Milles võiks viga olla, kui vahel üks pütt kaob (võib-olla ka mitu)..
Viga siis selline. Kui auto on seisnud päeva, kaks... siis on asi normaalne, kui olen aga mõnda aega sõitnud siis kaob üx pütt tagant. Samas tundub ka et see sõltub kuidagi käivitamiste arvust, aga pole kindel. Kui süüde sisse keerata siis põleb armatuuril kiri "Check Engine", Kui aga auto käivitada siis kiri kustub. Kiri süttib uuesti aga siis kui auto töötab nt. seistes mõnda aega töötava mootoriga, või sõites ühtlaste kiirusega. Milles võix viga olla .. Kas viga võix olla sissepirtse ajus ? Samas esineb ka viga tuuride kõikumisel kui mootor on soe. Kui viga peax olema sissepritse ajus siis kallis see võix olla? Auto on Saab 9000 Turbo. 89a.
Chack Engine peaks ju ka vea koodi kätte andma.
mingid leidsin oma desktopilt, aga need vist sinu mudeliga ei sobi, kuna MAP sensorit selle aastakäigu maisnatel vist polnud - võibolla ka eksin...
2 flashes - MAP sensor
3 flashes - Intake air temp. sensor
4 flashes - coolant temp. sensor
5 flashes - throttle position sensor
6 flashes - oxygensensor
7 flashes - fuel-air mixture
8 flashes - EVAP valve
9 flashes - internal computer error
mingid leidsin oma desktopilt, aga need vist sinu mudeliga ei sobi, kuna MAP sensorit selle aastakäigu maisnatel vist polnud - võibolla ka eksin...
2 flashes - MAP sensor
3 flashes - Intake air temp. sensor
4 flashes - coolant temp. sensor
5 flashes - throttle position sensor
6 flashes - oxygensensor
7 flashes - fuel-air mixture
8 flashes - EVAP valve
9 flashes - internal computer error
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
89.a. peaks olema autol küljes juba Bosch LH 2.4 mootorijuhtimine,millel
saab veakoode lugeda aktiveerides K-line juhtme diagn.pistikus(asub
vasaku kapotihinge juures).koodid on viiekohalised,näit. 21221.Koode on
u.50.Need on siis vilgukoodid,parema esiistme all olevatest 2 diagn.
pistikust saab koode lugeda ISAT-i,või Tech-2 abil ja pääseb ligi kõikidele autos olevatele ajudele.Kuni 88.a. kasutati Bosch LH2.2(selle tunneb ära 3 juhtmega
tühikäiguklapi järgi).Sellel süsteemil puudub veakoodimälu,vea tuvastamiseks ühendatakse "aju" ja tema pistiku vahele Bosch LH Tester,
millega sõidetakse ringi,kuni viga ilmneb,süüte väljakeeramine taastab
algoleku.Väga halvasti diagnoositav süsteem.
Vilgukoodimälu,testriga loetav tootjatehase protokolli kasutav mälu,hilisematel aastatel tulnud OBDE ja OBD 2 protokolli kasutavad ja CAN`i sisaldavad süsteemid võivad
sisaldada täiesti erinevaid veakoode samal ajal.
See tekst läks nüüd küsija teemast mööda,peksa mind Cyber selle eest.
to 9000Turbo: võid mõnikord läbi sõita minu juurest,püüan siis sulle ütelda
milles häda.
saab veakoode lugeda aktiveerides K-line juhtme diagn.pistikus(asub
vasaku kapotihinge juures).koodid on viiekohalised,näit. 21221.Koode on
u.50.Need on siis vilgukoodid,parema esiistme all olevatest 2 diagn.
pistikust saab koode lugeda ISAT-i,või Tech-2 abil ja pääseb ligi kõikidele autos olevatele ajudele.Kuni 88.a. kasutati Bosch LH2.2(selle tunneb ära 3 juhtmega
tühikäiguklapi järgi).Sellel süsteemil puudub veakoodimälu,vea tuvastamiseks ühendatakse "aju" ja tema pistiku vahele Bosch LH Tester,
millega sõidetakse ringi,kuni viga ilmneb,süüte väljakeeramine taastab
algoleku.Väga halvasti diagnoositav süsteem.
Vilgukoodimälu,testriga loetav tootjatehase protokolli kasutav mälu,hilisematel aastatel tulnud OBDE ja OBD 2 protokolli kasutavad ja CAN`i sisaldavad süsteemid võivad
sisaldada täiesti erinevaid veakoode samal ajal.
See tekst läks nüüd küsija teemast mööda,peksa mind Cyber selle eest.
to 9000Turbo: võid mõnikord läbi sõita minu juurest,püüan siis sulle ütelda
milles häda.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Väga hea, Trionic, et selle asja kokku võtsid.
Seda ma ise olen ka mõelnud, et neid erinevaid Check engine koode on veebis mitmeid, kuid reaalselt käis asi teisiti e. mitte nii lihtsalt (mäletan oma lambda testi sinu juures)
Kas neid 5-kohalisi koode ka kuskil leidub?
Seda ma ise olen ka mõelnud, et neid erinevaid Check engine koode on veebis mitmeid, kuid reaalselt käis asi teisiti e. mitte nii lihtsalt (mäletan oma lambda testi sinu juures)
Kas neid 5-kohalisi koode ka kuskil leidub?
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14293
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Algselt postitas: Trionic
See tekst läks nüüd küsija teemast mööda,peksa mind Cyber selle eest.
Ei peksa. Asjaliku jutu eest ei peksa, kui sa oleks siin küsinud piima hinda lähimas poes, siis oleks. Pealegi haakus su jutt täielikult teemaga, nüüd ta teab kuidas ehk ise midagi vaadata saab.
to Zazou: pean sulle füüsiliselt ette näitama,kuidas 09.88-09.94 see
koodide aktiveerimine käib.Venekeelsed vastavad raamatud ja Autodata04
pakuvad erinevaid mooduseid,mina kasutan veel kolmandat varianti.Vaja
on ainult lülitit,üks ots aku massi ,teine diagn. pesasse.
NB! kui sama koodilugemist üritada LH 2.2 juures,ehk siis enne 88.a. teist
poolt toodetud autol,on pistikus K-line klemmi asemel "aju" +15 klemm,ehk
siis lülitad töötava mootoriga lülitit,mootor sureb välja ja tossu tuleb ka
kõvasti ja enam pole midagi tarvis diagnoosida.Alati peaks selliste ürituste
puhul veenduma,et ei satuks + pinge peale.Mõnel autol on teat. klemmil
süüde sees miinus ,käivitades aga lülitatakse maandatud klemm ümber + ks.
koodide aktiveerimine käib.Venekeelsed vastavad raamatud ja Autodata04
pakuvad erinevaid mooduseid,mina kasutan veel kolmandat varianti.Vaja
on ainult lülitit,üks ots aku massi ,teine diagn. pesasse.
NB! kui sama koodilugemist üritada LH 2.2 juures,ehk siis enne 88.a. teist
poolt toodetud autol,on pistikus K-line klemmi asemel "aju" +15 klemm,ehk
siis lülitad töötava mootoriga lülitit,mootor sureb välja ja tossu tuleb ka
kõvasti ja enam pole midagi tarvis diagnoosida.Alati peaks selliste ürituste
puhul veenduma,et ei satuks + pinge peale.Mõnel autol on teat. klemmil
süüde sees miinus ,käivitades aga lülitatakse maandatud klemm ümber + ks.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Selge.
Ma natuke kõrvalt piilusin ka kui sa minu lambdat testisid Ainult ei jätnud seda õiget pistikut meelde.
Ma natuke kõrvalt piilusin ka kui sa minu lambdat testisid Ainult ei jätnud seda õiget pistikut meelde.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee