keti vahetus
-
- Postitusi: 49
- Liitunud: E Aug 07, 2006 23:46
- Asukoht:
- Auto:
kas keegi teab kus SAAB seda teha ja kui palju maksab
-
- Postitusi: 49
- Liitunud: E Aug 07, 2006 23:46
- Asukoht:
- Auto:
ma ei saa aru miks siin foorumis on vastused peaaegu alati nii negatiibsed "otsi ise jamuu selline"? kui ei tea siis ei ole ju mõtet üldse vastata.
pealegi see inff on juba üle aasta vana mis otsinust tuleb ja vahe peal võib nii mõndagi muutuda
pealegi see inff on juba üle aasta vana mis otsinust tuleb ja vahe peal võib nii mõndagi muutuda
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Puust ja punaseks, väljavõte otsingu tulemusest:
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=2795#pid29484
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=1249#pid14876
Ja ääri veeri veel siin:
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=157#pid821
Arvestades elukalliduse tõusu, võib hind teeninduses pigem olla tõusnud.
Sisu on samaks jäänud. ;)
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=2795#pid29484
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=1249#pid14876
Ja ääri veeri veel siin:
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=157#pid821
Arvestades elukalliduse tõusu, võib hind teeninduses pigem olla tõusnud.
Sisu on samaks jäänud. ;)
-
- Postitusi: 49
- Liitunud: E Aug 07, 2006 23:46
- Asukoht:
- Auto:
OOOHHH nüüd on jah selge,kurb on see et ostsin masina odavamalt kui see lõbu maksta võib.
Algselt postitas: simpson005
OOOHHH nüüd on jah selge,kurb on see et ostsin masina odavamalt kui see lõbu maksta võib.
pole mõtet osata autot,kui tema käigushoidmine üle jõu käib
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 49
- Liitunud: E Aug 07, 2006 23:46
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: Trionic
Algselt postitas: simpson005
OOOHHH nüüd on jah selge,kurb on see et ostsin masina odavamalt kui see lõbu maksta võib.
pole mõtet osata autot,kui tema käigushoidmine üle jõu käib
käigus hoidmine ei käi üle jõu, aga ei leia mõtet nii vanale masinale sellist investeeringut teha
Et siis millise uuema ja paremas korras auto saab selle ketivahetuse pealt kokku hoitud 10k eest? Arvestades ka et praeguse rappe peab sellevõrra odavamalt müüma (või raskemal juhul - tõsiuskliku saabiomaniku sümbolina aianurka roostetama jätma)?Algselt postitas: simpson005
käigus hoidmine ei käi üle jõu, aga ei leia mõtet nii vanale masinale sellist investeeringut teha
Aga eks ta ole, odavam ja mugavam on iga natukese aja tagant uus odav auto osta, see ribadeks sõita, siis halada et remont on kallis, rape kuhugi hädapärast (ja mõnede puhul ka pooleks pettusega) maha lükata.. ja tsükliga uuest algusest peale hakata.
Kui tahad ainult kette vahetada siis pääsed odavalt ketid (1500.-) + töö. Aga kas on mõtet ainult kette vahetada? Ja siis hakkab kogunema. Pingutid leevendid võib olla mõned hammasrattad jne jne. Pisikestest vidinatest saabki lõpuks suur summa.
Selge on et müüki pannes ei saa seda summat tagasi mis oled remondile kulutanud. Lihtne näide. Kui auto maksab enne keti vahetust 35 kilo siis vahetatud kettidega ei ole tema müügi väärtus tõusnud 47 kiloni. Muidugi on erandeid.
Selge on et müüki pannes ei saa seda summat tagasi mis oled remondile kulutanud. Lihtne näide. Kui auto maksab enne keti vahetust 35 kilo siis vahetatud kettidega ei ole tema müügi väärtus tõusnud 47 kiloni. Muidugi on erandeid.
mis mõttes..kas on mõtet?
küsimus pole selles kas on mõte vahetada mida iganes...kindel on ainult üks:
kui tahad omada korras autot ja pealegi veel garantiid, tuleb vahetada kõik vigased, deformeerunud, kulunud jne detailid....
vastasel korral soovib omanik ilmselt liigelda tehniliselt mittekorras autoga...või siis käib tõepoolest korrashoid üle jõu..
võimalik,et ma ei saanud antud teemas küsimuse asetusest õigesti aru...või mis?
:wall:
küsimus pole selles kas on mõte vahetada mida iganes...kindel on ainult üks:
kui tahad omada korras autot ja pealegi veel garantiid, tuleb vahetada kõik vigased, deformeerunud, kulunud jne detailid....
vastasel korral soovib omanik ilmselt liigelda tehniliselt mittekorras autoga...või siis käib tõepoolest korrashoid üle jõu..
võimalik,et ma ei saanud antud teemas küsimuse asetusest õigesti aru...või mis?
:wall:
samas unutasin märkida: mis on üleüldse odav või kallis ja mis piirist ja millises mahus ning kvaliteedis lõpeb "odav" või algab "kallis"?
ja kas on võimalik üldse odavalt saada midagi palju, head ja kvaliteetset?
kui keegi teab, võib teada anda...
odavus on suhteline mõiste...ühele odav ja teisele "kommiraha"...küsimus siiski põhiliselt elatustasemes
kahte erinevat asja ei saa segamini ajada..kui sissetulek ikka ei võimalda kvaliteetseid kingi mitmeteks aastateks soetada, tuleb iga aasta vanu "kontse" vahetada....ainult pole teada,milline lõpptulemus oli kokkuvõttes odavam...
ok.jaurasin niisma öisel tunnil veidi...ega siin midagi uudist polnudki...edasine teema arendus pole vajalik...minu poolest võib lukku panna.
ja kas on võimalik üldse odavalt saada midagi palju, head ja kvaliteetset?
kui keegi teab, võib teada anda...
odavus on suhteline mõiste...ühele odav ja teisele "kommiraha"...küsimus siiski põhiliselt elatustasemes
kahte erinevat asja ei saa segamini ajada..kui sissetulek ikka ei võimalda kvaliteetseid kingi mitmeteks aastateks soetada, tuleb iga aasta vanu "kontse" vahetada....ainult pole teada,milline lõpptulemus oli kokkuvõttes odavam...
ok.jaurasin niisma öisel tunnil veidi...ega siin midagi uudist polnudki...edasine teema arendus pole vajalik...minu poolest võib lukku panna.
Eks ta nagu rohkem loomuses kinni- olen ise mõelnud odavate kuludega panni ostmisele igapäevasõiduks ja olen seda varem paar korda ka teinud,aga lõpptulemus alati sarnane-alguses prügilajupid,siis tänu unetutele öödele uued,siis juba tuning vidinad jne. Lõpoks müüd maha ja hävid meeletu summa ja -töövaeva:angry:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Lihtsalt inimene küsis palju maksab keti vahetus. Proovisin seletada et kui vahetad ainult ketid siis on hind selline. Kui tahad investeerida mootori remonti näiteks 20 raha siis on see samuti võimalik.
-
- Postitusi: 49
- Liitunud: E Aug 07, 2006 23:46
- Asukoht:
- Auto:
suured tänud teist oli tõesti palju abi
Umbes 10-12 kiloeeku lähevad jupid ja töö.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
see ketiteema saab alati palju vastuseid vaatamata sellele, et seda on juba nämmutatud kordi. väga tundlik teema....
Hind määrab teema populaarsuse...hehh
Hind määrab teema populaarsuse...hehh
Sent from my Monte Carlo using B236
Algselt postitas: Chipy
Ühesõnaga kas selle raha eest saab uued ketid ja kõik mis seda puudutab (pingutid, rattad jne)? Ja nagu ma aru saan siis kui need kõik on vahetatud siis on sellel ka natuke mingi garantii...
loomulikult,kui kõik uued jupid panna,aga tonnisel läheb siis asi oluliselt kallimaks,kui 9-5`l näiteks,kuna jupid kallimad.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 97
- Liitunud: L Okt 14, 2006 16:02
- Asukoht:
- Auto:
endalgi ketivahetus plaanis(külmaga koliseb mis hirmus:gun:).Küsimus siis selline,kas ketivahetuse korral tuleb mootor maha võtta,või saab niisama ka ligi.
-
- Postitusi: 169
- Liitunud: R Veebr 27, 2004 9:34
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: Factor
Positiivse küljena võiks veel tuua selle, et uus kett sõidab 200 000km jälle muretult! Mis minu arvates on märkimisväärne number.! :thumb:
Kasutades head täissüntõli ja vahetades seda piisavalt sageli, on keti eluiga tõenäoliselt veelgi pikem.
Minu isendil vahetati kett, kui odomeeter näitas üle 400000km.