jääb puudu!
Teema järgmine, autoks 9000, 2,0 autom. ja trassil mööda sõites jääb vahest jõust puudu. Kas on võimalik seda tavalist 2,0st mootorit kuidagi aidata või peab siiski turbomootoriga auto soetama. Auto ise muidu hea, kahju oleks maha müüa. Aga kui ei saa mootorit aidata, tuleb siiski müüa. Eelmine oli turbo ja mälestused on positiivsed!
Eks selline komplekt üpris väeti on ja palju lihtsate vahenditega juurde
kruttida üpris keeruline.Järsu kick-downiga peaks kast kaks käiku alla
vahetama ja pööre 5000 kanti tõusma,siis peaks isegi 2,0 i liikuma.
kruttida üpris keeruline.Järsu kick-downiga peaks kast kaks käiku alla
vahetama ja pööre 5000 kanti tõusma,siis peaks isegi 2,0 i liikuma.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14292
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Läheb mölaks :):
Ja kui jahimehest naabril lased haavlilaengu vastu summutipütte kõmmutada, on oma 15 obest juures kohe (paugupealt niiöelda).
Vilkuv pedemajakas antenni otsas +1-5 hp (oleneb, kui tugevasti plingib).
sinised aknapesudüüsid, aljoga juba seletas.
3" sumpaots, no alla 10 obese kindlasti ei tule.
Viska välja oma lisapidurituli (kui on) ja asenda see korraliku sinise päevavalguslambiga. Kiirendusel jääb ainult sinine jutt järgi..:)
ja siis veel see "ultimate power", lisasilinder pagasnikusse. Peale korraliku subvuufri paigaldust oleneb sinu auto kiirendus sellest kui kiire tümpsuga lugu kuulad. 120bpm lugu tagab sulle kiirenduse, millega võib edukalt 1/4 miilis Eesti meistriks tulla. Ära unusta eemaldamast heliisolatsiooni, see tapab kiirenduse
Noja siis veel teibituuning. Kas üks ja suur või palju ja pisikesi. Hp tuleb juurde teibi pindalast sõltuvalt.
Ja kui jahimehest naabril lased haavlilaengu vastu summutipütte kõmmutada, on oma 15 obest juures kohe (paugupealt niiöelda).
Vilkuv pedemajakas antenni otsas +1-5 hp (oleneb, kui tugevasti plingib).
sinised aknapesudüüsid, aljoga juba seletas.
3" sumpaots, no alla 10 obese kindlasti ei tule.
Viska välja oma lisapidurituli (kui on) ja asenda see korraliku sinise päevavalguslambiga. Kiirendusel jääb ainult sinine jutt järgi..:)
ja siis veel see "ultimate power", lisasilinder pagasnikusse. Peale korraliku subvuufri paigaldust oleneb sinu auto kiirendus sellest kui kiire tümpsuga lugu kuulad. 120bpm lugu tagab sulle kiirenduse, millega võib edukalt 1/4 miilis Eesti meistriks tulla. Ära unusta eemaldamast heliisolatsiooni, see tapab kiirenduse
Noja siis veel teibituuning. Kas üks ja suur või palju ja pisikesi. Hp tuleb juurde teibi pindalast sõltuvalt.
-
- Postitusi: 169
- Liitunud: R Veebr 27, 2004 9:34
- Asukoht:
- Auto:
väike "tõlkelugu":
"Tähelepanu nüüd kõik rullnokad! Lugege järgnev jutt hoolikalt läbi, jätke meelde ja tegutsege!
1. Spetskleepsud: juba vanast ajast on teada et vastavad kleepsud teevad auto kiiremaks. Näiteks eriti hästi mõjuvad "Turbo", "Rally", "4WD" ja "M3" kirjadega kleepsud. Kuigi neid kleepse on eri suursutes ja eri värvi, on kõigi puhul tegu kõrgelt kompetentsete teadus-kooperatiivide ja -artellide hig-tech saavutustega mis optimiseerivad kõrgsageduslike turbulentside liikumist ümber auto ja seega vähendavad summaarset tuuletakistust. Efekt töötab samadel alustel nagu delfiini nahk - teadlased on välja arvutanud et oma lihasjõuga peaks delfiin ujuma 7 kmh, mitte 50 kmh - saladus on vee turbulentsidele adapteeruvas naha "lainetes" mille tõttu delfiinile ei rakendu tavalisele siledapinnalisele ja jäigale kehale arvestatav takistus. Kleepsud teevad sama asja ainult et autoga.
2. Põhja alla paigutatav valgustus. Iga lapski teab et valgus on tegelikult energia. Auto põhja alla suunatud valgusvood tekitavad suunatud vastumõju autole, kergitades teda pisut ja vähendades niimoodi veeretakistust.
3. Rehvid - mõni amatöör väidab et 315/35 rehv on 3 seeria bemule liiast. Mitte mingil juhul. Mida rohkem, seda uhkem. On ju elementaarne et lai kumm teeb auto kiireks, miks siis vormelid nii kiired on? Väidetakse küll et suur kumm on suurema veeretakistusetga aga see on jabur. Jagades auto raskus suuremale kontaktpinnale on igale ruutsentimeetrile mass palju väiksem kui mingi kitsa kummiga ja seetõttu ka minek palju ladusam.
4. Tume klaas - Mida tumedam, seda parem. Kaasa arvatud esiklaas. Nagu me eespool mainisime on valgus ju energia. Kujutage ette et see valgus saab igast suunast autosse sisse ja põrkab siis seal ringi. Siis on auto selle energia suhtes nagu igas küljest avatud puri, aerodünaamikat (või peaks ütlema energodünaamikat) mitte mingisugust. Seega klaas mustaks, siis hakkab alles auto kuju õieti tööle."
nagu te nägite, on autode tuunimine tegelt väga kõrgtehnoloogiline ja teadusmahukas ettevõtmine.
Tagasi tõsisemale lainele: ilma turbota autot saab mingil määral "järele aidata" kuid aint teatud piirides. Väljalasketorustik, sportõhufilter jms. annavad kamba peale paar heppa juurde kah.
Edit: mingi belgia punt pakub 2,0 vabalthingavale ka kiibituuningut:
http://www.dmtuning.com/SAAB.html
"Tähelepanu nüüd kõik rullnokad! Lugege järgnev jutt hoolikalt läbi, jätke meelde ja tegutsege!
1. Spetskleepsud: juba vanast ajast on teada et vastavad kleepsud teevad auto kiiremaks. Näiteks eriti hästi mõjuvad "Turbo", "Rally", "4WD" ja "M3" kirjadega kleepsud. Kuigi neid kleepse on eri suursutes ja eri värvi, on kõigi puhul tegu kõrgelt kompetentsete teadus-kooperatiivide ja -artellide hig-tech saavutustega mis optimiseerivad kõrgsageduslike turbulentside liikumist ümber auto ja seega vähendavad summaarset tuuletakistust. Efekt töötab samadel alustel nagu delfiini nahk - teadlased on välja arvutanud et oma lihasjõuga peaks delfiin ujuma 7 kmh, mitte 50 kmh - saladus on vee turbulentsidele adapteeruvas naha "lainetes" mille tõttu delfiinile ei rakendu tavalisele siledapinnalisele ja jäigale kehale arvestatav takistus. Kleepsud teevad sama asja ainult et autoga.
2. Põhja alla paigutatav valgustus. Iga lapski teab et valgus on tegelikult energia. Auto põhja alla suunatud valgusvood tekitavad suunatud vastumõju autole, kergitades teda pisut ja vähendades niimoodi veeretakistust.
3. Rehvid - mõni amatöör väidab et 315/35 rehv on 3 seeria bemule liiast. Mitte mingil juhul. Mida rohkem, seda uhkem. On ju elementaarne et lai kumm teeb auto kiireks, miks siis vormelid nii kiired on? Väidetakse küll et suur kumm on suurema veeretakistusetga aga see on jabur. Jagades auto raskus suuremale kontaktpinnale on igale ruutsentimeetrile mass palju väiksem kui mingi kitsa kummiga ja seetõttu ka minek palju ladusam.
4. Tume klaas - Mida tumedam, seda parem. Kaasa arvatud esiklaas. Nagu me eespool mainisime on valgus ju energia. Kujutage ette et see valgus saab igast suunast autosse sisse ja põrkab siis seal ringi. Siis on auto selle energia suhtes nagu igas küljest avatud puri, aerodünaamikat (või peaks ütlema energodünaamikat) mitte mingisugust. Seega klaas mustaks, siis hakkab alles auto kuju õieti tööle."
nagu te nägite, on autode tuunimine tegelt väga kõrgtehnoloogiline ja teadusmahukas ettevõtmine.
Tagasi tõsisemale lainele: ilma turbota autot saab mingil määral "järele aidata" kuid aint teatud piirides. Väljalasketorustik, sportõhufilter jms. annavad kamba peale paar heppa juurde kah.
Edit: mingi belgia punt pakub 2,0 vabalthingavale ka kiibituuningut:
http://www.dmtuning.com/SAAB.html
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
tõepoolest palju võimalusi tõsta saab 9000 i võimsust vähemalt 2...4 kordseks.
ära ei tasu unustada ka seda, et tagumised istmed ja kõik polstrid välja visata ja sisse panna recaro istmed koos sportturvavöögega.
muidugi radiaatorivõre asemele tuleks panna ka roostevabast aukugega plekk.
ära ei tasu unustada ka seda, et tagumised istmed ja kõik polstrid välja visata ja sisse panna recaro istmed koos sportturvavöögega.
muidugi radiaatorivõre asemele tuleks panna ka roostevabast aukugega plekk.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
üks variant mis jääks prevaleerima, on modravahetus, tean üht tegelast kelle kaudu saaks osta 2-kontuurilise tutika turboventilaatormootori, AI 25-TL, seda on kasutatud deforseeringus õppehävitajal L-39 ja nominaalis koguni Jak-40 pääl. lennuki puhul küll tõukejõud kõigest tonn aga mehaaniline autput ikka oleks kõva, pealegi käib asi kerosiini pealt (jämedalt öeldes "lennukidisla")