olukord selline: vajutad gaasi põhja lendab turbonäidik punase algusesse, aga siis tuleb kohe tagasi kollase keskele. Gaas on koguaeg põhjas. See on tunda ka tõmbes, korraks hüppab edasi ja siis hakkab laisalt liikuma. Milles võiks probleem olla? Auto on '92 2.3T 147kW. Lisan ühe video kah, vast on sellelt midagi näha...
video
Probleem turboga
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
mul täpselt sama pull - lapatsit põhja surudes läheb ilusti punase peale (algusesse), seejärel vajub kollase peale tagasi jäädes "ujuma". kui gaasipedaali stabiilselt põhjas suruda, kas selline turborõhu "ujumine" on normaalne? mis veale see võiks viidata?
Normaalne on,kui seier läheb max.lubatuni ja natuke vajub tagasi.Mitte
küll niipalju,kui Heigol.Selline äravajumine viitab tugevale lekkele sisselaskes(cooler,bypass,wastegate jne.),vigane võib olla APC solenoidklapp,turbol võib olla lubatust suurem lõtk jne.
Ma ei saanud su autot proovida Aljoga,aga kohapeal käiates tundus see
moditud APC küll väga omapäraselt käituvat.Kogu raha ja tee ennetav
kap.rem. kompressorile ja lase cooler ära survestada,80% on see
"Blackstone" radikas auklik.
küll niipalju,kui Heigol.Selline äravajumine viitab tugevale lekkele sisselaskes(cooler,bypass,wastegate jne.),vigane võib olla APC solenoidklapp,turbol võib olla lubatust suurem lõtk jne.
Ma ei saanud su autot proovida Aljoga,aga kohapeal käiates tundus see
moditud APC küll väga omapäraselt käituvat.Kogu raha ja tee ennetav
kap.rem. kompressorile ja lase cooler ära survestada,80% on see
"Blackstone" radikas auklik.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Bypassi ja APC klappi saad maha võttes proovida,kas näiteks imedes-puhudes ikka peab.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
kõige lihtsam on vaadata kõikvõimalikke õhulõdvikuid alates õhufiltrist kuni sisselaskekollektorini. pealt vaadates ei pruugi midagi näha olla, aga kui need maha võtta ja millimeeter haaval uurida, võib leida pragusid-auke, mis võivad lasta lisaõhku süsteemi.
maitea, kas tonnise APC solenoidklapp on oluliselt erinev 900 omast, aga suvel kontrollisin oma klappi niimoodi, et võtsin lahti enne turbot klappi mineva vooliku ja peale turbot klappi mineva vooliku (NB! mitte kolmandat, wastegate minevat voolikut). voolu mitteolemasolu korral ei tohiks saada neist kahest voolikust läbi solenoidklapi läbi puhuda (maitea, kas mu klapp on vigane, aga suure punnimise peale õnnestus mul pisut siiski õhku läbi puhuda). kui klapile panna 12v peale, peaks klapp avanema ja laskma läbi puhuda.
maitea, kas tonnise APC solenoidklapp on oluliselt erinev 900 omast, aga suvel kontrollisin oma klappi niimoodi, et võtsin lahti enne turbot klappi mineva vooliku ja peale turbot klappi mineva vooliku (NB! mitte kolmandat, wastegate minevat voolikut). voolu mitteolemasolu korral ei tohiks saada neist kahest voolikust läbi solenoidklapi läbi puhuda (maitea, kas mu klapp on vigane, aga suure punnimise peale õnnestus mul pisut siiski õhku läbi puhuda). kui klapile panna 12v peale, peaks klapp avanema ja laskma läbi puhuda.