1. leht 1-st

9000 katkub

Postitatud: P Jaan 07, 2018 17:29
Postitas TanelR
Sõitsin täna pärnust tartu ja 50km enne tartut mäest üles minnes hakkas hinge kinni tõmbama. Mõtlesin et okei äkki ei saa kütust peale, aga järgmine kord kui kiirendasin tõmbas uuesti hinge kinni ja nägin ka, et tahhomeetril seier kukkus täiesti nulli, ehk siis nagu süüde oleks väljas? Katkub täpselt nagu ei saaks kütust kätte, aga kui ainult see oleks, siis vast pöörded nulli ei kukuks. Samuti vaatasin, et tühikäigul pöörded kõiguvad päris hästi ja on 1200 peal, mis vist on veidike liiga palju. Keegi oskab arvata milles viga võiks olla või on ise sarnase probleemiga kokku puutunud?

Re: 9000 katkub

Postitatud: P Jaan 07, 2018 17:35
Postitas Cyber
Di kassett surnud.

Re: 9000 katkub

Postitatud: E Jaan 08, 2018 21:47
Postitas TanelR
Ja kas äkki Tartust oleks keegi nii lahke ja laenaks enda kassetti mulle prooviks või loovutaks selle hea hinnaga? Tegemist mul 2.0 108kw bensukaga.

Re: 9000 katkub

Postitatud: K Jaan 10, 2018 17:03
Postitas TanelR
Vahetasin küünlad ja DI kasseti ära, ikka sama seis.

Re: 9000 katkub

Postitatud: K Jaan 10, 2018 17:27
Postitas denczik
Pöörete osas drosselklapp näiteks puhastada?
Kui vägevalt muidu kütusepump pumpab?

Re: 9000 katkub

Postitatud: R Jaan 12, 2018 23:54
Postitas TanelR
Üritasin veidike filmida, et paremini aru saada mida see seier teeb.
https://www.youtube.com/watch?v=YF8KQyK87Yo
~42 sekundi pealt hästi näha, sel hetkel oli 3. käik ja gaas põhjas. Kui niisama jalaga jõnksutada, siis kohe kindlasti seier nii ei tee ja kui kütust ei saaks, siis ka ju mitte(?)

Re: 9000 katkub

Postitatud: T Jaan 16, 2018 8:06
Postitas Trionic
Meenutaks nagu "cut-off`i".

Re: 9000 katkub

Postitatud: T Jaan 16, 2018 8:16
Postitas TanelR
Võtsin bpc klapilt juhtme tagant, siis nagu ei tohiks ülerõhku tekitada, aga ikka teeb sama. Äkki väntvõlli andur peksab segast vahest?
Chenk engine tekst hakkas ka lõpuks põlema, kas kuidagi koduste vahenditega ka veakoodi kätte saab sealt või keegi lahke Tartust lükkaks korra diagnosti seadme järgi?

Re: 9000 katkub

Postitatud: K Jaan 17, 2018 8:45
Postitas Trionic
BPC ei puutu asjasse, kui näiteks wastegate võlli liigend kinni on roostetanud ning võll ei liigu vabalt. Tonnine näitab ju ka vilgukoode.

Re: 9000 katkub

Postitatud: T Mai 08, 2018 11:54
Postitas Tundrahunt
tere

kontrolli sisselaskekanalite köik kummitihendid üle söna otseses möttes, vöivad olla pragulised kohast kus sa ei näe ühelt poolt vaadates .

Re: 9000 katkub

Postitatud: N Mai 10, 2018 14:52
Postitas Trionic
Turbomootoril ei ole sisselaskes mingeid kummitihendeid.

Re: 9000 katkub

Postitatud: N Mai 10, 2018 22:44
Postitas timutit
üks ikka on- trosseli ja sisselaske kollektori vahel.

Aga ma nägin ka seda Keenjuste juttu ja omaette imestasin, milline silmapaistev mõistus ja taiplikkus.Puhast kulda pritsitakse iga päev.

Re: 9000 katkub

Postitatud: L Mai 12, 2018 7:49
Postitas Trionic
Drosseli-kollektori vaheline O-rõngas ei ole konagi probleeme tekitanud, nagu isegi tead.

Re: 9000 katkub

Postitatud: L Mai 12, 2018 9:40
Postitas saabu
Eks jutt käib arvatavasti sellisest sisselaske kollektorist("kummithendid" ehk lõdvikud on sinised tolle pildi peal)
https://www.flickr.com/photos/navarzo21/16257038651
Selline lahendus oli algusaastate turbotonniste peal.
Uuematel leidus neid ainult vabalthingavate kollektorite küljes.

Re: 9000 katkub

Postitatud: L Mai 12, 2018 16:17
Postitas timutit
Velje ja asfaldi vaheline tihend tuleks ka kindlasti üle vaadata.
Miskipärast tuleb selle tihendiga seoses meelde see pilt, kus kaks blondiini vaatavad ratast, mis on vastu maad ja seda tihendit ei olegi enam õieti näha.Üks ütleb teisele, et nähe kumm tühi, teine ütleb, et ei ainult alt.

Ma autofoorumitest olen õppinud, et selliste ilgete jamade korral hakkab kakkuma, mitte katkuma.Kuigi mõlemad on üsna jamad olukorrad.