9000 pult tahab 3+V ?

Tonnised ja nende mured
Vasta
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 880
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Tapa
Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#1

E Mär 06, 2017 20:40

Nimelt ükshetk lõpetas pult autoga suhtlemise. Nuppu vajutades roheline tuli süttib aga auto ei reageeri. Tõin poest kaks tutikat 2032 3V patareid, aga mitte midagi. Loomkatse tulemusel selgus, kui panen tabletid jadamisi klemmi alla põleb tuli oluliselt erksemalt ja auto teeb plaksti uksed lahti ja paneb uuesti vajutades kinni ka....
Siit ka küsimus, et kas tegemist on miskise standardolukorraga või tulekski viimases hädas lahti muukida ja vaadata,mis karul kõhus valesti on.
Pilt
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2136
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#2

T Mär 07, 2017 0:05

Kas element ikka on 3V ja kas siis ka, kui nupule vajutad (ehk siis koormuse all) ?
Kaks järjestikku annab ideeliselt võimsama signaali ja ime, et pult seda üldse kannatab.
Kui see pilt sinu omast, siis sinna palju mustust sisse pääsenud. Katku lahti ja puhasta ära. Piiritusega näiteks.

Pakun umbe, et mustus on puldi "antenniosa" natuke lühistanud ja seepärast tahab kõvemat signaali, et miski üldse vastuvõtjani jõuaks.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#3

T Mär 07, 2017 7:30

nuppude kummi saad ka ümber pöörata.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#4

T Mär 07, 2017 8:34

nuppude kummi saad ka ümber pöörata.

Saab ka uue kummi panna. Kantossi lappimine??
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 880
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Tapa
Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#5

T Mär 07, 2017 9:21

Kas Ferdinandis on seda saada mõistlikuma hinnaga kui netiavaruste 15€+post ?
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
daags
Postitusi: 774
Liitunud: N Mai 17, 2007 22:37
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 1,9Tid

#6

T Mär 07, 2017 10:03

Selles puldis käibki 2x 3v patarei- ehk jadamisi ühendades 3+3= 6V
Kui pulti panna 1 uus patarei, siis uuest patareist tuleb alguses ca 3,2V millega pult kord töötab kord mitte.
Võimsust pole kunagi piisavalt
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 880
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Tapa
Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#7

T Mär 07, 2017 10:19

Tõesti, nüüd leian ise ka netist, et hoopis vaja 2xCR2016 sisse panna.
Sellne asi võiks küll puldi kaane peal kirjas olla
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
arvo92
Saabiklubi liige
Postitusi: 517
Liitunud: K Nov 26, 2014 22:08
Asukoht:
Auto: SAAB 90 1984

#8

T Mär 07, 2017 10:32

Olen isegi selle reha otsa astunud tonnise puldiga. Ostsin paksema 3V pataka ja ei saanud tööle. Läksin tanklasse tagasi, ostsin 2x peenemat 3V ja lükkasin jadamisi sisse, töötab siiani.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#9

T Mär 07, 2017 10:51

ja mina mäletan, et viimastes pultides oli 1 ja paks.!?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 880
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Tapa
Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#10

N Mär 09, 2017 12:25

Panin topelt tabletid sisse ja töötab nagu naksti.
Sirvisin ka 9000 MY95 kasutusjuhendit ja seal pole sõnagi puldi patareide kohta. Saabsite aga ütleb üldistvalt, et sisse läheb 3V patarei. - Most newer remotes are powered by a 3V lithium battey.
Kas kellelgi on siiski materjale, mille alusel saaks tõe välja selgitada, et mis aastast ja kuhu suunas see muutus toimunud on? Või tuligi läbisegi ühe liini pealt 3V ja teise liini pealt 6V pulte välja? :P
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
daags
Postitusi: 774
Liitunud: N Mai 17, 2007 22:37
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 1,9Tid

#11

N Mär 09, 2017 13:16

EPC annab kõikidele sellistele pultidele 2 x patarei kogust. Täitsa usaldusväärne allikas :). Muidugi ristipõiki ei viitsinud iga aastakäiku üle käia.
Võimsust pole kunagi piisavalt
TFB
Postitusi: 21
Liitunud: T Mai 17, 2016 11:17
Asukoht:
Auto:

#12

N Mär 09, 2017 22:15

kangutasin enda oma lahti, ja tõesti on seal 2 õhukest 3V sees. Vilgutab tuld ka 1-ga, aga mitte nii eredalt. Ei tea ainult, mis ajast need patareid on.. Vb on originaalid 1996-st aastast :)
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2136
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#13

R Mär 10, 2017 15:13

20-aastasel autol võivad vabalt olla veel originaalelemendid.
Enda teada ma seni vahetanud pole ja ei nii teadnudki mitu elementi..

Tegin väikese mõõtmise. Elemendid nö varupuldil (mida pole pea üldse kasutatud) annavad ilma koormuseta pinge 3,207V ja 3,209V. Firmaks Renata, aga kas ka originaalid, ei tea.
Voolutarve nuppu all hoides 2,35...2,3mA. Esimene pool sekundit tarbitakse seda esimest väärtust, seejärel nati langeb.
Elementide mahutavus on ca 95mAh. Lihtne arvutus ütleb, et pidavalt nuppu all hoides kestaksid nad umbes 40 tundi. Reaalne kasutus võib olla 4 sekundit päevas ehk siis kestvus sellisel juhul umbes 100 aastat :cool:

Reaalselt on küll asi veidi teine, sest LiMnO2 (liitium-mangaandioksiid) elementidel on ka isetühjenemine, ehkki väga väike. Erinevad allikad annavad umbes 1-2% aastas.
genkasaab
Postitusi: 37
Liitunud: K Nov 27, 2013 18:02
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000CSE

#14

T Mär 28, 2017 12:51

Mul sama jama vahetasin patakad ära, vilgutab hästi küll aga ikka ei miskit. Ehk on pult auto ära unustanud? Samas puldi seisukord o mul umbes sarnane SoSi omaga.
SAVE SAAB
Vasta