tervist, sai ostetud sõbralt saab 9000 2,3 t mida liigudab edasi 5 käiguline manuaal kast, plaan ära kaotada tcs kuna oli see süsteem vigane ja aju vahetada, et saaks selle üle kirjutada,
eile ostsin endale doonorautoks juurde veel ka 95 a saabi mis samamoodi 2,3 turbo aga 125kw ja automaat, tcsi tal peal pole on vaakumiga ja isegi map andur küljes, ja aju saab ka üle kirjutada.
täna hakkasin seda 95 a saabi siis lammutama aga panin tähele et aju pistikud ja asjad ei ühti mitte ültse, et kas on vaja ära vahetada terve auto juhtmestik et see süsteem tööle saada või saab kuidagi lihtsamalt selle mootori juhtmestiku istuma?, ning üks küsimus veel, et mis vahe on 147 kw ja 125 kw, kuna vist peab ka mootorid ära vahetama kuna vända andurid erinevates kohtades, 125kw asub see ploki küljes ja 147 kw asub vända otsas
saab 9000 92 2,3 t 147 kw aju vahetus tcs maha abi vaja
Üks 9000 on kuni 94aasta oma ja teine 94+aasta. Neil erinevad ajud ja ei ühildugi.
Kui tahad seda 95a aju vanemale peale panna, siis juhtmestik natuke vaja ringi teha + 1. variant - panna uuema mootor ka, või 2. variant - kasutada uuema vändaandurit (selle tarbeks vaja siis ehitada see nn "oravaratas")
Kui tahad seda 95a aju vanemale peale panna, siis juhtmestik natuke vaja ringi teha + 1. variant - panna uuema mootor ka, või 2. variant - kasutada uuema vändaandurit (selle tarbeks vaja siis ehitada see nn "oravaratas")
mis asi see oravaratas on ? juhtmestiku peab vist päris palju ringi tegema? sest ühel ajul 2 rida teisel ajul 3 rida, pistik ikka väga mööda , ja oskad äkki öelda mis plokk sellel 92 a 9000 ecu kõrval on ? üleni punane sest 92 aasta omal oleks see plokk nagu üleliia seal.
Veel
Vanal on jah 2 plokki. Nende kahe pistikutest tulebki kokku vedada ühe uue jaoks juhtmed ja mõned juhtmed veel vaja salongi ka vedada vist (täpselt ei mäleta kohe).
Kui huvi on, siis miks mitte
-
- Postitusi: 283
- Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
- Kontakt:
Olen seda teinud.
T5.2 versiooni TCS teinud tavaliseks . On olemas throtle body ja võimalus aju ringi kirjutada.
JA olen paigaldanud T5.5 oravaratta rihmaseibi külge. (oma autol on võimalik kasutada nii T5.2 ja T5.5 aju)
Päris ühepäevaga seda teha ei saa, aga midagi ületamatud ka ei ole.
T5.2 versiooni TCS teinud tavaliseks . On olemas throtle body ja võimalus aju ringi kirjutada.
JA olen paigaldanud T5.5 oravaratta rihmaseibi külge. (oma autol on võimalik kasutada nii T5.2 ja T5.5 aju)
Päris ühepäevaga seda teha ei saa, aga midagi ületamatud ka ei ole.
94a muudeti kasti poldivalem GMi poldivalemiks, ehk siis kahjuks seda 92a.käsikasti uuema moto külge kanna ei saa... Juhtmedtiku vahetusrl on kõige mõistlikum armatuur laiali kiskuda ja heaterbox eest kiskuda. Lae juhtmestik, tagaosa juhtmestik võib vana jääda