kas on tonnistel olnud probleeme piduri peasilindri mansettidega?? nende kulumisega?
yhel esirattal nagu pid jõud väiksem. just nõrgalt pidurdades.tugevalt plokki pidurdades probleemi nagu pole. lihtsalt yks ratas hakkab hiljem.
kas seljuhul ka vastas tagumisel võiks probleem olla?
eriti annab pidurdamisel tunda siis kui vähe pidurdand, nagu hommikuti.
rohkem sõites ja piduradades nagu vahe kaob ja pidurdamine muutub yhtlasemaks.
tonnise pidurid?
-
- Postitusi: 169
- Liitunud: R Veebr 27, 2004 9:34
- Asukoht:
- Auto:
mis liigub, see kulub.
Mu üsitonnisel on pidurid küll siiani probleemivabad old, kuid nii c900 kui ka 99 vajasid peasilindri mansettide vahetust.
Saabidel on pidurikontuurid diagonaalis poolitatud, kui kontuuril probleeme, siis pidurdab kehvasti üks esiratas ja vastaskülje tagaratas.
Samas Su probleemi kirjeldus viiks mu mõtted esiratta pidurisadulale
Mu üsitonnisel on pidurid küll siiani probleemivabad old, kuid nii c900 kui ka 99 vajasid peasilindri mansettide vahetust.
Saabidel on pidurikontuurid diagonaalis poolitatud, kui kontuuril probleeme, siis pidurdab kehvasti üks esiratas ja vastaskülje tagaratas.
Samas Su probleemi kirjeldus viiks mu mõtted esiratta pidurisadulale
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
jah 99 ja 96 jne olen neid asju teind.
aga praegu 9000
pid. sadulad kolvid ja klotsid kõik 5+ korras. seal viga pole.
aga praegu 9000
pid. sadulad kolvid ja klotsid kõik 5+ korras. seal viga pole.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Postitusi: 169
- Liitunud: R Veebr 27, 2004 9:34
- Asukoht:
- Auto:
mansettide / hindade näide:
http://www.speedparts.se/prod/res_broms_reparation.shtml
http://www.speedparts.se/prod/res_broms_reparation.shtml
Sattunud ette paar vigase pid.voolikuga tonnist,üks oli nii hull,et pidurdas
hästi,aga rõhku maha ei lasknud,armeering ja sisemine kiht olid lagunenud,
mingi julla toimetas voolikus tagasivooluklapina.Teisel käis kõik vastupidi.
Peasilindri mansette päris palju vahetatud,kui pinnad üle hoonida,saab
pooltel juhtudel positiivse tulemuse.
hästi,aga rõhku maha ei lasknud,armeering ja sisemine kiht olid lagunenud,
mingi julla toimetas voolikus tagasivooluklapina.Teisel käis kõik vastupidi.
Peasilindri mansette päris palju vahetatud,kui pinnad üle hoonida,saab
pooltel juhtudel positiivse tulemuse.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
võtsin rataste juurest kõik lahti ja puhastasin rooste ja soga kõik ära.voolikud terved, kolvid kenasti liiguvad , kummikaitsed terved.
miskit viga ei näinud. proovin nyyd nats ja siis lähen ylevaatuse punkti stendi.
kui asi väga heaks ei läind, siis tasub tõesti peasilindrisse sisse vaadata.
kas seda sisu ka kuskil saada?miskit erinippi vahetamisel?
mis mõõtu hoonida?
tegelikult sai asi korda!
vaja oli lihtsalt klotside ja sadulate ymbrus ja klotsid sadulad ise ka puhtaks teha.
miskit viga ei näinud. proovin nyyd nats ja siis lähen ylevaatuse punkti stendi.
kui asi väga heaks ei läind, siis tasub tõesti peasilindrisse sisse vaadata.
kas seda sisu ka kuskil saada?miskit erinippi vahetamisel?
mis mõõtu hoonida?
tegelikult sai asi korda!
vaja oli lihtsalt klotside ja sadulate ymbrus ja klotsid sadulad ise ka puhtaks teha.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.