kolvil rõngad kinni
mure selline et rõngad on kolvil kinni.kuidas saaks rõngad lahti nii et mootorit ennast laiali ei peaks arutama.kas kusagil poodides on müügil mingit möginaati või on võimalik seda ise valmistada mis saaks küünla aukudest sisse valada?on SAAB 9000 turbo 2.0 90aasta.
Paari aasta eest kasutasin oma Saab 9000-l mingit punast vedelikku, mis oli väidetavalt just selleks otstarbeks. Lisaks lubati, et sulatab ka kõva tahmakorra kolbidelt, kui selline tekkinud.
Tuli valada silindritesse mingi 50ml igasse ja siis 30min oodata.
Igatahes pärast oli justkui "parem", aga krt teab...igatahes alguses ajas koledalt valget tossu välja (nagu pidigi), oleks teadnud, poleks linnas seda operatsiooni ette võtnudki :D.
Kui pudeli üles leian, annan teada, mis rohi oli.
Tuli valada silindritesse mingi 50ml igasse ja siis 30min oodata.
Igatahes pärast oli justkui "parem", aga krt teab...igatahes alguses ajas koledalt valget tossu välja (nagu pidigi), oleks teadnud, poleks linnas seda operatsiooni ette võtnudki :D.
Kui pudeli üles leian, annan teada, mis rohi oli.
Vana veneaegne nipp,ehk keeva veega töötava mootori sisepesu.
Tavaliselt on aidanud.
Tavaliselt on aidanud.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
:P paluks täpsemat infi:
kust kohast ma seda vett sissepritsega mootoril sisse valan??
kust kohast ma seda vett sissepritsega mootoril sisse valan??
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
võtad vaakumvooliku,mis asub peale "throttlit" sisselaskes ja topid nõusse,
kus on tuline vesi.Hõrendusega hakkab mootor vett sisse imema,suuri
pöördeid peab hoidma,et vesi tuld ära ei kustutaks.Liiter paar läbi lasta,siis
tavaliselt hüdroshokiga rõngad ja põlemiskamber puhtaks ehmatatud.
Kui mootoril välja lased surra,siis pead uued küünlad ostma.
kus on tuline vesi.Hõrendusega hakkab mootor vett sisse imema,suuri
pöördeid peab hoidma,et vesi tuld ära ei kustutaks.Liiter paar läbi lasta,siis
tavaliselt hüdroshokiga rõngad ja põlemiskamber puhtaks ehmatatud.
Kui mootoril välja lased surra,siis pead uued küünlad ostma.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Paari mindiga imeb u. liitri.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
et rõngad kinni on tean sest:
sõidu pealt ei avanenud millegi pärast termostaadiklapp ja mootor kuumenes üle.plokikaane tihend oli läbi põlen ja kaan kõver, kuid need said korda tehtud ja muud viga ei ole.algul oli keskmine surve aste silindris 0,6 aga pärast kaane ja tihend vahetamist 7,2 vähevõitu.ma arvan et muud viga ei tohiks olla-või?
sõidu pealt ei avanenud millegi pärast termostaadiklapp ja mootor kuumenes üle.plokikaane tihend oli läbi põlen ja kaan kõver, kuid need said korda tehtud ja muud viga ei ole.algul oli keskmine surve aste silindris 0,6 aga pärast kaane ja tihend vahetamist 7,2 vähevõitu.ma arvan et muud viga ei tohiks olla-või?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
huvitav lugu.
kas kõikides silindrites rõhud yhesugused või väga erinevad??
aga mis siis surve näitab, kui 30 ml. mootori õli silindrisse valada??
kui siis tõuseb rõhk, siis vähemalt klapid korras ja viga tõepoolest tuleb rõngastest otsida..
kas kõikides silindrites rõhud yhesugused või väga erinevad??
aga mis siis surve näitab, kui 30 ml. mootori õli silindrisse valada??
kui siis tõuseb rõhk, siis vähemalt klapid korras ja viga tõepoolest tuleb rõngastest otsida..
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.