9000 katkub
Sõitsin täna pärnust tartu ja 50km enne tartut mäest üles minnes hakkas hinge kinni tõmbama. Mõtlesin et okei äkki ei saa kütust peale, aga järgmine kord kui kiirendasin tõmbas uuesti hinge kinni ja nägin ka, et tahhomeetril seier kukkus täiesti nulli, ehk siis nagu süüde oleks väljas? Katkub täpselt nagu ei saaks kütust kätte, aga kui ainult see oleks, siis vast pöörded nulli ei kukuks. Samuti vaatasin, et tühikäigul pöörded kõiguvad päris hästi ja on 1200 peal, mis vist on veidike liiga palju. Keegi oskab arvata milles viga võiks olla või on ise sarnase probleemiga kokku puutunud?
Viimati muutis TanelR, L Mai 12, 2018 16:38, muudetud 1 kord kokku.
Üritasin veidike filmida, et paremini aru saada mida see seier teeb.
https://www.youtube.com/watch?v=YF8KQyK87Yo
~42 sekundi pealt hästi näha, sel hetkel oli 3. käik ja gaas põhjas. Kui niisama jalaga jõnksutada, siis kohe kindlasti seier nii ei tee ja kui kütust ei saaks, siis ka ju mitte(?)
https://www.youtube.com/watch?v=YF8KQyK87Yo
~42 sekundi pealt hästi näha, sel hetkel oli 3. käik ja gaas põhjas. Kui niisama jalaga jõnksutada, siis kohe kindlasti seier nii ei tee ja kui kütust ei saaks, siis ka ju mitte(?)
Meenutaks nagu "cut-off`i".
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Võtsin bpc klapilt juhtme tagant, siis nagu ei tohiks ülerõhku tekitada, aga ikka teeb sama. Äkki väntvõlli andur peksab segast vahest?
Chenk engine tekst hakkas ka lõpuks põlema, kas kuidagi koduste vahenditega ka veakoodi kätte saab sealt või keegi lahke Tartust lükkaks korra diagnosti seadme järgi?
Chenk engine tekst hakkas ka lõpuks põlema, kas kuidagi koduste vahenditega ka veakoodi kätte saab sealt või keegi lahke Tartust lükkaks korra diagnosti seadme järgi?
BPC ei puutu asjasse, kui näiteks wastegate võlli liigend kinni on roostetanud ning võll ei liigu vabalt. Tonnine näitab ju ka vilgukoode.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 38
- Liitunud: E Mai 09, 2005 15:10
- Asukoht:
- Auto:
tere
kontrolli sisselaskekanalite köik kummitihendid üle söna otseses möttes, vöivad olla pragulised kohast kus sa ei näe ühelt poolt vaadates .
kontrolli sisselaskekanalite köik kummitihendid üle söna otseses möttes, vöivad olla pragulised kohast kus sa ei näe ühelt poolt vaadates .
Turbomootoril ei ole sisselaskes mingeid kummitihendeid.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Drosseli-kollektori vaheline O-rõngas ei ole konagi probleeme tekitanud, nagu isegi tead.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Eks jutt käib arvatavasti sellisest sisselaske kollektorist("kummithendid" ehk lõdvikud on sinised tolle pildi peal)
https://www.flickr.com/photos/navarzo21/16257038651
Selline lahendus oli algusaastate turbotonniste peal.
Uuematel leidus neid ainult vabalthingavate kollektorite küljes.
https://www.flickr.com/photos/navarzo21/16257038651
Selline lahendus oli algusaastate turbotonniste peal.
Uuematel leidus neid ainult vabalthingavate kollektorite küljes.
Velje ja asfaldi vaheline tihend tuleks ka kindlasti üle vaadata.
Miskipärast tuleb selle tihendiga seoses meelde see pilt, kus kaks blondiini vaatavad ratast, mis on vastu maad ja seda tihendit ei olegi enam õieti näha.Üks ütleb teisele, et nähe kumm tühi, teine ütleb, et ei ainult alt.
Ma autofoorumitest olen õppinud, et selliste ilgete jamade korral hakkab kakkuma, mitte katkuma.Kuigi mõlemad on üsna jamad olukorrad.
Miskipärast tuleb selle tihendiga seoses meelde see pilt, kus kaks blondiini vaatavad ratast, mis on vastu maad ja seda tihendit ei olegi enam õieti näha.Üks ütleb teisele, et nähe kumm tühi, teine ütleb, et ei ainult alt.
Ma autofoorumitest olen õppinud, et selliste ilgete jamade korral hakkab kakkuma, mitte katkuma.Kuigi mõlemad on üsna jamad olukorrad.