Äkki kellelgi on silma jäänud kusagilt mingi skeem või kaart, et kuidas tonnisel korrosioonitõrjet kereõõnsustes teha?
Kus on augud selleks ja kuhu ja kuidas pritsida?
Eriti just huvitab esimese osa, lanzekate ja karpide vahelise osa süsteem. ja kus seal veel mingid topelt plekid jne.
Tänud ette kui keegi miskit teab, või on mingit tonnise raamatut, kus pilti sees?
Tonnise korrosioonitõrje
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Nüüd siis peaks olema tonnisele tehtud enam-vähem korralik korrosioonitõrje! Nii seest kui ka väljast.
Selleks kulus päevi, samuti mitmeid liitreid kõiksugu tõrjevahendeid alates krunist ja lõpetades Crowni vedelikuga.
Tonnine on ikka nii lollakalt tehtud, et seal on 10000 õõnsust ja veel samapalju topelt plekke. Kõikjale silm ligi ei pääse ja näpp ei näe. Aga tolmuimejaga saab enam-vähem tühjaks imetud kõik need kohad. Karbid on selles suhtes normaalsed , et seal augud all, kustkaugu ligi saab. Põhja alla on ka ees tugevustalades kohad kust sisse saab midagi pritsida, samuti need avanevad ülesse eesistujate jalgealla.
loll on veel see, et osa kere detaile on värvimata, ja sealt see roosteuss kinni hakkab. eriti jube oli, et vasak tagaiste oli ka juba roostatama hakanud. stt on ka see, et salongi põrandal on kah 4 kihti kõiksugu mürasummutust jne... ja kui sealt alt on märg, siis see ei kuivagi viimsekspäevaks.
Ühesõnaga seepärast need tonnised kõik ära söödud on, et liiga lollakalt tehtud!!
Selleks kulus päevi, samuti mitmeid liitreid kõiksugu tõrjevahendeid alates krunist ja lõpetades Crowni vedelikuga.
Tonnine on ikka nii lollakalt tehtud, et seal on 10000 õõnsust ja veel samapalju topelt plekke. Kõikjale silm ligi ei pääse ja näpp ei näe. Aga tolmuimejaga saab enam-vähem tühjaks imetud kõik need kohad. Karbid on selles suhtes normaalsed , et seal augud all, kustkaugu ligi saab. Põhja alla on ka ees tugevustalades kohad kust sisse saab midagi pritsida, samuti need avanevad ülesse eesistujate jalgealla.
loll on veel see, et osa kere detaile on värvimata, ja sealt see roosteuss kinni hakkab. eriti jube oli, et vasak tagaiste oli ka juba roostatama hakanud. stt on ka see, et salongi põrandal on kah 4 kihti kõiksugu mürasummutust jne... ja kui sealt alt on märg, siis see ei kuivagi viimsekspäevaks.
Ühesõnaga seepärast need tonnised kõik ära söödud on, et liiga lollakalt tehtud!!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.