mõeldud td04 turbo.


Ma oleks võinud jah kohe pildi üles panna:)

Ühesõnaga siis see ikkagi tonnise Aero turbo (Mitsubishi TD04)?
saabu
Postitusi: 803
Liitunud: R Juul 21, 2006 9:43
Asukoht: Tallinn-Aruküla
Auto:
Kontakt:

#17

N Okt 22, 2015 14:03

Just nii.
Vasta