Probleem 9000 '95 kliimaga
-
- Postitusi: 158
- Liitunud: N Aug 24, 2006 17:45
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero sedaan 2006 automaat
Sain ka õnnelikuks Saabiomanikuks...aga selline probleem:red:
Kliima teeb imelikke trikke...kord tuleb jahutatud õhku...siis jälle ei tule...sama ka sooja õhuga. Imelik on veel see, et täna õhtul proovisin kliimat mitu korda kalibreerida...mootor töötas ja auto seisis koha peal...ja välistemperatuuri näit tõusis 38 kraadini (kuigi väljas oli vast 18) ja mootori jahutusvedeliku temp oli normis...äkki keegi oskab midagi tarka öelda selle asja kohta:red:
Kliima teeb imelikke trikke...kord tuleb jahutatud õhku...siis jälle ei tule...sama ka sooja õhuga. Imelik on veel see, et täna õhtul proovisin kliimat mitu korda kalibreerida...mootor töötas ja auto seisis koha peal...ja välistemperatuuri näit tõusis 38 kraadini (kuigi väljas oli vast 18) ja mootori jahutusvedeliku temp oli normis...äkki keegi oskab midagi tarka öelda selle asja kohta:red:
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Andur on radikatele üsna lähedal. Seistes näitabki seetõttu aiateibaid.Algselt postitas: Cubik
ja välistemperatuuri näit tõusis 38 kraadini (kuigi väljas oli vast 18) ja mootori jahutusvedeliku temp oli normis...
Kliimaseadme töö sõltub välistemperatuuri anduri signaalist. Seetõttu paneb ka kliima segast. Isiklikult arvan, et sul on anduri pistiku kontakt halb. Võta asi lahti, puhasta ära ja näit muutub reaalsemaks. Ka kliimaseadme töö paraneb.
Andurit tasuks otsida spoila tagant, juhipoolse udutule lähedalt.
Andurit tasuks otsida spoila tagant, juhipoolse udutule lähedalt.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Kliimaseadme töö sõltub sajast erinevast asjast. Kindlasti on salongi temperatuuri andur räpane, klapid võivad olla kinni jäänud või mootorid mädad jne jne. Errorite arv on 0 kalibreerimise ajal?
Kuidas see kliima täpselt käitub? Et paned Auto režiimi, 21 kraadi ette ja siis läheb kord kuumaks siis jälle külmaks? Et ei suuda temperatuuri hoida?
Kuidas see kliima täpselt käitub? Et paned Auto režiimi, 21 kraadi ette ja siis läheb kord kuumaks siis jälle külmaks? Et ei suuda temperatuuri hoida?
Algselt postitas: qdwin
Kliimaseadme töö sõltub sajast erinevast asjast. Kindlasti on salongi temperatuuri andur räpane, klapid võivad olla kinni jäänud või mootorid mädad jne jne. Errorite arv on 0 kalibreerimise ajal?
Kusjuures kui klapid kinni on, siis seda viga ei näita ei Kliimaseadme aju ega ka tech2. Endal oli tsirkulatsiooniklapp kinni - T. käis tech2-ga üle ja masin viga ei leidnud.
-
- Postitusi: 158
- Liitunud: N Aug 24, 2006 17:45
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero sedaan 2006 automaat
Tegin seda kalibreerimist korduvalt...korraks läks nulli peale, siis tagasi etteantud temperatuuri (21) peale tagasi ja vilgutas need parempoolsed tuled läbi...mingeid erroreid ei näidanud (kus ta neid näitama peaks üldse?)
Aga selle külma ja soojaga on nii, et kui panen näiteks HI peale, siis ei tule sooja vaid õrnalt leiget pigem...ja kui panen LO peale, siis puhub lihtsalt jahedat (aga mitte kondi poolt jahutatud õhku:wall:
Aga selle külma ja soojaga on nii, et kui panen näiteks HI peale, siis ei tule sooja vaid õrnalt leiget pigem...ja kui panen LO peale, siis puhub lihtsalt jahedat (aga mitte kondi poolt jahutatud õhku:wall:
Algselt postitas: Cubik
Tegin seda kalibreerimist korduvalt...korraks läks nulli peale, siis tagasi etteantud temperatuuri (21) peale ....
i...mingeid erroreid ei näidanud (kus ta neid näitama peaks üldse?)
See, et ta vahepeal "0" näitas, tähendabki, et süsteemist leitud 0 viga.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Aga miks Sa nende hi-de ja lo-dega jändad? Pane Auto peale ja pärast häda korral tõstad ja vähendad temperatuuri veidike. See meetod on siiani täiesti piisav olnud. Väga palavate ja päikseliste ilmadega oli temp 25 peal, praegu 20-21, talvel 17. Talvine 17 on ausalt öeldes küll piin. Väljas on pakane aga automaatika üritab vägisi 17 kraadi saavutamiseks mulle tulist õhku näkku sülitada.
Cubik-ule.
Tõenäoliselt pole sa seda artiklit lugenud:
http://www.saabnet.ee/index.php?l=acc2
Viga see sulle kätte ei näita, kuid saad paremini aru, kuidas kliima töötab.
Tõenäoliselt pole sa seda artiklit lugenud:
http://www.saabnet.ee/index.php?l=acc2
Viga see sulle kätte ei näita, kuid saad paremini aru, kuidas kliima töötab.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
-
- Postitusi: 158
- Liitunud: N Aug 24, 2006 17:45
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero sedaan 2006 automaat
Aitähh vihjete eest...ilmselt on mul kliimas vigu rohkem kui üks...kahtlustan, et see pöördklapp, mis peaks õhu läbi soendusradika juhtima, ei tööta (korralikult) ja võibolla on freooni ka ebapiisavalt süsteemis.
"Kalibreerimise käigus näidatakse displeil kas "0" või kui mõni viga leitakse siis vea kood. Kui kalibreerimine lõppenud, näitab displei taas valitud temperatuuri. "
...mul pöördus küll valitud temp-i juurde tagasi enne kalibreerimise lõppu st. enne parempoolsete tulede vilgutamise lõppu:red:
"Kalibreerimise käigus näidatakse displeil kas "0" või kui mõni viga leitakse siis vea kood. Kui kalibreerimine lõppenud, näitab displei taas valitud temperatuuri. "
...mul pöördus küll valitud temp-i juurde tagasi enne kalibreerimise lõppu st. enne parempoolsete tulede vilgutamise lõppu:red:
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
kalibreerimine käitub Su masinas küll õieti. kes neid nüansse mäletab, mis järjekorras midagi toimib.
Aga ikkagi, kuidas hoitakse ette antud temperatuuri Auto režiimis? Kuidas sellega automaatika hakkama saab? Ja ära unusta, et peale käivitamist, puhuvad mõnda aega tormituuled et kiirelt taastada etteantud temperatuur või et esiklaas udust puhtaks saada.
Aga ikkagi, kuidas hoitakse ette antud temperatuuri Auto režiimis? Kuidas sellega automaatika hakkama saab? Ja ära unusta, et peale käivitamist, puhuvad mõnda aega tormituuled et kiirelt taastada etteantud temperatuur või et esiklaas udust puhtaks saada.
Algselt postitas: Cubik
Sain ka õnnelikuks Saabiomanikuks...aga selline probleem:red:
Kliima teeb imelikke trikke...kord tuleb jahutatud õhku...siis jälle ei tule...sama ka sooja õhuga. Imelik on veel see, et täna õhtul proovisin kliimat mitu korda kalibreerida...mootor töötas ja auto seisis koha peal...ja välistemperatuuri näit tõusis 38 kraadini (kuigi väljas oli vast 18) ja mootori jahutusvedeliku temp oli normis...äkki keegi oskab midagi tarka öelda selle asja kohta:red:
Tech`ga saab manuaalselt kõiki klappe-mootoreid aktiveerida ja vaadata mehaanilist toimivust.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: Cubik
kas keegi oskab öelda, milline peab olema freooni rõhk süsteemis...mul õnnestub seda lähiajal mõõta
Kas ülemine,või alumine rõhk? mis reshiimis,mis pööretel,kust mõõdetud jne. See pole sisekumm ,millele täpne rõhk on antud.
Täpne kogus on tähtis,rõhku mõjutavad kümned erinevad tegurid.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
mul näitab ka kalibreerimisel 0 viga. Anti juures sai diagnostika junn külge lükatud ja luges välja 3 erinevat veakoodi. Kuna kliima enamväham toimib ei viitsinud neid desifreerima hakata(nagu ikka oli kiire ka).
Samas kui keegi teab kohta, kus koodid üleval, siis vaataks küll.
Samas kui keegi teab kohta, kus koodid üleval, siis vaataks küll.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Mul null viga ja hoiab ideaalselt soovitud temperatuuri nii suvel kui talvel, kuid talvel töötab kliima siiski täpsemini kui suvel külma pritsimisega reguleeritav temperatuuri hoidmine. Hämaras või pimeduses soojal suvepäeval sõites on 20 liiga külm ja 21 hulga mugavam kuna vendi pöördeid võtab rohkem maha. Lõõskava päikese all suvel aga pole vahet kas 17 või 20, vent paneb nagunii siseringlus reziimil pahinal otse max pööretega külma kondiõhku näkku, vähemasti auto käivitamisest esimesed 10 minutit kindlasti.
Endamisi olen mõelnud, et mispuhul üldse ilma kondita auto puhul siseringlusreziim kasulik võiks olla...
Tänase ilmaga tegi mu auto kliimaseade huvitava liigutuse sõidu ajal mida harva juhtub nägema - alguses siseringlusreziimilt ja otse näkku puhumise variandist eelviimase dioodi asendist läks üle välisõhuringlusele ja reziimile kus õhk suunatakse aknale ja jalgadele Tundus, et välisõhu temperatuuri languse pärast see nii juhtus sest sel hetkel näitas 14 kraadi sõidu ajal välisõhu temperatuuriks.
Endamisi olen mõelnud, et mispuhul üldse ilma kondita auto puhul siseringlusreziim kasulik võiks olla...
Tänase ilmaga tegi mu auto kliimaseade huvitava liigutuse sõidu ajal mida harva juhtub nägema - alguses siseringlusreziimilt ja otse näkku puhumise variandist eelviimase dioodi asendist läks üle välisõhuringlusele ja reziimile kus õhk suunatakse aknale ja jalgadele Tundus, et välisõhu temperatuuri languse pärast see nii juhtus sest sel hetkel näitas 14 kraadi sõidu ajal välisõhu temperatuuriks.
salongi soojusvaheti umbes
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
See on oletus.Kuna need radikad tavaliselt lekivad,siis uhatakse lekke-eemaldeid süsteem täis ja ongi jamad käes.
Klapid,mis temp.`i regullivad võivad ka mittetoimida.
Klapid,mis temp.`i regullivad võivad ka mittetoimida.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989