1. leht 1-st

9000 kliima nõrk+esitule pirni vahetus

Postitatud: K Nov 30, 2016 17:20
Postitas annakas77
Selline mure siis ongi - puhub küll aga vägaväga vaikselt.
Millest pihta hakata?

Ja pirni kohapealt olen ka veel täitsa rumal kuna antud auto on värskelt soetatud.

9000 kliima nõrk+esitule pirni vahetus

Postitatud: K Nov 30, 2016 18:45
Postitas D116
1. Kas mootor soe? AUT reziimis ei puhu tai tugevasti külma õhku ;)
Temperatuuri anduri proovi puhastada surveõhuga - haba see ei tee.

Või siis mootor väsinud.

2. Mis pirniga? Vahetus ei ole keeruline. Kui käed ei mahu, siis võtta maha http://www.saab9000.com/procedures/electrical/headlampremoval.php

9000 kliima nõrk+esitule pirni vahetus

Postitatud: K Nov 30, 2016 18:54
Postitas farmacoma
Ma saan pirni vahetuse murest täiesti aru. Tõesti tark mõte tuli eest kruvida, eriti kui parktule pirni vahetada.

9000 kliima nõrk+esitule pirni vahetus

Postitatud: K Nov 30, 2016 20:28
Postitas annakas77
Soe mootor - külm mootor - erilist vahet ei täheldanud. Kui käsi päris sinna avade juurde panna, on tunda, et sooja tuleb aga puhub väga lahjalt.

Pirni vahetuse juhise eest aitäh! :)
Milline pirn sinna sobib? - enne käiks poes ära, kui laiali lammutaks :)
Päevatuledega tegu siis.

9000 kliima nõrk+esitule pirni vahetus

Postitatud: K Nov 30, 2016 20:36
Postitas SoS
H1 nii lähi- kui kaugtuli mõlemad
Profülaktiline küsimus, et kas jahutusveliku tase on normis? Kas külma suudab puhuda täisvõimsusel?

9000 kliima nõrk+esitule pirni vahetus

Postitatud: K Nov 30, 2016 20:42
Postitas annakas77
Ei puhu kumbagi täisvõimsusel. Olen selle auto roolis ka esimest päeva :) Jahutusvedeliku kohta lugesin ka välismaistest foorumitest. Homme päevavalgel kaen üle :)

9000 kliima nõrk+esitule pirni vahetus

Postitatud: N Dets 01, 2016 9:16
Postitas Cyber
Vent ikka käib ringi? Või surub lihtsalt sõidutuulega pisut õhku läbi? Seal on nupud ju, kuskohast manuaalselt saab ventika kiirust muuta, proovi, kas toimib.

Kui jahutusvedeliku tase on madal, siis ta ei puhu sooja, aga vent peaks sellegipoolest uhama.

Juhipoolse pirnivahetusega pole ilmselt probleemi, seal on ruumi laialt. Kõrvalistuja pool on pisut keerulisem, seal on kondipump jms suht lähedal. Naisterahva käsi mahub ilmselt pareminigi sinna..:D Keeratav kork maha, siis pirni tagant klamber lahti (see on mõlemal pool pirni nagade taga kinni, algul surud pisut alla ja siis eemale pirnist ja siis tuleb lahti). Juhtme soovitan enne klambri avamist eemaldada.
Lähitule pirni jaoks pole vast vaja tuld hakata maha katkuma. Kõrvalistuja poolel pärast seda suunatule klambrit tagasi saada on paras PIA.

9000 kliima nõrk+esitule pirni vahetus

Postitatud: N Dets 01, 2016 9:47
Postitas annakas77
Nii - proovisin öösel töölt tulles - jah, külma uhab LO peal päris tugevalt. Seega jahutusvedelikku kontrollima?

Vaatasin - on suht Min lähedal aga kuidagi nii sogane et ei suuda tuvastada, kas punane või roheline :(

Ps! Tegu atm kastiga ja kasti käigu tuled ei põle - st, pimedas ei saa arugi, kuhu liigutada, sest valitseb pimedus :D miski punane indikaator seal on (valges paistab) aga kas seal peaks ehk miski tuluke ka olema?

9000 kliima nõrk+esitule pirni vahetus

Postitatud: K Dets 07, 2016 11:14
Postitas TFB
ATM kastiga peaks olema spidoplokil ka näidik, kust saab vaadata, kuhu on kang liikund. Ise teen oma automaadil selliselt, et kui P asendis vajutan käigukangi küljel korraks nupu alla (et liikuma hakkaks), lasen nupu lahti, kui liigub juba ja siis tõmban niikaua kuni annab tõmmata, ehk jõuab ühe hooga Drive asendisse. ehk siis P-D ühe liigutusega. Kui vaja R panna, siis 2 nõksu üles üle Neutraali.

Jahutuse kohapealt ostsin roosaka Polari oma, ja kallama asudes selgus, et roheline oli eelnevalt sees. Nüüd on sellest segu tegemisest 1,5a juba möödas, ja soojendusega probleeme pole. Muidugi kui max märgist on ~1L puudu, siis peaks ka check radiator põlema minema, mis näitab et jahutusvedeliku tase on madal.

9000 kliima nõrk+esitule pirni vahetus

Postitatud: K Dets 07, 2016 12:58
Postitas heff
ATM kastil tõesti seal peaks üks diood põlema, mis siis käike roheliselt valgustab. Üsna lihtne vahetada - kolm torx kruvi ja natuke nokitsemist, suvel just vahetasin enda omal ära ja nüüd pimedal ajal on täitsa tore, et see valgustus sinna tekkinud on.

9000 kliima nõrk+esitule pirni vahetus

Postitatud: K Dets 07, 2016 14:13
Postitas Cyber
ATM-il on ju armatuuris ka näidik. Isegi kui kangi tuli ei põle, peaks armatuuris siiski ju näha olema.

9000 kliima nõrk+esitule pirni vahetus

Postitatud: K Dets 07, 2016 14:18
Postitas heff
Just, näidik on olemas nagu ka TFB ülal juba mainis. Sellegipoolest on tore, kui võimalikult palju asju autos ka reaalselt toimivad ja oma funktsiooni täidavad.

9000 kliima nõrk+esitule pirni vahetus

Postitatud: N Mär 09, 2017 22:28
Postitas TFB
Eks esimene nädal-kaks pead harjuma P-D kangi liigutamisega. Pärast kulub käe sisse ära juba, et Hoiad pidurit all, ja tõmbad siuhti P-st otse D peale. ja gaasi :):eureka: