B-kategooria tuledega võib probleeme tekkida.Üle 20-aastase aja jooksul, mil olen autosid kokku lappinud, olen näinud igasuguseid asju.Kogemus tonnisega on selline, et olen külge pannud TYCi ja Depot.Külge istusid nagu originaaild.Aga olen näinud samade tootjate tulesid mingite muude autodega ja vot ei istu külge..Ilma ratsimata lihtsalt ei lähe etteJa materjalid on erinevad originaaltulest.Rabedam plastik.Mõnikord on nii kehv, et tervena ei saagi külge- läheb paigaldamisel katki.Sama lugu on ka muude keredetailidega.Mõni asi lihtsalt ei sobigi külge.Isegi ratsimine ei aita- lihtsalt on nii mööda tehtud ja kõik.
Ja teine ja kõige tähtsam faktor.Tule töövõime.Tonnise peal ülanimetatud hakkasid tööle ja vastu seina näidates tundus valgusvihk olema õigel kohal.Kuidas reaalsus pimedas on- ma ei tea.Mul on kogemus 15 aasta tagant, kui panin enda 91 aasta Accordile külge Depo tuled.Külge istus ilusasti, aga kaugtuled sisuliselt puudusid.Reflektori ja tuleklaas töötasid kokku sedasi, et kaugtuli näitas lihtsalt täpselt samamoodi, nagu lähituli- nina ette.Ja mitte midagi ei andnud teha.Kui kõrgemale reguleerida, hakkasid ka lähituled vastutulijat pimestama.Kuna tuleklaas on sinna ette liimitud, mitte klambritega, st maha võetav, siis ei hakanud ka tuld laiali lammutama.Mõte küll oli, et võtaks klaasid maha ja võtaks reflektorid seest välja, lõikaks pooleks ja ratsiks DIY lisavidinatega kaug- ja lähitule reflektorid eraldi reguleeritavaks.Kuna ise selle autoga ka sõitsin ja tulemus oli ette-ennustamatu, siis ei hakkunud jebima.Pool aastat sõitsin selle poolpimeda pilliga.
Ja sama auto pealt oli näide vuffel esitiiva kohta.See oli originaalist 1 cm lühem.Külge sain nii, et esiukse vaheline pragu jäi sealt poolt laiem, kui teiselt poolt ja esikapoti serv ja üle.
Mul on kahju neist, kes peavad terve nina B-katist korraga kokku panema.On endalgi ette tulnud.Vahest võib mõistus otsa saada- no ei saa aru, kuidas asjad omavahel peaksid koos käima.Kõik on mingil moel värdjad ja siis sellest mudrust peab mingi nägusa asja koostama.
Ja tavainimene ei saa sellest aru, et miks romula küsib näieks originaalstange eest 100, kui poest saab uue 50-ga.Ja räägib veel edasi, et ärge sinna minge- seal pannnakse rämeda kirvega.Kummaline.Sellest saab ta küll aru, et sapakas on mersust odavam.Ja näeb kooste kvaliteedivahet.Ja ei lähe edasi kurtma, et näe seal küsitakse auto eest 4 korda rohkem, kui seal.
Vahe on materjalis-täpsuses, jne.Mina enda autole ei taha põhimõttelisest B-kati kereosa osa külge panna.See ei ole lõplik tõde, sest kui ei ole originaali kusagilt võtta, siis tuleb teha.Ja tänaseks on palju juba palju vufflit, mis läheb ilusasti, aga see tõde selgub katse-eksitusel.
9000 esituled VAN WEZEL?JOHNS? DEPO?
-
- Postitusi: 121
- Liitunud: K Mär 26, 2014 21:40
- Asukoht: Puurmani
- Auto: Saab 9000 cs 92a. 147kw. Saab 900 coupe 84a 73kw
Nonii - vasakule sai uus Depo tuli ja paremale uus Hella reflektor.
Vähemasti ülevaatuspunkt kus tulesid paika sättimas käisin, kirus Depo tulesid ikka põhjalikult. Peamine probleem pidavat nendega olema, et kui lähituled paika timmid siis kaugtuled näitavad sisuliselt samasse auku.
Vähemasti ülevaatuspunkt kus tulesid paika sättimas käisin, kirus Depo tulesid ikka põhjalikult. Peamine probleem pidavat nendega olema, et kui lähituled paika timmid siis kaugtuled näitavad sisuliselt samasse auku.
Nonii - vasakule sai uus Depo tuli ja paremale uus Hella reflektor.
Vähemasti ülevaatuspunkt kus tulesid paika sättimas käisin, kirus Depo tulesid ikka põhjalikult. Peamine probleem pidavat nendega olema, et kui lähituled paika timmid siis kaugtuled näitavad sisuliselt samasse auku.
Millest Timutit just eelmises postituses ka rääkis.
-
- Postitusi: 121
- Liitunud: K Mär 26, 2014 21:40
- Asukoht: Puurmani
- Auto: Saab 9000 cs 92a. 147kw. Saab 900 coupe 84a 73kw
Nu lause mõte oli rohkem selles, et see pidavat olema üldine häda Depo tuledega. Usun, et ülevaatuspunktist käib neid vast rohkem läbi.